Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היוש,

 

פנה אלי קרוב במצוקה, מנסה לעזור לו. פקיד ההשקעות בבנק שלו הציע לו להשקיע דרך חבר שלו (של היועץ) והנחה אותו איך להעביר את הכסף ללונדון בלי להדליק נורות אדומות.

הכסף כמובן נעלם, חצי על עמלות וחצי על הפסדים. דפי החשבון התקבלו דרך היועץ של הבנק בתמונות לווטסאפ, כך שבכל מתועד.

בינתיים הקרוב קיבל צ'קים ללא כיסוי על חשבון העמלות שנגבו, וביקשו ממנו לחכות כדי שיהיה כסף. אמרו לו גם שאם יתבע יאלצו ללכת לפשיטת רגל ואז הוא לא יקבל כלום.

הייצוג המשפטי שלו כרגע זה איזה עו"ד קרוב משפחה של אשתו, לא נראה לי שהוא מבין מה הוא עושה.

דעתי היא שיש כאן אחריות של הבנק, והוא זה שצריך לתבוע, לפחות בנוסף לתביעה של יועץ ההשקעות.

אשמח להמלצות על דרך פעולה, והפניות לעו" ד שמנוסה בתיקים מול הבנקים.

 

תודה,

ליעד

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

הבנק, חוץ מלפטר אותו ולתבוע את נזקיו הוא (אם קיימים) לא יעשה.

 

כל ניסיון של הבנק לתבוע נזקים עבורך זה הודאה באשמה.

 

אני לא משפטן, זוהי לא עצה לפעולה אלא כיוון למחשבה של עורך הדיון שלו.

 

הוא יכול לתבוע אזרחית את הפקיד ולצרף לתביעה את הבנק.

 

קח בחשבון שנטל ההוכחה בנוגע לאשמתו של הבנק יעמוד עליו, ולבנקים בדר"כ יש מחלקות משפטיות, ככה שיומו בבית המשפט מול הבנק יכול לעלות לו לא מעט.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

תמיד הם פונים לעזרת כשהקרחון כבר בחדר המנועים של הטיטניק.

כשאתה אומר להם לפני אז אתה "רואה שחורות".

 

לפי מה שאתה מתאר, לבנק יש אחריות מלאה ומדובר בעוקץ משותף של היועץ של הבנק ושל חבר שלו.

 

מהכרותי (ויש פה בנקאים שיוכלו לאושש או להפריח), בכדי להמנע מהפרסום המביך ובעזרת עו"ד מספיק חד, ניתן לקבל את מלוא הכסף חזרה מהבנק תמורת חתימה על מסמך "בא נשכך מכל מה שהיה ונמשיך הלאה".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תמיד הם פונים לעזרת כשהקרחון כבר בחדר המנועים של הטיטניק.

כשאתה אומר להם לפני אז אתה "רואה שחורות".

 

לפי מה שאתה מתאר, לבנק יש אחריות מלאה ומדובר בעוקץ משותף של היועץ של הבנק ושל חבר שלו.

 

מהכרותי (ויש פה בנקאים שיוכלו לאושש או להפריח), בכדי להמנע מהפרסום המביך ובעזרת עו"ד מספיק חד, ניתן לקבל את מלוא הכסף חזרה מהבנק תמורת חתימה על מסמך "בא נשכך מכל מה שהיה ונמשיך הלאה".

 

הקרוב הנ"ל עם אינטליגנציה גבולית, אם היה מדבר איתי בזמן גם היה יורד מזה, הוא לא מלא בעצמו, רק מאוד תמים.

 

לשוגיפלקס, אם הבנק מושיב אותך מול יועץ השקעות, יש לו אחריות למעשים של היועץ, גם אם הם לא מה שהבנק הנחה אותו לעשות.

 

זה שהעו"ד שהוא מדבר איתו עכשיו מנסה להגיע לפשרה עם הרמאים ולא הולך לתקוף את הבנק הדליק לי את כל הנורות האדומות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

עכשיו, מישהו מכיר עו"ד חד?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ממתי יועץ השקעות בבנק ממליץ על השקעות מחוץ לבנק אצל חבר שלו?

לא תקין לחלוטין.

 

אני דווקא כן רואה פתח לתביעה של היועץ והבנק ביחד. (אם אלו העובדים שהבנק מעסיק, שייקחו אחריות)

פורסם

על איזה סדר גודל כספי מדובר?

לקחת עו"ד תותח לטפל בעניין הזה יעלה זוזים רבים, רבים מאוד אם הוא תותח ברמה של לנהל קרב משמעותי מול מחלקה משפטית של בנק - ולכן חשוב להבין האם מדובר בסכום שסביר לקרוא לו "שכר לימוד" תוך ניהול מאבק משפטי בכלים ועוליות סבירים, או שמדובר בסכומים משמעותיים, שיצדיקו הוצאה משמעותית על מנת להשיבם.

פורסם
אני לא מבין בזה, אבל זה לא פלילי? ניסיתם לפנות למשטרה?

 

פנייה למשטרה אולי תגרום ליועץ לבלות במעצר אבל זה רק ירחיק את הכסף.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מנחש פה, אבל נראה לי שהכסף הזה כבר מזמן יצא ואין מאיפה להחזיר אותו. הסיכוי היחידי הוא שהבנק יפצה את הלקוח.

 

פניה למשטרה לפחות תציל את הלקוח התמים הבא (וגם תדפוק את היועץ, גם זה הישג לא מבוטל).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לבנק יש אחריות ישירה על היועצים שעובדים אצלו, כולל ביטוח אחריות מקצועית.

 

ממליץ לפנות למפקח על הבנקים. בד"כ הם מטפלים היטב.

פורסם
היוש,

 

פנה אלי קרוב במצוקה, מנסה לעזור לו. 1)פקיד ההשקעות בבנק שלו 2)הציע לו להשקיע דרך חבר שלו (של היועץ) והנחה אותו 3)איך להעביר את הכסף ללונדון בלי להדליק נורות אדומות.

הכסף כמובן נעלם, חצי על עמלות וחצי על הפסדים. 4) דפי החשבון התקבלו דרך היועץ של הבנק בתמונות לווטסאפ, כך שבכל מתועד.

בינתיים הקרוב 5) קיבל צ'קים ללא כיסוי על חשבון העמלות שנגבו, וביקשו ממנו לחכות כדי שיהיה כסף. אמרו לו גם שאם יתבע יאלצו ללכת לפשיטת רגל ואז הוא לא יקבל כלום.

הייצוג המשפטי שלו כרגע זה איזה עו"ד קרוב משפחה של אשתו, לא נראה לי שהוא מבין מה הוא עושה.

דעתי היא שיש כאן אחריות של הבנק, והוא זה שצריך לתבוע, לפחות בנוסף לתביעה של יועץ ההשקעות.

אשמח להמלצות על דרך פעולה, והפניות לעו" ד שמנוסה בתיקים מול הבנקים.

 

תודה,

ליעד

 

מואדם מואדם

 

1) היכן נערך הייעוץ ? בסניף או במקום אחר.

 

2) אצל חבר שלו - הבהיר לו כי יש סיכון בהשקעה או רק הבטיח לו הרים וגבעות

 

3) כלומר מדובר בסכום כסף לא מבוטל.

 

4) דפי חשבון של מה ? חשבון ההשקעות שלו בלונדון או מבנק כלשהו בלונדון?

 

5) ממי קיבל שיקים ? מחברה עלומת שם בלונדון, מהיועץ בארץ?

 

גם אם יתבע וינצח יפילו עליו אשם תורם לא מבוטל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...