Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עוד שלוש שבתות ואני מתגייס , בור בן עוד מעט 19 שאין לו הרבה מה לעשות חוץ מלשבת מול המחשב רוב היום ולשבת עם חברים בלילה .

זה קצת עצוב, לא?

שלוש שבתות לפני גיוס, גיל 19 ואין מה לעשות חוץ מלשבת מול המחשב? :?

זה יותר מקצת עצוב. זה מאוד עצוב.

 

עוד עשר שנים תקום ותבעט לעצמך בתחת על השנים היפות שבזבזת על קשקשת ברשת.

מה, אין בנות? אין בירות? אין סתם לצאת לראות אנשים, שמיים, אנא עארף?

 

אני מציע להפוך את השרשור הזה לשרשור הצעות קונסטרוקטיביות לבילוי לפני גיוס שאינן קשורות ללשבת בבית ולבהות במסך.

 

אני אומר - רד לאילת. אפילו לבד.

סע לירושלים ותסתובב שם לילה שלם ברגל ברחובות (קח צעיף והרבה סיגריות).

לך לאיזה פאב של זקנים כבדים, נתן זהבי כאלה, ושרוף 500 שקל על הבאר (בלי לנהוג הביתה לבד).

חפש מישהו שנוהג לדוג ותצטרף אליו.

בקיצור, תארגן לעצמך איזה ניקוי ראש, שיהיה לך משהו להזכר בו בלילות הטירונות הקרים.

 

ולכולם - תפסיקו לשבת כל היום על הפורום! הפורום הזה הוא מקום נפלא עם קהילה נהדרת של אנשים, אבל הוא לא אמור להיות תחליף לחיים האמיתיים! קצת פרופורציות!

פורסם
זה קצת עצוב, לא?

שלוש שבתות לפני גיוס, גיל 19 ואין מה לעשות חוץ מלשבת מול המחשב? :?

זה יותר מקצת עצוב. זה מאוד עצוב.

 

עוד עשר שנים תקום ותבעט לעצמך בתחת על השנים היפות שבזבזת על קשקשת ברשת.

מה, אין בנות? אין בירות? אין סתם לצאת לראות אנשים, שמיים, אנא עארף?

 

אני מציע להפוך את השרשור הזה לשרשור הצעות קונסטרוקטיביות לבילוי לפני גיוס שאינן קשורות ללשבת בבית ולבהות במסך.

 

אני אומר - רד לאילת. אפילו לבד.

סע לירושלים ותסתובב שם לילה שלם ברגל ברחובות (קח צעיף והרבה סיגריות).

לך לאיזה פאב של זקנים כבדים, נתן זהבי כאלה, ושרוף 500 שקל על הבאר (בלי לנהוג הביתה לבד).

חפש מישהו שנוהג לדוג ותצטרף אליו.

בקיצור, תארגן לעצמך איזה ניקוי ראש, שיהיה לך משהו להזכר בו בלילות הטירונות הקרים.

 

ולכולם - תפסיקו לשבת כל היום על הפורום! הפורום הזה הוא מקום נפלא עם קהילה נהדרת של אנשים, אבל הוא לא אמור להיות תחליף לחיים האמיתיים! קצת פרופורציות!

נראה כאילו מישהו מיצטער על דברים שלא הספיק???

:roll:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
נראה כאילו מישהו מיצטער על דברים שלא הספיק???

:roll: גילי

תאמין לי שהספקתי הרבה יותר ממה שהצעתי.

לפני הגיוס שלי ישנתי עם שק שינה על סיפון של מעבורת ליוון, הסתובבתי שם שבועיים וחצי כמעט בלי כסף וחזרתי ממש כמה ימים לפני הגיוס עצמו.

 

הספקתי די הרבה דברים לפני הגיוס. וגם אחריו. חלקם דביליים, חלקם הזויים, חלקם לא חוקיים, חלקם מיותרים לחלוטין ורובם בלתי נשכחים.

 

היום, כשאני בפתח העשור הרביעי לחיי, נשוי (באושר), עם פרנסה ובלגנים על הראש אני לא יכול להיות ספונטני ופסיכי כמו שהייתי אז, ושמח שניצלתי לא רע את הזמן. הייתי די בדיכאון אם היום הייתי מסתכל אחורה וכל מה שהייתי זוכר זה את עצמי יושב מול מסך מחשב שעות על גבי שעות.

פורסם
זה קצת עצוב, לא?

שלוש שבתות לפני גיוס, גיל 19 ואין מה לעשות חוץ מלשבת מול המחשב? :?

זה יותר מקצת עצוב. זה מאוד עצוב.

 

עוד עשר שנים תקום ותבעט לעצמך בתחת על השנים היפות שבזבזת על קשקשת ברשת.

מה, אין בנות? אין בירות? אין סתם לצאת לראות אנשים, שמיים, אנא עארף?

 

אני מציע להפוך את השרשור הזה לשרשור הצעות קונסטרוקטיביות לבילוי לפני גיוס שאינן קשורות ללשבת בבית ולבהות במסך.

 

אני אומר - רד לאילת. אפילו לבד.

סע לירושלים ותסתובב שם לילה שלם ברגל ברחובות (קח צעיף והרבה סיגריות).

לך לאיזה פאב של זקנים כבדים, נתן זהבי כאלה, ושרוף 500 שקל על הבאר (בלי לנהוג הביתה לבד).

חפש מישהו שנוהג לדוג ותצטרף אליו.

בקיצור, תארגן לעצמך איזה ניקוי ראש, שיהיה לך משהו להזכר בו בלילות הטירונות הקרים.

 

ולכולם - תפסיקו לשבת כל היום על הפורום! הפורום הזה הוא מקום נפלא עם קהילה נהדרת של אנשים, אבל הוא לא אמור להיות תחליף לחיים האמיתיים! קצת פרופורציות!

באמת היא שהצגתי את עצמי בתור אדם שבאמת כל היום יושב על המחשב , זה רק מה שאני בשעות האור.

בלילות אכן יש , בירות , בנות , מסיבות , ללכת ליער באמצע הלילה לפתוח גזיה עם קפה ונרגילה עם החברה כמו שעשינו היום .

יש בירות (לא נוהג הביתה עם בירה טריה בקיבה) ללכת למועדון של זקנים כבדים עוד לא ניסיתי , ללכת לבד לאילת עוד לא ניסיתי , לנקות את הראש בצפון עשיתי ! טיולים רגליים ביערות בסביבה בימי שבת בבוקר פק"ל שבת בבוקר , תיק עם מים ואוכל , חוזרים בשעות החשיכה .

 

בקיצור , אני חושב שאני עושה הרבה לפני הגיוס !

ואני רוצה לראות שמישהו כאן ישכח אותי כשאני אהיה בצבא , מתעסק עם מטענים בהנדסה קרבית וחושב על החברה בפורום וכמה שהייתי מתקשקש איתם בשעות הקטנות של הלילה , אני רוצה לחזור לימי שישי לתיבת הודעות מפוצצת בחום ואהבה וכל טוב .

תודה .

דרך אגב תארגנו איזה מסיבת גיוס פורומית בשביל כל הילדים שמתגייסים פה , או שאני לבד .

ים long time no

×
×
  • תוכן חדש...