Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת VW Golf 2013


lidorkalfa
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חפש שברולט סוניק RS, הרבה יותר מהנה לנהיגה מהגולף (לא GTI או R כמובן)

 

הביקורות על הסוניק RS לא ממש לטובתה - בטוח שהיא יותר מהנה מהגולף? נראה שהגיר האוטומט שלה משעמם, המתלים שלה נוראיים, תא נוסעים רועש, אולי אני קורא במקומות לא נכונים?

פורסם

אחד ל13 זה ”בזבזני” ? בדקת פעם כמה שותה (יותר נכון ,בולעת) המיצובישי של ההורים שלך? הלוואי עלי צריכה של אחד ל13..

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

נסיעה מאריאל לתל אביב במיצובישי של ההורים שלי עולה לי כמעט 100 שקל, זה ממש לא חסכוני.. מה שאמרו פה זה שאחד ל13 זה רק על הדף, בפועל זה באמת המצב?

פורסם
הביקורות על הסוניק RS לא ממש לטובתה - בטוח שהיא יותר מהנה מהגולף? נראה שהגיר האוטומט שלה משעמם, המתלים שלה נוראיים, תא נוסעים רועש, אולי אני קורא במקומות לא נכונים?

בבקשה תביא קישור לביקורת שממש לא לטובתה

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

בוא נדבר שניה על התאמת הרכב לצרכים וליכולות.

שים את הרצון לגולף בצד.

אתה צעיר, רווק, סטודנט, מניח שלא זכית בלוטו, הרכב ישמש לנסיעות קצרות יומיות ויעמוד בחניונים ציבוריים רוב הזמן.

 

אז למה לא מיני משומשת, זולה (יחסית) ואמינה (יחסית)?

למה משפחתית / קומפקטית יקרה יותר?

חבל על הכסף. שמור אותו לדברים חשובים יותר.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

נהגתי בגולף 1.4 ולא מצאתי בה עניין, רכב זריז וזהו.

לאון נראית יותר טוב וככל הנראה גם תעלה קצת פחות.

 

מי ששאל למה, כי אם יש את הכסף ואתה לומד אז תהיה הכנסה בעתיד,

אם הכסף נזיל למה לא להנות ממנו?

גם לי אמרו לשמור כסף לדברים חשובים והוא כרגע סתם שוכב בבנק,אין שום דבר חשוב באופק.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מה לגבי ג'ולייטה? בטווח מחירים שלך אתה יכול למצוא, הגיר האוטומטי שלהם כרגע לא מראה חולשה מסויימת (אך ידרוש מתיחה קצת בתקציב) ויש גם היצע בגיר ידני אם תאהב, רכב חזק ומהנה לנהיגה, שווה בדיקה.

בלי קשר לדעתי כל עוד אתה סטודנט אולי כן כדאי לקחת צעד אחורה ולקנות רכב בטווח אחר (30K~) עד שתתחיל לעבוד ותוכל לכסות הוצאות של רכב יקר יותר.

גם ב30 אפשר למצוא רכבים חזקים ומהנים לנהיגה (דוגמאת הבראבו עם עודף, אך אני משוחד, תקרא בפורום).

עברתי לסקייטבורד

×
×
  • תוכן חדש...