Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקוס החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

אתמול עשיתי הזמנה לפוקוס סדאן טיטניום. שילמתי 2500 מקדמה ומחר אמור להעביר את היתרה. הייתי שלם מאוד ושמח מהרכישה והמחיר הלא רע לדעתי שקיבלתי. 130 אלף כולל רישוי. ויתרתי על כל התקנה מקומית שכוללת בין היתר אזעקה כלשהי בשם קוברה 14, גלאי רוורס קדמי ואחורי. מסכי dvd מאחור וחבילת סמרטפון כלשהי שבגדול כל אלו לפי התמחור שלהם עובר את ה10k. העסקה כללה בין היתר טרייד אין במחירון(והם באמת נתנו לי מחירון על סופרב 2011). כעת מנקרים בי ספקות לגבי הקניה ואני מוצא את עצמי דוחף את היד לכיס עוד קצת ולוטש עיניי לקשקאי טקנה בנזין שדי התלהבתי ממנה.

הייתי שמח לדעות לכאן או לכאן לגבי הפוקוס? מקריאה בפורום היא ממש לא חביבת הקהל אבל מצד שני זה דגם חדש הכולל יחידת הנעה חדשה וגיר פלנטרי.

בקצרה, לא סגור על עצמי בכלל כבר וחושב לבטל מחר את ההזמנה ולקפוץ לקרסו. צעד נכון לדעתכם?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפוקוס לדעתי עדיפה כמעט בכל פרמטר - לא הייתי מחליף אישית,

השאלה היא אם הצלחת לוותר על ההתקנה המקומית של מוביילאי?

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

זה לא בדיוק דגם חדש, אלא מתיחת פנים עם מנוע וגיר חדשים, דגם חדש כנראה בשנה הבאה.

אני מניח שעל המוביל איי הם לא ויתרו.

השאלה מה הצרכים שלך, הפוקוס בין המשפחתיות הצפופות ביותר , והגיל ניכר בתא הנוסעים, אבל מצד שני היא כיפית לנהיגה יחסית למשפחתית וכוח לא חסר לה.

הקשקאי זה סיפור אחר, יותר מרווח פנימי, יותר אבזור ומערכות בטיחות לאחר מתיחת פנים.

אישית אני הייתי מעדיף את הפוקוס , אבל השאלה מה הצרכים שלך וההעדפות שלך.

פורסם

לא! זה לא יאומן איך הם מנסים לדחוף את המטרד הזה. אמרתי להם תמסרו לי את זה בקופסא אם זה מתנה או קחו לעצמכם ואל תתקינו בכלל. אי אפשר לצאת מזה. מה שאעשה בסופו של דבר זה להוציא את הפיוז של הדבר הזה כמו שעשיתי עד היום.

אני עדיין לא איש משפחה ולפחות לא אהיה בשנים הקרובות. אוהב את המראה, יחידת ההנעה וגם אבזור לא רע. לא מחפש מרווח. יש לי את זה כיום בסופרב בשפע והוא לא מנוצל כלל. אני רוב המכריע של הזמן לבד ברכב.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אם אתה נוהג ברוב הזמן לבד למה לקנות רכב כזה יקר תקנה איזה סופר מיני מגניבה שתספק אותך מעל ומעבר וגם תעלה לך יותר זול

 

בכל מקרה פורד עשו שינוי ביחידת ההנעה , מבחינת איכות הרכבה ונסיעה הפוקוס ליגת העל אין מה להגיד ועוד עם מנוע שמפיק 150 אין ספק חוויה אבל לגבי סחירות פח ודי באשמתה צלקות מהעבר אז גם הפסד כספי די גדול בעתיד.

אבל אם כבר אתה שם 130 אלף הייתי בודק איזה גיפון טוב כמו הספורטאז' גם סחיר גם איכותי וגם נוח גבוה רכב שונה.

פורסם

הפוקוס לא מכונית רעה ואפילו טובה, אבל בעיני יש היום משפחתיות קומפקטיות עדיפות, ואפילו מאותו יבואן דוגמת מאזדה 3 שמגיעה עם אבזור עשיר בדגש על אזור בטיחות מקורי.

