Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אני בעלים של פיג'ו 208 2013 אוטומטית.

סה'כ אני מרוצה פרט לשני דברים:

 

1. לפני כחודשיים נגמר לי המצבר (ששרד יפה מ2013) החלפתי ולאחר מכן הבחנתי ב2 תקלות חשמליות ; החלון האוטומטי הקדמי בצד הנהג יורד כולו בלחיצה אך לא עולה כולו בלחיצה אחת (רציפה או עמוקה כלומר הלחיצה הכפולה להורדה\העלאה מלאה). כל שאר החלונות אכן יורדים\עולים באופן מלא בלחיצה רציפה או כפולה. החלון המדובר עולה בשלבים - אני לוחץ להעלות הוא עולה כ10 סמ' ונעצר ואז צריך ללחוץ שוב כך יוצא שכאשר אני רוצה להעלות את החלון אני צריך ללחוץ איזה 4-5 פעמים כדי שיעלה במלואו. בנוסף מאז שנגמר המצבר חיישני הרוורס אמנם מראים את המרחק אך הסאונד נעלם משום מה. יש להסיק שזאת בעיה שקרתה בשל סיום חייו של המצבר וחוסר איזון מסוים בזמן בו הנעתי עם כבלים?

 

2. הגיר . הAL8 הידוע לשמצה.. בעבר הייתה לי 307 והיה לי מעולה עם הגיר הזה.. הפעם פחות. הילוך ראשון תקין הילוך שני מטפס עד 3000 לאחר מכן נופל קצת ואז עולה שוב לאיזור ה3000 בנסיעה רגועה ומחליף לשלישי... לחילופין אם אני מעביר מוקדם הילוך שני אז בהילוך השלישי הוא יטפס עד לבערך 2000 יברח קצת אחורה ויעלה מחדש תקין. מה זה אומר? יש לציין שכאשר אני למשל בהילוך שני ועולה לקראת העלייה הראשונית הרכב לא מרגיש לי יעיל כלומר כמות הגז שאני נותן לא עולה בקנה אחד עם התקדמות האוטו.. כאשר אני מגיע ל3K והגיר קופץ חזרה ל1.5K ומתחיל לטפס שוב הנסיעה הרבה יותר חלקה.. מישהו נתקל במקרה כזה?

 

 

סליחה על החפירה אני מודה מראש לכולם

רועי.

פורסם

בס"ד

 

היי

לגבי החלון, גם לי קרה אותו דבר ב-307, הדבר הסתדר מעצמו תוך זמן קצר (יומיים גג).

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

זה בגלל ניתוק המצבר לא תקלות.

 

צריך לעשות עדכון,אני מציע לך להיכנס למוסך עם סורק של פיגו ולבצע סריקה ובנוסף גם על הדרך שיבצעו עדכון לגיר ולמנוע,עדכון אם יש יכול מאד לשפר את פעולת הגיר.

פורסם

תודה רבה על התשובות.

 

זה בגלל ניתוק המצבר לא תקלות.

 

צריך לעשות עדכון,אני מציע לך להיכנס למוסך עם סורק של פיגו ולבצע סריקה ובנוסף גם על הדרך שיבצעו עדכון לגיר ולמנוע,עדכון אם יש יכול מאד לשפר את פעולת הגיר.

 

עדכון שכזה הוא בתשלום או שירות שוטף?

פורסם

פעולת הגיר דווקא נשמעת תקינה.

ב-307 הממיר מומנט היה ננעל ישר לאחר שילוב ההילוך - ללא תלות אם ההילוך עבר כי המחשב העביר או כי נתנו פקודה בטיפטרוניק.

בדגמים שבאו מאוחר יותר אם ההעברה באה מהטיטרוניק, ממיר מומנט לא ננעל ישירות אלא לאחר לחיצה על דוושת התאוצה (ככה זה גם ב-407 של אבא שלי).

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

פות"ש,

 

לגבי 1, פעם ראיתי פטנט של איפוס שעבד במיצובישי שהיתה לי, לא יודע אם זה יעבוד אצלך, אך כדאי לנסות:

1. תלחץ על כפתור החלון למעלה, הכיוון שסוגר את החלון כאשר הוא סגור עם סוויטש סגור, בלי לעזוב את הכפתור.

2. עכשיו תסובב את הסוויטש אך אל תניע את הרכב.

3. תמשיך ללחוץ כמה שניות.

4. ואז תלחץ למטה עד שהחלון נפתח עד הסוף, כאשר הוא מגיע למטה תמשיך ללחוץ, חכה כמה שניות

5. תכבה סוויטש, חכה כמה שניות, ואז תדליק סוויטש שוב כמובן בלי להניע את המנוע, חשוב שעדיין תהיה עם לחיצה על הכפתור למטה.

6. תחכה כמה שניות ועכשיו תלחץ למעלה עד שהחלון נסגר עד הסוף, אם הוא נתקע באמצע אז אל תעזוב, פשוט תמשיך ללחוץ , תכבה ותדליק סוויטש עד שהוא עולה למעלה.

7. אחרי זה, זה אמור לעבוד.

 

נכון שזה נשמע קצת לא הגיוני, אך מנגנון האיפוס הזה עבד לי במיצובישי לנסר שסבלה מתקלה דומה מאוד.

פורסם
פות"ש,

 

לגבי 1, פעם ראיתי פטנט של איפוס שעבד במיצובישי שהיתה לי, לא יודע אם זה יעבוד אצלך, אך כדאי לנסות:

1. תלחץ על כפתור החלון למעלה, הכיוון שסוגר את החלון כאשר הוא סגור עם סוויטש סגור, בלי לעזוב את הכפתור.

2. עכשיו תסובב את הסוויטש אך אל תניע את הרכב.

3. תמשיך ללחוץ כמה שניות.

4. ואז תלחץ למטה עד שהחלון נפתח עד הסוף, כאשר הוא מגיע למטה תמשיך ללחוץ, חכה כמה שניות

5. תכבה סוויטש, חכה כמה שניות, ואז תדליק סוויטש שוב כמובן בלי להניע את המנוע, חשוב שעדיין תהיה עם לחיצה על הכפתור למטה.

6. תחכה כמה שניות ועכשיו תלחץ למעלה עד שהחלון נסגר עד הסוף, אם הוא נתקע באמצע אז אל תעזוב, פשוט תמשיך ללחוץ , תכבה ותדליק סוויטש עד שהוא עולה למעלה.

7. אחרי זה, זה אמור לעבוד.

 

נכון שזה נשמע קצת לא הגיוני, אך מנגנון האיפוס הזה עבד לי במיצובישי לנסר שסבלה מתקלה דומה מאוד.

 

 

חחח בסדר גמור אח אעדכן מחר תודה!

  • ספונסר פורום
פורסם

איפוס לחלון נהג- תעלה את החלון למעלה עד הסוף ותלחץ שוב למעלה לכמה שניות. אותו כנ"ל למטה וזה יחזור לעבוד. התחושה בגיר יכולה להשתנות עקב ניתוק מצבר מאחר ויש הרבה ערכים נלמדים של המחשב שתלוים באופי הנהיגה. התאור שלך על פניו לא נראה כתקלה. אם אתה רוצה להיות שקט אתה יכול לבוא למוסך גבע לבדיקת מחשב לא מחייבת.

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

×
×
  • תוכן חדש...