Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פינה חשוכה במסך מחשב נייד Dell


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכבתי כבר את המחשב עם המסך הישן, אבל לא בעיה לצלם סרטון, בפעם השניה עשיתי את ההחלפה ב 10 דקות.

 

השאלה אם המסך החדש באמת לא תקין או שהוא לא מתאים? הגיע ארוז הייטב עם כל הקלקרים והניילונים.

 

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נשמע לי שלא תקין.. אם כי יתכן שאותו דגם יגיע עם שני מסכים עם רזולוציה שונה.

עוד נסיון ששווה לעשות,

לפני ההחלפה, שנה את הגדרות הרזולוציה למשהו נמוך, ואז נסה להפעיל אותו שוב.

יום טוב גם לך

פורסם

האם תאורת הרקע (backlight) דולקת?

האם אין תמונה גם ב BOOT (לוגו, מסך BIOS)

 

עברתי דבר דומה עם סלולר. מסך ישן שבור עובד, מסך חדש לא עובד, מחזיר למסך ישן שבור - עובד. המוכר הציע לי להחזיר את המסך ואם לא תקין לזכות אותי. מהכרותי עם הסינים, ויתרתי. הפסדתי מספיק על המסך - לא רוצה להפסיד גם דמי משלוח.

:turn-l:
פורסם

אין לוגו ואין Bios. המסך מואר חלש וזהו. אחרי 5 דקות כשהמחשב מחליש את תאורת המסך, אז גם במסך הזה רואים שהיא נחלשת.

 

 

חשבתי להזמין מסך משומש מקורי, ראיתי שיש כמה שמגיעים עם כל הפלסטיקה - כל ה lid של המחשב.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

פניתי למוכר, ביקש לשלוח מספר דגם של המסך המקורי.

 

 

בפירוק השני גיליתי שאין כל צורך לפרק את המחשב, להוציא את ההארד דיסק, את המקלדת ואת יתר הדברים כפי שמסבירים בסרטון, מספיק רק לפרק את המסגרת של המסך. כל הסיפור לוקח 2 דקות.

 

שלחתי לו את הפרטים והנה התשובה:

 

 

Dear Customer ,

 

We know the reason.

 

Your original screen is 1366x768. But you purchased the 1920x1080. You can see our title

 

Could you please ship back the item to us and we will send you the correct item for free?

 

טעות שלי בהזמנה, לא חשבתי שיש את אותו דגם עם שתי רזולוציות.

 

 

פורסם

טעות של מתחילים, יש בהחלט אותו דגם עם מעבד אחר ומסך אחר (והם לא מתאימים כמו שגילית)

 

תקווה שיזכה אותך ותצא רק בנזק של דמי המשלוח

פורסם

ברור שזו טעות של מתחילים, פעם ראשונה שאני מחליף מסך במחשב נייד.

 

 

הוא כתב שישלח אחד מתאים ללא תשלום, צריך לבדוק כמה יעלה לשלוח את המסך הראשון אליו בחזרה.

 

 

פורסם

חבל שאף אחד לא הזהיר אותך קודם :wink:

שים לב שיש כמה גרסות למחשב, ברזולוציה שונה ועם טאצ', בדוק שאתה מזמין את הנכון.

:turn-l:
פורסם

דווקא בדקתי שזה לא טאץ', את הקטע של רזולוציה פיספסתי [emoji3] מעניין למה לא נותנים מספר דגם אחר למחשב עם רזולוציה שונה?

 

 

טוב, 260 ש"ח זה לא סכום אסטרונומי, אני חשב שאני אזמין ממנו עוד אחד מתאים כי המסך החשוך מוציא לי את העיינים. במקביל אחזיר לו את הקודם. מקסימום..."שכר לימוד".

 

 

פורסם

שטויטת, בכל דבר שעושים לבד ללא ניסיון קודם, לוקחים בחשבון אפשרות של טעות בהזמנת חלק, טעות בהרכבה וכו' כולל אפשרות שהמכשיר לא יעבוד בכלל אחר כך.

 

 

בתמורה, אתה רוכש skills, יש לזה ערך הרבה יותר גדול.

 

 

פורסם (נערך)
שטויטת, בכל דבר שעושים לבד ללא ניסיון קודם, לוקחים בחשבון אפשרות של טעות בהזמנת חלק, טעות בהרכבה וכו' כולל אפשרות שהמכשיר לא יעבוד בכלל אחר כך.

 

 

בתמורה, אתה רוכש skills, יש לזה ערך הרבה יותר גדול.

אכן - לימודי.

מעניית העובדה שלא עבד כיוון שיש דגמים שכן ניתן להחליף מסך HD בדגם FHD, וזה עובד.

נתקלתי בזה כבר בסדרת latidude 64xx ומעניין שזה לא עבד לך.

 

בהצלחה עם ההזמנה החדשה :)

 

עריכה: המחשב שלך אכן דורש החלפת כבל LVDS של המסך לעבודה עם FHD

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הגיע מסך עם רזולוציה נכונה, הרכבתי תוך 5 דקות.

עובד מצויין.

 

תודה רבה לכל מי שהגיב בשירשור!

 

 

עריכה: ביצעתי Clear type text adjust ו Color calibration למסך החדש, כעת רואים יותר טוב.

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

משלוח חזרה לסין יעלה כנראה כ 80 ש"ח, אין לי כוח להתעסק בזה, מה גם שלא בטוח שאקבל זיכוי.

 

מישהו רוצה לקבל בחינם מסך 1920X1080? נמצא בראשון.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...