Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תכנון תשתית רשת בבית חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי לא הבנתי אותך,

לא לקחתי הזנה ראשית של בזק לסלון.

יש פיצול נקודות טלפון מהארון תקשורת בקומה הראשונה לנקודות טלפון סטנדרטיות כפי שהגדרתי בתוכנית החשמל. אחת מהם בסלון. משם חיברתי כבל טלפון מנקודת בזק לראוטר, ואז יציאת lan אחת של הראוטר יוצאת דרך נקודת רשת שם חזרה לארון תקשורת והשניה כבר מחוברת ישירות לטלויזיה בסלון קומה ראשונה.

 

וכן, מנקודת רשת בסלון הקומה השניה חיברתי את ה AP, הבעיה שלא הערכתי נכון כמה נקודות אצתרך בסלון הילדים בקומה השניה... בסוף הייתי צריך 3 (טלויזיה, ps4, ap), אז פשוט חיברתי סוויטש נוסף לנקודה הזו וממנו פיצלתי לשלושה, עובד מצויין.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אצלי זה פעל בצורה דומה - הנתב היה מחובר לנקודת בזק בסלון, משם קו רשת שחזר לארון התקשורת ומשם דרך סויטץ' לשאר הנקודות בבית (דרך עוד סוטטצ'ים ו-AP) . כיום זה בנוי קצת אחרת כיון שהשירות של בזק היה מחפיר ועברתי להוט, וההזנה היא במקום אחר בבית. הדבר היפה ברשת המחשבים הוא שלא משנה היכן נקודת הכניסה של האינטרנט - אפשר להתקין שם נתב ולחבר לקו הקיים, ולא צריך לשנות שום דבר אחר חוץ מהגדרה של הנתב הקודם כ-AP.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה.

אז למעשה צריך לצאת מלוח התקשורת עם כבל רשת וכבל טלפון לנקודה שבה רוצים שיהיה הראוטר, בעוד שלשאר המקומות מספיק להגיע עם כבל רשת בלבד ואז התצורה הזאת תיתן מענה גם לאינטרנט מהוט, סיבים אופטיים או מה שלא יהיה?

למה לא לצאת מהלוח מלכתחילה עם כבל רשת לסלון וגם לחזור ממנו עם עוד כבל רשת ללוח, למה עדיף כבל טלפון?

 

sperial,

הכי אידאלי זה לשים את הנתב כבר במיקום של ההזנה הראשית (נניח לוח התקשורת), אבל אז צריך לדאוג ללוח מספיק גדול להכיל נתב, סוויטץ' ואולי פאנל.

פורסם

מסכים לחלוטין, במקרה שלי זה אפשרי מבחינת הארון (מדובר בארון גדול, עם לוח חשמל, מרכזיה של אזעקה, חיווט טלפון, טלויזיה ורשת לכל הבית, אבל רק 3 שקעי 220V) - הבעיה היא שהמיקום שלו לא אופטימלי ל-WiFi. אז כבר לא משנה אם אני מניח את הנתב בסלון בנישה של הממיר , וזורק סויטש באותו ארון עצום. בעצם הת צורה הזו חוסכת לי עוד נתב, כם כי במקומו יש סויטש בארון. חסכון של כמה לירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...