Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת VW Golf 2013


lidorkalfa
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

כבר תקופה ארוכה שאני מתכונן לרכישה של VW גולף שנתון 2013 - כנראה עם מנוע 1400.

 

לא אשקר, אין לי הרבה ידע ברכבים, עד היום נהגתי במיצובישי לנסר 2008 של ההורים ביום יום,

ולקראת גיל 24 אני רוצה לקנות רכב שאהנה מהנהיגה שלו..

 

הגולף ממש קורצת לי מכל הבחינות, העיצוב שלה מבפנים ומבחוץ (בעיקר הצורה החדשה, שזו הסיבה שאני הולך על 2013), הביצועים, צריכת דלק - הכל..

אני עוד 4 חודשים בן 24, שזה הגיל שבו המחירי של הביטוח הופך לשפוי, ואז כנראה אקנה את הרכב..

 

השאלה הגדולה היא כזו - שמעתי שיש המון בעיות עם הDSG דור 7 (שזה מה שיש מ2013 והלאה), בחיפוש קצר באינטרנט ראיתי כל מיני פוסטים אבל לא מצאתי שום דבר חד משמעי..

 

אם אני קונה גולף שנת 2013, סביר להניח שמאדם פרטי, מה הסיכוי שאתקל בבעיות? יכול להיות שכבר הייתה בעיה בעבר והיא תוקנה אז אני לא אתקל בה שוב?

כדאי לשקול רכב אחר בגלל הבעיה הזו? (בסופו של דבר אני סטודנט ואם אתקל בבעיה שהעלות תיקון שלה היא 20 אלף שקל כנראה שהרכב ילך לפירוק) מה גורם לבעיה הזו?

אני חוסך כבר כמה חודשים בשביל הרכב הזה - מפחד שזו טעות..

 

תודה מראש :)

פורסם

אני לא מצליח לערוך את הפוסט משום מה - אבל עוד פרט חשוב:

אני גר באריאל ועובד בתל אביב, האוטו רוב השבוע יעמוד.. השימוש העיקרי שלי יהיה פעמיים בשבוע לנסוע מאריאל לרכבת ראש העין להעמיד שם את האוטו, ובסופ"שים נסיעות לאזור המרכז או לאזור הצפון מדי פעם.. לא הולך לקרוע אותו.. אבל כן רוצה להנות מהנסיעה..

פורסם

הבעיה עדיין קיימת. אם רוב הנסיעה שלך היא בין עירונית אז הגיר ישרוד טוב . זה הפקקים שגומרים אותו. בכל מקרה קח את הרכב לבדיקת גיר במוסך שמכיר VW לפני הקנייה.

פורסם

ממליץ לוודא הסטוריית טיפולים / תיקונים בגיר ברכב/ים שתבדוק.

לחילופין - אם אתה כ"כ רוצה גולף - לשקול גיר רגיל (במידה ומתאפשר / מוצאים / יכול מבחינת רשיון).

מה הסיכוי שתתקל בבעיות ? - קשה לנבא (תלוי באיזה אופן הרכב ננהג, הסטוריית תקלות ו...מזל).

alfa 156 2.5.

פורסם

לא הייתי מעמיד גולף 2013 ימים שלמים ברציפות ברכבת ראש העין. היא עלולה להיגנב משם מהר מאוד. אם זו המטרה, תקנה רכב ישן ופחות גניב. חבל על כאב הלב ועל פרמיית הביטוח המקיף שלך שעלולה לעלות בהתאם בעתיד

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

+1 לקרוזר,

 

אתה עד לעשרות פוסטים על נושא הגיר ואתה עדיין מוכן לתת אמון ביבואן ומוצר הזה?

 

עשה טובה וקנה מזדה, חבל על האלפים שתוריד במוסך על מצמדים ומכטרוניק. ושלא יספרו לך סיפורים.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם (נערך)

אם אני עושה בדיקה לגיר לפני הקניה ורואה שהוא תקין, מה זה אומר מבחינתי? הרי זאת בעיה שיכולה להגיע בכל שלב, לא משהו שמחייב שאני אראה אותו בעת הקניה, לא ככה?

 

המאזדה 3 מנוע 2000 נשמעת מטורפת מבחינת חווית נהיגה אבל היא שותה דלק ברמות מטורפות (1 ל13 בערך) - הגולף לעומתה עושה 1 ל-20 (לפחות על הדף), יש עוד אופציות בטווח מחירים של עד 60 אלף שיכולות להוות תחליף לגיר DSG?

 

ובנימה זו - איך הדגם הזה מבין כל דגמי המאזדה 3?

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=27041&Year=2014

עריכה אחרונה על ידי lidorkalfa
פורסם

תלך למוסך שמתמחה ב VW ותבקש בדיקה ממוחשבת לרכב ובמיוחד לגיר ( תוודא בטלפון לפני כי אכן יודעים לבדוק את הגיר).

בדיקת גיר מכילה: כמה פעמים (אם בכלל) גיר היה במצב התחממות יתר גדי להבין אך הוא ננהג.

