Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הולך לראות סקודה יטי כמעט בת 3 (עלה לכביש בפברואר 14)

1200 סמק, ידני

עם 145K קמ

 

מה חשוב לבדוק ברכב?

מה לחפש בהיסטורית טיפולים?

האם זה קילומטרז' גבוהה מידי?

 

איזה מכון בדיקה מומלץ באיזור השרון (כפר סבא, רעננה, הוד השרון)?

פתח תקווה גם אפשרי

 

תודה

פורסם

אם עלתה לכביש בפברואר 2014 היא עוד מעט בת 4.

 

ממה שני מבין (אך מניסיונם של אחרים) השילוב של 1200 טורבו וידני זה כנראה אחד השילובים היותר אמינים מבית פולקסוואגן.

 

ק"מ גבוהה מידי? תלוי מה הציפיות שלך. זו נסועה שמייצרת בלאי. לא הייתי נכנס לזה ברכב שלא תוחזק כראוי ובכל מקרה כוון להנחה משמעותית

פורסם
השאלה היא - מה הולך להיות השימוש שלך ברכב הזה? כמה תיסע עליו בערך?

 

ישמש כרכב משפחתי, נסועה של כ20K בשנה

פורסם

בגדול אלו הדרישות.

יש לנו רכב אחד במשפחה.

הצרכים: רכב משפחתי (זוג +2 בגיל עשרה), לכן חייב 5 דלתות.

רוב הנסיעות בשטח עירוני (מרכז הארץ) אם כי לא בשעות פקוקות.

כמעט כל סופ"ש טיולים (כולל טיולי אופניים -> אז צריך אפשרות להתקנת גגון).

נסועה עד כ20K קמ לשנה.

רוצים רכב אמין שלא נכנס הרבה למוסך.

חיסכון בדלק גם חשוב.

בטיחות אקטיבית ופסיבית ברמה גבוהה.

יהיה נחמד גם להינות מהנהיגה.

תקציב: כ80K שח

פורסם

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

למה אתה נעול על ייטי ספיציפי עם ק"מ גבוה, מה חסר ייטי ביד שנייה? יש מלא.

במקומך לא הייתי לוקח הייתי רוכש רכב עם קילומטראז ממוצע 16K לשנה לפחות.

פורסם

ק"מ גבוה מידי לפי דעתי... חפש ק"מ נמוך יותר. למרות שכניראה אין הרבה יטי ידניות (אולי אני טועה) שווה לחפש אחת אחרת.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
למה אתה נעול על ייטי ספיציפי עם ק"מ גבוה, מה חסר ייטי ביד שנייה? יש מלא.

במקומך לא הייתי לוקח הייתי רוכש רכב עם קילומטראז ממוצע 16K לשנה לפחות.

ממש לא נעול על זאת.

ממשיך לחפש יטי ידני 1200

תודה

פורסם

אם הרכב מטופל כמו שצריך , במצב טוב ועם בדיקה לפני קניה במכון טוב אני לא הייתי פוסל את הרכב , קשה למצוא ייטי עם גיר ידני .

מצד שני ב 80K יש מבחר ענק של רכבים בנסועה נמוכה משמעותית , צא וחפש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אם הרכב מטופל כמו שצריך , במצב טוב ועם בדיקה לפני קניה במכון טוב אני לא הייתי פוסל את הרכב , קשה למצוא ייטי עם גיר ידני .

מצד שני ב 80K יש מבחר ענק של רכבים בנסועה נמוכה משמעותית , צא וחפש.

ממשיך לחפש

 

איזה מכון בדיקה טוב ומומלץ באיזור השרון (כפר סבא, רעננה, הוד השרון)?

פתח תקווה גם אפשרי

פורסם

למרבה ההפתעה יש לא מעט יטי ידניות בלוחות, חלקן עם ק"מ נמוך משמעותית. בהחלט הייתי יורד שנה-שנתיים ולוקח רכב עם נסועה נמוכה יותר.

 

כמו כן אם כבר הגעת לשנת 2014 שים לב כי מאמצע השנה השנה החל יבוא הדגם מתוח הפנים. הייתה ביקורת ביחס לשינוי העיצובי, אך כדאי לבדוק האם חלו שינויים נוספים, טכניים או באבזור, במסגרתה.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...