Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פינה חשוכה במסך מחשב נייד Dell


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לום,

 

נייד 3540 Dell latitude אחרי נפילה מגובה של כחצי מטר.

נפל כשהיה בתוך תיק.

 

כעת פינה ימנית תחתונה של המסך חשוכה, ניתן לראות את התצוגה בקושי.

 

המחשב נרכש לפני כ 4 שנים, לא זוכר כרגע את המפרט שלו אבל המפרט נמוך.

 

האם שווה לתקן ואם כן, איך?

 

 

 

תודה.

 

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי התיאור עושה רושם שיש תאורה שבורה מהנפילה.

הפתרון שאני מכיר לבעיה זאת הוא החלפת מסך.

מאחר וזה מחשב ישן + מפרט נמוך (קרי, מחיר נמוך) - לא שווה כלכלית להתעסק עם זה.

אם זה מפריע לך ברמות - תחליף את המחשב..(בחנות KSP יש מחשב באותה רמה במחיר של 1750 - 1850 ש"ח)

פורסם (נערך)

אכן החלפת מסך זה הפתרון לרוב.

לפני שזורקים את כל המחשב בגלל נורת לד קטנה, שווה לבדוק מחירי מסכים באיביי, בסבירות גבוהה ניתן להציל אותו תמורת מאות שקלים בודדות.

 

עריכה:

הנה דוגמא

http://www.ebay.com/itm/BN-15-6-HD-LED-SCREEN-FOR-DELL-LATITUDE-3540-D-PN-0R579-00R579-40-PIN-MATTE-AG-/181729547905?epid=1688743357&hash=item2a4fecd681:g:62IAAOSwNSxVP2jC

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

שים לב שיש כמה גרסות למחשב, ברזולוציה שונה ועם טאצ', בדוק שאתה מזמין את הנכון.

 

אם אתה לא עושה את ההחלפה בעצמך, אני חושב שההחלפה לא כדאית - מכור אותו ביד2 עם גילוי נאות לגבי התקלה, הוסף כסף וקנה אחר.

:turn-l:
פורסם

לא החלפתי עד היום אף פעם מסך במחשב נייד אבל בהחלט מתכוון להחליף בעצמי,

יש משהו מיוחד שצריך לדעת? זה מסך רגיל, לא טאץ'.

 

 

פורסם

בהצלחה.

 

נראה משימה בהחלט לא קלה.

 

לפני כחודשיים החלפתי דיסק תקול ללפטופ דל גם כן. הדיסק היה מחובר לצד האחורי של לוח האם ודרש פירוק מקיף - לקח לי שעתיים לפרק ולהרכיב חזרה (גם כן נעזרתי בסרטונים מיוטיוב).

:turn-l:
פורסם

במהלך הפירוק וההרכבה אתה תידרש לנתק ולחבר מספר כבלי FLATFLEX, יש 2 סוגי קונקטורים נפוצים לדבר הזה עם 2 שיטות נעילה שונות, ואתה תיתקל כנראה בשניהם:

 

יש להרים את המדף:

ffc-fpc_connectors_billboar.gif

 

יש למשוך את 2 הזיזים מ-2 צידי הקונקטור:

80pcs-font-b-FFC-b-font-flexible-flat-cable-font-b-connector-b-font-1-0MM.jpg

 

על הכבלים בדר"כ מצוייר קו שמראה עד איפה הוא אמור להכנס בקונקטור, אם הכבל נכנס עד הסוף אתה בקושי תוכל לראות את הקו כשקונקטור נעול.

 

כמו כן, בקצוות הכבלים מודבק פלסטיק קשיח שאמור לעזור לכבלים להכנס לקונקטור, השתמש בפלסטיק הזה.

 

הקונקטורים והכבלים הם סופר עדינים, זה חשוב לדעת איזה מנגנון נעילה יש לקונקטור לפני שמתחילים לפרק, כי הם ישברו.

פורסם

תודה, אני עובד עם קונקטורים וכבלים כאלה ביום - יום בעבודה שלי.

 

הסוג עם ה"מדף" יותר נוח מהסוג השני עם שני נועלים בצדדים.

 

 

פורסם

צריך להזהר מפרוק הפלסטיק מסביב למסך, השיניים בד"כ נשברות מהר.

יצא לי להחליף מספר מסכים, לא עבודה מסובכת אבל דורשת התעסקות.

 

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

פורסם

רוב המסכים של דל יחסית לפירוק, תקנה ערכת מפרטים (כמו של גיטרה) ועוד מברגי פלסטיק על מנת להוציא קליפסים כאלה ואחרים.

בדכ המסך מגיע קומפלט ומה שיש לחבר זה פלאט כבל.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

המסך הגיע, החלפתי. נעזרתי בסרטון ש saay222 שם, ההחלפה לא מסובכת מי יודע מה. החלפתי בלי בעיות .

 

אבל, המסך החדש לא עובד. הוא רק מואר ולא מציג כלום. החזרתי את הישן, עובד רגיל עם פינה חשוכה כמו שהיה.

 

המסך החדש נראה זהה, איך אפשר לדעת האם הוא הגיע פגום או שלא מתאים לדגם הנייד הנ"ל. הוזמן לפי מספר דגם כמובן.

 

תודה.

 

 

פורסם

צלם סרטון וידיאו קצר בו אתה מחבר את המסך והוא לא עובד, מספיק רק לחבר את הכבלים, אין צורך לבצע את כל ההחלפה.

שלח את הסרטון למוכר ובקש שישלח לך מסך תקין.

לרוב המוכרים ממש בסדר כאשר הם מקבלים הוכחה שהרכיב הגיע תקול.

יום טוב גם לך


×
×
  • תוכן חדש...