Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסגרת ללוחית רישוי של VAG.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר׳ה, מה נשמע?

 

בלי הרבה הקדמות מיותרות - מישהו יודע מאיפה ניתן להשיג מסגרת של פולקסווגן ללוחית הרישוי? כמו המקורית, שמקבלים עם הרכב.

 

תודה רבה מראש וחג שמח. :inlove:

פורסם

גש לאתר המסירה של צ'מפיון ברח' הלחי בבני ברק - נראה לי שלא ישיבו את פניך ריקם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
גש לאתר המסירה של צ'מפיון ברח' הלחי בבני ברק - נראה לי שלא ישיבו את פניך ריקם.
אני חושב שאתר המסירה הוא בראשון…

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
גש לאתר המסירה של צ'מפיון ברח' הלחי בבני ברק - נראה לי שלא ישיבו את פניך ריקם.

 

 

גם אני עשיתי ככה, הכי טוב זה לבדוק טלפונית לפני שמגיעים.

Polo 2012

פורסם
גש לאתר המסירה של צ'מפיון ברח' הלחי בבני ברק - נראה לי שלא ישיבו את פניך ריקם.

 

תודה רבה, בסוף זה בכלל במוסך, שכפי שכבר ציינו - נמצא בראשלצ. אחד העובדים חשב שאני מסתלבטת עליו, כי לדבריו לפניי הגיע מישהו עם איזו נסיכת כפר (רמז: היצרן שלה בכלל יפני), ורצה לקנות בשבילה מסגרת של אאודי.

 

 

גם אני עשיתי ככה, הכי טוב זה לבדוק טלפונית לפני שמגיעים.

 

אחלה, הסתדרתי. תודה רבה!

פורסם
אהלן חבר׳ה, מה נשמע?

 

בלי הרבה הקדמות מיותרות - מישהו יודע מאיפה ניתן להשיג מסגרת של פולקסווגן ללוחית הרישוי? כמו המקורית, שמקבלים עם הרכב.

 

תודה רבה מראש וחג שמח. :inlove:

לפני כמה חודשים שילמתי 10 ש"ח פלוס מע"מ על מסגרת אחורית

קובי

:-)

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
לפני כמה חודשים שילמתי 10 ש"ח פלוס מע"מ על מסגרת אחורית

מתנצל על העלאת השרשור מהאוב, אבל המסגרת האחורית ראתה ימים יפים יותר ואני רוצה להחליפה .

איפה רכשת? יש באיזור ת"א ? לא בא לי לדלג לראשון במיוחד . ומה נותנים? איך זה נראה?

תודה

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מתנצל על העלאת השרשור מהאוב, אבל המסגרת האחורית ראתה ימים יפים יותר ואני רוצה להחליפה .

איפה רכשת? יש באיזור ת"א ? לא בא לי לדלג לראשון במיוחד . ומה נותנים? איך זה נראה?

תודה

קודם כל בוקר טוב אייל :)

רכשתי במוסך המרכזי בראשון - לא פחות ולא יותר והופתעתי מהמחיר גם.

מגיעה כמו כל מסגרת שצמפיון ישראל מרכיבה עם הכיתוב באנגלית.

 

תמונה - בעייה זה עם ה GTI הקודמת שנמכרה

קובי

:-)

פורסם
אהלן, תודה על השיתוף. אחכה להזדמנות כשאהיה באיזור.

אגב, זה שאתה לא מעדכן כשאתה עומד למכור GTI זו כבר בעיה אחרת.:wink:

שיהיה שבוע נהדר :) ואעדכן

קובי

:-)

פורסם
קודם כל בוקר טוב אייל :)

רכשתי במוסך המרכזי בראשון - לא פחות ולא יותר והופתעתי מהמחיר גם.

מגיעה כמו כל מסגרת שצמפיון ישראל מרכיבה עם הכיתוב באנגלית.

 

תמונה - בעייה זה עם ה GTI הקודמת שנמכרה

 

זה עדיין 10 שקלים?.

אני גם מחפש כזאת.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

אגב, יש לציין שרק לאחרונה צ'מפיון קיבלו שכל והתחילו להשתמש בלוחיות האלו כראוי. הרי, שהאידיאל הוא להבריג את המסגרת לתוך הפלסטיק, ולא את המספר. כך ניתן להחליף מספר בקלות על ידי הרמת המכסה ולא צריך להמציא חורים חדשים.

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...