Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

קבלתי הצעה של סקודה אוקטביה הדגם אקזקיוטיב (הכי מפואר) נפח 1.4 טורבו, עם 3 שנים אחריות (כן, זה חדש)

בסכום של כ-148,000ש"ח כולל הכל.

לא התמקחתי בכלל, לקחתי את ההצעה ואמרתי לו שאני אחשוב על זה...

אני יודע שבכל מקום זה שונה, מה הניסיון שלכם?

 

תודה

גיל

פורסם

היו בזמן האחרון ימי מבצע לסקודה וכנראה שההצעה שקיבלת הייתה במסגרת ימי המבצע, בזמן רגיל לא יציעו לך באופן יזום הנחה.

 

אחריות של 3 שנים זה שינוי מבורך.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

במסגרת ימי מכירות - אין הרבה מקום למיקוח.

בשגרה - תבדוק מה היה המחיר בימי מכירות ותשאף לשם.

 

בגדול, שאני רכשתי - סקודה נתנו הנחות יפות על רכבים שהיה קשה להם למכור (ידניות לדוגמא) ולא הורידו שקל על רכבים שנחטפו (סופרב ויטי אוטומטית בזמנו).

פורסם
היי,

קבלתי הצעה של סקודה אוקטביה הדגם אקזקיוטיב (הכי מפואר) נפח 1.4 טורבו, עם 3 שנים אחריות (כן, זה חדש)

בסכום של כ-148,000ש"ח כולל הכל.

לא התמקחתי בכלל, לקחתי את ההצעה ואמרתי לו שאני אחשוב על זה...

אני יודע שבכל מקום זה שונה, מה הניסיון שלכם?

 

תודה

גיל

 

בעניין האחריות - האם שנת האחריות השלישית מופיעה בחוזה? או שזה נמסר בע"פ?

פורסם

הכל עניין של היצע וביקוש. רכבים מבוקשים שנמכרים לא יתנו עליהם הנחה. רכבים שלא נמכרים יציעו עליהם מבצעים והנחות.

זה נכון לגבי מרבית הסוכנויות.

×
×
  • תוכן חדש...