פורסם

הפוקוס מצויינת (למה לכל הרוחות בחרת בתצורת הסדאן? ההאצ'בק גם יותר יפה וגם יותר שימושית) אבל סימני הגיל ניכרים בתא הנוסעים שלה. כמכונית לרווק, חד משמעית עדיפה על הקשקאי בכל הקשור לביצועים, נוחות נסיעה והנאה בנהיגה.

 

אני מסכים עם Mike808 - המזדה 3 יותר מודרנית ומאד מהנה לנהיגה אף היא, אם כבר הייתי בוחר בה (ובגרסת ההאצ'בק...).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לוח המחוונים של המאזדה נראה הרבה יותר טוב, עיצוב הפנים בכלל נראה מודרני יותר.

בהנאה בנהיגה, אני לא חושב שיש פער מהותי בינהן, הפוקוס מצליחה לספק נוחות נסיעה טובה יותר וביצועים עדיפים בגלל מנועה המוגדש.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

למאזדה יש בראש ובראשונה מערכות בטיחות, כאלה אמיתיות אקטיביות ומקוריות - ולא התקנת מוביילאי אה-לה-חלטורה,

ללא ספק אם הייתי מחפש רכב אוטומטי (גם אני רווק) - המאזדה 3 האצ'בק הייתה בראש האפשרויות.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

מי שמעניין אותו בטיחות אקטיבית זה משהו אחד,להעדיף רכב נחות יותר, רק בגלל זה ובגלל שהלוח שעונים נראה יפה יותר זו כבר בדיחה רעה.

המאזדה גם במנוע 2000 ספיריט היא עגלה לעומת הפוקוס,המכלולים של הפוקוס עדיפים משמעותית והמאזדה מהבחינה הזו מיושנת ביותר.

מנוע 2000 והרכב לא מייצר קצב מרשים,מנועים אטמוספרים זה פאסה.

הפנים של הפוקוס מבחינת איכות חומרים טוב בהרבה מהמאזדה ,וגם יש שיפור בין הדגם הנוכחי לבין הדגם הקודם.

החסרון היחידי לדעתי של הפוקוס,כאחד שלא מעניינת אותו ביטיחות אקטיבית ומרחב פנים,זה הגודל של הצמיגים.

צמיגים שם עולים חבילות,אבל עם רוחב 235 הרכב הזה יושב על הכביש כמו רכבת על מסילה.

מאזדה מייצרים רכבים נחמדים,עד שהם לא יתקדמו למנועים מודרנים בנתיים לא הייתי ממליץ לפזול לכיוון.

אפילו איביזה 1.0 לא רחוקה ממנה מבחינת ביצועים.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

נהגתי על המנוע 2000 של המאזדה החדשה - נכון, גם אני נוהג ברכב טורבו קטן והתגובה מעולה בהם(הייתה לי גם איביזה 1.2TSI).

אבל ברוב הזמן המאזדה 3 זריזה מספיק, לגבי איכות החומרים ישבתי בחדשה ואני חייב להגיד שאני לא מסכים(בנושא הזה גם לפוקוס היו גומיות שמתחילות לרדת מהדלתות וכו'), מה גם שהמערכת מולטימדיה עם השליטה של הבורר בין המושבים(כמו שהייתה לי באאודי שכורה והייתה נוחה ממש) בנוסף למסך המגע פשוט מבורכת(נוח לשלוט במערכת המולטימדיה ממש ככה), התצוגה העילית גם מגניבה לגמרי ברמת הגימור בה היא קיימת וסך הכל מדובר ברכב מודרני שבנוי לא רע בכלל.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אתה מדבר על הפוקוס דגם קודם,בדגם הנוכחי אין גומיות מתפרקות,הייתה על זה קריאת שרות בדגם הקודם.

המערכת סאונד בפוקוס עדיפה,זו נקודה גם לטובת הפוקוס.

