Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סובארו יצאו בפרסום רחב בכל אמצעי המדיה על שיווק דגם חדש של פורסטר במהדורה מוגבלת ושמו אוסאקה! על שם עיר יפנית

 

אז חיפשתי באתר העולמי של סובארו ולא מצאתי שום זכר לדגם הזה

 

יש לי יותר מחשד סביר שמדובר במהלך גאוני של סובארו- הרי בקרוב מאוד יוצא הפורסטר החדש (או מתיחת פנים לא סגור על זה) ומה הדרך הכי טובה להיפטר ממלאי? לתת לו אבזור בינוני, לתת לו שם מפוצץ ולתמחר אותו ב 15K מעל הדגם הרגיל

 

 

 

מה דעתכם? אני צודק?

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברור, אבל הם לא היבואן הראשון שחשב על המהלך השיווקי הזה. ברור לכל בר דעת שאין מדובר בדגם חדש אלא רמת גימור.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

או יבואן יונדאי שמער טוסון בגרסת "טקסס". לא טרח להסתכל במפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה כמו שבשנות ה 90 הוסיפו את המילה super למיצובישי לנסר. מדבקה של 5 שקלים עושה פלאים...

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

למה ללכת לספרי ההיסטוריה? בימים אלה זה קורה לסויפט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סובארו הוציאו XV בגרסאת טוקיו וקיוטו לפני כמה שנים. הדגם עדיין היה באמצע החיים אבל פשוט האיבזור היה שונה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אפשר לחשוב "עבודה בעיניים". הוסיפו קצת אבזור, ולוקחים על זה תוספת כסף. הגיוני.

מה הבעיה? שקראו לדגם אוסאקה?

אגב, התמחור של סובארו זו אפיזודה בפני עצמה.

פורסם
אפשר לחשוב "עבודה בעיניים". הוסיפו קצת אבזור, ולוקחים על זה תוספת כסף. הגיוני.

מה הבעיה? שקראו לדגם אוסאקה?

אגב, התמחור של סובארו זו אפיזודה בפני עצמה.

 

 

 

זו עבודה בעיניים כי אוטוטו יוצא דגם חדש ומי שיקנה על סמך הפרסום את הדגם, יהיה שמח וטוב לב שיש לו סובארו במהדורה מוגבלת ועוד חודשיים יגלה שיש לו סובארו מיושנת לחלוטין. כל עוד האמת רחוקה ממה שמפורסם זו עבודה בעיניים. תאר לך שהיה גילוי נאות: מדובר בדגם שעתיד להיות מוחלף בקרוב, מישהו היה קונה את המהדורה הזו?

פורסם (נערך)

ואם היו קוראים לזה פורסטר פרימיום ? מה זה משנה באמת.

אז נניח שזה דגם בסוף דרכו. הדגם הבא יגיע בלי מנוע בוקסר ? בלי גיר רציף ? זהו. שלא.

זה לא שסובארו באמת מחדשים משהו בדגם החדש. מי שרוצה : קונה . זה שהיבואן מביא רמת אבזור אחת זה בעיה אחרת.

החלפת עיצוב היא פסיכולוגית בלבד ולא ממש מיישנת את הרכב הזה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

כי כמובן שמכונית מורכבת רק ממנוע וגיר.

הדגם החדש יגיע, כנראה, עם אייסייט - שהעא בעצמה מהווה הבדל אדיר בין המכוניות.

בנוסף, הפלטפורמה החדשה עליה תיבנה המכונית קשיחה בהרבה, ואני מניח שגם בידוד הרעשים ישופר.

פורסם (נערך)

אתה מדבר על זה שיביאו פשוט רמת אבזור אחרת ויקפיצו את המחיר ? כי eyeSight קיים בפורסטר כבר מ 2014 בחו"ל אבל בארץ היבואן נמנע מלהביא . רק לחץ של קונים לכיוון ספורטאז' גרם לו לחשוב.

הפלטפורמה מעניינת את הקונה הממוצע כקליפת השום.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
זו עבודה בעיניים כי אוטוטו יוצא דגם חדש ומי שיקנה על סמך הפרסום את הדגם, יהיה שמח וטוב לב שיש לו סובארו במהדורה מוגבלת ועוד חודשיים יגלה שיש לו סובארו מיושנת לחלוטין. כל עוד האמת רחוקה ממה שמפורסם זו עבודה בעיניים. תאר לך שהיה גילוי נאות: מדובר בדגם שעתיד להיות מוחלף בקרוב, מישהו היה קונה את המהדורה הזו?

 

איפה ראית שיש פה הטעיה לגרום לאנשים לחשוב שמדובר בדגם חדש? אז נתנו לזה את השם "אוסקה". היית מעדיף שיקראו לזה פשוט "פורסטר Z עם זכרונות למושבים, מצלמת רוורס, וחישוקי 17""?

מאז ומתמיד יבואנים מציעים דגם ב"מהדורה מוגבלת" הרבה אחרי שהדגם הרגיל כבר משווק תקופה ארוכה.


×
×
  • תוכן חדש...