כמה נשאר מהקלאצים והאם יש עיווט לקלאצים.

במידה ומצב רע, תקזז את עלות ההחלפה מהמחיר של הרכב.

מנוע 1.4 הוכיח את עצמו כאמין לאורך שנים אך כמוון יש לבדוק שלא עבר הזנחה .

פורסם

אם אני עושה בדיקה לגיר לפני הקניה ורואה שהוא תקין, מה זה אומר מבחינתי? הרי זאת בעיה שיכולה להגיע בכל שלב, לא משהו שמחייב שאני אראה אותו בעת הקניה, לא ככה? - ככה בדיוק, והגיר נוטה להתקלקל ברוב המכריע של הרכבים והתקלות כואבות.



 

המאזדה 3 מנוע 2000 נשמעת מטורפת מבחינת חווית נהיגה (לא מטורפת, מהנה יותר מהגולף אבל אל תצפה לרכב ספורטיבי, הגולף גם יותר מהירה ממנה בכל מצב, לא שזה מדד עיקרי, המזדה יותר דינמית פשוט) אבל היא שותה דלק ברמות מטורפות (1 ל13 בערך) - הגולף לעומתה עושה 1 ל-20 (לפחות על הדף)- כמה עולים קלאצים? 5000 ש"ח, הרבה דלק אחי, יש עוד אופציות בטווח מחירים של עד 60 אלף שיכולות להוות תחליף לגיר DSG? המון, דיזל קורץ לך? רכבי מנהלים קורץ לך ? DSG גיר טוב כשהוא עובד ולא תקול, ההנאה נעלמת כשאתה מגיע למוסך

 

ובנימה זו - איך הדגם הזה מבין כל דגמי המאזדה 3? - דגם הצ'בק, זריז ברבע שנייה מדגם הסדאן (!), רכב דינמי ונחמד, אטמוספרי עם גיר פלנטרי ככה שהגיר די מסרס את הרכב, לדעתי, בשביל השקט הנפשי ואם אתה מחפש הנאת נהיגה, לך על מזדה.

מה אתה בכלל מתעכב על צריכת דלק כשאתה רוצה להנות... על הנאה משלמים לפעמים, זה לא שהמזדה צורכת כמו וי8 בי טורבו, היא טיפה בזבזנית מהגולף.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
אם אני עושה בדיקה לגיר לפני הקניה ורואה שהוא תקין, מה זה אומר מבחינתי? הרי זאת בעיה שיכולה להגיע בכל שלב, לא משהו שמחייב שאני אראה אותו בעת הקניה, לא ככה?

 

המאזדה 3 מנוע 2000 נשמעת מטורפת מבחינת חווית נהיגה אבל היא שותה דלק ברמות מטורפות (1 ל13 בערך) - הגולף לעומתה עושה 1 ל-20 (לפחות על הדף), יש עוד אופציות בטווח מחירים של עד 60 אלף שיכולות להוות תחליף לגיר DSG?

 

ובנימה זו - איך הדגם הזה מבין כל דגמי המאזדה 3?

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=27041&Year=2014

 

1 ל20 רק על הנייר, בפועל חארטה, ​היא צורכת דלק בערך כמו המאזדה 1 ל12 עם תקלות פוטנציאליות יקרות.

 

 

פורסם

אני מת על אלה שקונים וואג כי הן עושות 1\20 על הנייר.... חסכון ישראלי במיטבו, לא מחשבים ביקורים במוסך כנראה.

 

מה שכן הייתי ממליץ לפותש ואם הוא כבר רוצה וואג, ללכת על דגמי הדיזל של האוקטביה\פאסאט\גולף (אם יש למרות שהן נדירות מאוד)

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

הגולף תעשה 1/20 על בינעירוני במהירות 90,קרוז קונטרול ורוח גבית.

בעיר היא לא כזו חסכונית.

המאזדה הגיעה ב2014,צריכת דלק מאוד תלויה בסגנון נהיגה(אותו דבר גם בגולף).

 

אם אתה סטודנט אז חכה שתהיה לך עבודה מסודרת ואז תחליף.

לקנות רכב בשביל להעמיד אותו ברכבת ולשלם מקיף וירידת ערך זה קצת בזבוז.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

נשמע ששני האופציות שלי כאן לא טובות כל כך, יש רכב אחר שאהנה ממנו כמו מהגולף באזור ה60 אלף?

נכון שאני סטודנט אבל אני לא רוצה בגיל 24 לקנות רכב שקונים בגיל 17 כשמוציאים רשיון, באמת חשוב לי להנות מהנהיגה..

המאזדה 3 ה"חסכונית" יחסית מתחילה באזור ה70 ככה שזה כנראה לא אופציה, והגולף היא סיכון רציני (או שלא הבנתי נכון?), איזה אופציות עוד יש לי בסגנון?

פורסם

חפש שברולט סוניק RS, הרבה יותר מהנה לנהיגה מהגולף (לא GTI או R כמובן)

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

×
×
  • תוכן חדש...