בנוסף המנוע שם פשוט לא הצליח להרשים אותי בכלל,20 קג"מ ב4000 סל"ד זה רחוק ממרשים,אולי התרגלתי למומנט של הטורבו.

בקיצור לא התרשמתי בכלל,היום אם הייתי חושב לקנות רכב חדש בכלל לא הייתי פוזל לכיוון מאזדה,זו חברה שמדשדשת אחרי כולם.

אפילו בהונדה יש כבר מנועי טורבו,תתקדמו קיבינימאט.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מי שמעניין אותו בטיחות אקטיבית זה משהו אחד,להעדיף רכב נחות יותר, רק בגלל זה ובגלל שהלוח שעונים נראה יפה יותר זו כבר בדיחה רעה.

המאזדה גם במנוע 2000 ספיריט היא עגלה לעומת הפוקוס,המכלולים של הפוקוס עדיפים משמעותית והמאזדה מהבחינה הזו מיושנת ביותר.

מנוע 2000 והרכב לא מייצר קצב מרשים,מנועים אטמוספרים זה פאסה.

הפנים של הפוקוס מבחינת איכות חומרים טוב בהרבה מהמאזדה ,וגם יש שיפור בין הדגם הנוכחי לבין הדגם הקודם.

החסרון היחידי לדעתי של הפוקוס,כאחד שלא מעניינת אותו ביטיחות אקטיבית ומרחב פנים,זה הגודל של הצמיגים.

צמיגים שם עולים חבילות,אבל עם רוחב 235 הרכב הזה יושב על הכביש כמו רכבת על מסילה.

מאזדה מייצרים רכבים נחמדים,עד שהם לא יתקדמו למנועים מודרנים בנתיים לא הייתי ממליץ לפזול לכיוון.

אפילו איביזה 1.0 לא רחוקה ממנה מבחינת ביצועים.

תרשה לי לתקן מספר דברים מניסיון של כמה עשרות אלפי ק"מ על 2 המכוניות, פוקוס 1.5 אקובוסט אוטומתית 6 הילוכים ומזדה 2 ספיריט לפני המתיחת פנים האחרונה.

 

דבר ראשון המנוע 2000 של המזדה זריז יותר משל הפורד, על הנייר ב0.5 שניות (8.9 לעומת 9.4) ובמציאות הפער גדל גם כשממשיכים למהירויות שהשתיקה יפה להם, הבדיקה נעשתה על גבי כמה "לחיצות" - גם מגלגול למזדה יתרון, עם כי כמעט ולא משמעותי.

מבחינת הפנים - הפוקוס ירדה ברמה, לדור הקודם היו פלסטיקים רכים בדלתות הקדמיות, בנוכחי רק הדשבורד בעל פלסטיק רך, במזדה גם הדלתות, ובכללי שאר החומרים מרגישים ונראים יותר טוב, במיוחד כשמדובר במושבי עור ודיפונים מעור לבן! השיפור לעומת הדגם הקודם הוא רק בגומיות של הדלתות שהיו נתלשות ונגררות על הכביש, חוץ מיזה הפורד אפילו ירדה רמה!

מה שכן, אחרי כ90 אק"מ הפוקוס החדשה הראתה אמינות מופתית ולא ראתה מוסך מלבד טיפולים, יש לציין כי הנסיעה היא ב90% בין עירונית.

 

אישית, לא רואה מתחרים למזדה 3 בשוק, כשמקללים את כל הפרמטרים (אמינות, בטיחות, ביצועים, מחיר, עיצוב, התנהגות, שכירות עתידית ועלויות ביטוח).

 

פורסם

האמת זה 8.9 לעומת 9.2.

על שניהם מדובר בנתוני יצרן,לבדוק את זה בכביש זה כבר סיפור אחר.

ואני לא יודע על מה אתה מדבר הדלתות עדיין עשויות חומר רך.

מלבד זה המומנט העדיף משמעותית בפוקוס גורם להרגשה הרבה הרבה יותר נמרצת מהמאזדה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...