Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אשמח לרשימת הנושאים שיש לטפל בהם בסיטרואן C4 עם כ-120K ק"מ.

שמן מנוע ופילטר שמן הוחלפו.

אני מניח שהרשימה מתחילה ב:

- פילטר אויר

- פילטר מזגן

- רצועת אביזרים

- נוזל קירור מנוע

 

מה לגבי מצתים? נוזל בלמים?

 

תודה

abcde

פורסם

מציתים מחזיקים עד 60K בערך, נוזל בלמים מומלץ להחליף כל שנתיים. עם עשיתה טיפול כל 30K לדעתי כדאי להקדים ולעשות כל שנה, בלי באמת לדעת כמה אתה עושה שנתי.

פורסם

מצתים - להחליף כל 20-25 אלף קילומטר

נוזל בלמים לרענן כל שנתיים ללא תלות קמ

 

המהדרין יעשו גם:

החלפת נוזל תיבת הילוכים אוטומטית (כל 30-40 אלף קמ)

שטיפת מערכת קירור עם צינור גינה ומילוי נוזל טרי חדש לאחר מכן (לנוזל לונג לייף - ללכת לפי הוראות היצרן, לרוב כל 3 שנים או יותר. אני מחליף כל שלוש שנים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה בנוגע לטיימינג? הוחלף? יש תיעוד על כך? חסכון בטיימינג יוביל להרס שעלות התיקון גבוהה פי 3 לפעמים

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

תודה לכולם על התגובות. עוד כמה שאלות:

1. רצועת תזמון הבנתי שהמלצות היצרן מדברות על החלפה כל 150k. זה נכון?

2. מה הכוונה ברענון נוזל בלמים? האם פשוט מחליפים את הנוזל במיכל המילוי או שצריך ממש לפתוח כל קליפר ולנקז את הנוזל בצנרת?

3. שמן תיבת הילוכים במכוניות הללו מוגדר לכל החיים, שוב ושוב אני רואה המלצות להחליף. ב-C5 שלי לא הוחלף שמן עד לשיפוץ התיבה בכ-230K. אז כן או לא?

 

ואיציק, אהבתי את הפרוייקטים המצולמים שלך.

abcde

פורסם

1. מומלץ להקדים לכל 90.000 ק"מ או 5-6 שנים.

2. החלפה מלאה כולל ניקוז מכל הקליפרים.

3. אין הוראת יצרן להחליף. בגיר עם מעל 100-150 אלף ק"מ כדאי להחליף אחת ל 3-4 שנים או 50-60 אלף ק"מ.

 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עוד כמה שאלות:

1. איך מחליפים את נוזל הקירור? לרדיאטור אין פתח מילוי כמו שהיה בעבר. האם פשוט לנתק את צינורות המים ולבצע שטיפה? כיצד ממלאים את הנוזל אחרי השטיפה?

 

2. פילטר האוויר המקורי שרכשתי שונה מזה שמותקן ברכב ומזה שראיתי במספר סרטונים.

המק"ט של זה שפרקתי מהרכב הוא: 1444-PR

המק"ט של הפילטר החדש שרכשתי: 1444-VK

 

ההבדל הבולט לעין היא תוספת של שכבת סינון נוספת כמו שרואים בתמונות:

20171222_095233.jpg20171222_095236.jpg

 

3. אחד מצינורות הנשם ממכסה השסתומים התייבש ונשבר, רעיונות לתיקון בלי רכישה של סט צינורות חדש?

20171222_095211.jpg

 

תודה !

abcde

×
×
  • תוכן חדש...