Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקוס החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח בחשבון שאדון לוי יצחק לא ממש מחבב את האוטו. ידנית מנוע 1600 טורבו שעלתה לכביש ב12/12 ותומחרה ב150 אלף כחדשה, עולה כרגע בסביבות 50-51. 100 אלף שקל ירידת ערך בקצת פחות מחמש שנים.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי המחיר קיבל מכה בגלל האחיות הרובוטיות של הרכב.

 

אם היה דגם מקביל אוטומטי מוצלח, לדעתי לא הייתה נפילה כזאת.

 

נשאר רק לקוות, כי הדגם החדש עם התיבה הפלנטרית יגרום למשקעי העבר להישכח גם בדגם הידני.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

אתה מודע לזה שהרכב שהזמנת הוא התרסקות כלכלית מבחינת ירידת ערך???, אז נכון שנתנו לך מחירון על הסופרב שגם הוא התרסקות אבל הייתי מציאה לך לבחור רכב קצת יותר שכיר.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

הבחור התלבט להחליף את הפוקוס בקשקאי בנזין. לדעתי זו טעות כי מנוע הבנזין של הקשקאי חלש. אם כבר אז דיזל. גם אני לא מבין למה להזמין את הסדאן. התצורה הכי פחות נאה של הפוקוס. 5 דלתות הרבה יותר יפה

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
לדעתי המחיר קיבל מכה בגלל האחיות הרובוטיות של הרכב.

 

אם היה דגם מקביל אוטומטי מוצלח, לדעתי לא הייתה נפילה כזאת.

 

נשאר רק לקוות, כי הדגם החדש עם התיבה הפלנטרית יגרום למשקעי העבר להישכח גם בדגם הידני.

אשמח אם תאיר את עיני למה גרסה ידנית של רכב מושפעת מגרסאות אוטומטיות מבחינת מחיר.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לגבי סחירות לא יודע אם משנה לי. גם ככה כל הזמן אני עושה טריידים ולא מחפש למכור בשוק הפרטי משלל סיבות. מלבד יופי(שזה בעיני המתבונן) במה עדיפה ההאצ'בק על הסדאן? אני עדיין יכול לשנות החלטה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
לגבי סחירות לא יודע אם משנה לי. גם ככה כל הזמן אני עושה טריידים ולא מחפש למכור בשוק הפרטי משלל סיבות. מלבד יופי(שזה בעיני המתבונן) במה עדיפה ההאצ'בק על הסדאן? אני עדיין יכול לשנות החלטה.

 

היה שרשור שלם על זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?636713-%D7%9E%D7%99-%D7%91%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%94-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A1%D7%93%D7%90%D7%9F&highlight=%D7%A1%D7%93%D7%90%D7%9F

 

גם אני הייתי מעדיף את ההאצ'בק על פני הסדאן.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
לגבי סחירות לא יודע אם משנה לי. גם ככה כל הזמן אני עושה טריידים ולא מחפש למכור בשוק הפרטי משלל סיבות. מלבד יופי(שזה בעיני המתבונן) במה עדיפה ההאצ'בק על הסדאן? אני עדיין יכול לשנות החלטה.
אתה יודע שאין מתנות חינם בטרייד נכון? קיבלתי בשוק הפרטי (באופן הגיוני ולא במפתיע ) 20 אלף יותר ממה שהציעו לי בטרייד (ומדובר על רכב שיש בערך 10-15 כאלה בארץ).

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אני לא תמים אבל שמע, קיבלתי מחירון מינוס אלף על סופרב שנסחרת ב20 אלף בערך פחות בשוק הפרטי. אלף שקל שווים לי את הטרטור של בדיקות וויכוחים עם רוכשים שמנסים כל הזמן להוריד במחיר. יותר מזה אני זכאי לפרק כל תוספת אפשרית ששמתי כל עוד אני מחזיר את המקורי. צריך לומר את האמת, לא משתלם כמעט למכור לרוכש פרטי. ניסיון של 4 עסקאות כאלה ב 7 שנים אחרונות הוכיח לי את זה

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
לגבי סחירות לא יודע אם משנה לי. גם ככה כל הזמן אני עושה טריידים ולא מחפש למכור בשוק הפרטי משלל סיבות. מלבד יופי(שזה בעיני המתבונן) במה עדיפה ההאצ'בק על הסדאן? אני עדיין יכול לשנות החלטה.
סלח לי על הגסות, אבל המשפט הראשון שלך נשמע לי כמו: "מה אכפת לי שמחירי הדלק עלו, אני גם ככה מתדלק ב200 ש"ח".

רכב סחיר יותר שומר טוב יותר על ערכו במחירון. הצצה ללוי יצחק מראה כי פוקוס טיטניום 2016 שווה 89 אלף ש"ח בעוד שמאזדה3 ספורט הבסיסית עם מנוע 2.0 שווה 98 אלף ש"ח. גם אם נניח ששתיהן יצאו במחיר זהה מהחברה הפוקוס איבדה 11 אלף שח יותר והפער רק ילך ויגדל.

כמו כן, ככל שהרכב סחיר יותר תקבל הצעה טובה יותר ביחס למחירון כשתיגש לבצע את הטרייד אין הבא, אלא אם תיפול על מבצעים נקודתיים של מחיר מחירון.

השוק רווי ברכבים ואני חושבת שהפוקוס אינה מהווה את העסקה הכי כדאית בטווח של 130 אלף ש"ח.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
האמת זה 8.9 לעומת 9.2.

על שניהם מדובר בנתוני יצרן,לבדוק את זה בכביש זה כבר סיפור אחר.

ואני לא יודע על מה אתה מדבר הדלתות עדיין עשויות חומר רך.

מלבד זה המומנט העדיף משמעותית בפוקוס גורם להרגשה הרבה הרבה יותר נמרצת מהמאזדה.

 

הגיר בפוקוס גורם לי לרצות להתאבד שיש לי 1500 טורבו ועגלה בפועל.

הפלסטיקים בדלתות הנוסעים מקדימה קשיחות בדיוק כמו במזדה 2 שלי.

 

פורסם
סלח לי על הגסות, אבל המשפט הראשון שלך נשמע לי כמו: "מה אכפת לי שמחירי הדלק עלו, אני גם ככה מתדלק ב200 ש"ח".

רכב סחיר יותר שומר טוב יותר על ערכו במחירון. הצצה ללוי יצחק מראה כי פוקוס טיטניום 2016 שווה 89 אלף ש"ח בעוד שמאזדה3 ספורט הבסיסית עם מנוע 2.0 שווה 98 אלף ש"ח. גם אם נניח ששתיהן יצאו במחיר זהה מהחברה הפוקוס איבדה 11 אלף שח יותר והפער רק ילך ויגדל.

כמו כן, ככל שהרכב סחיר יותר תקבל הצעה טובה יותר ביחס למחירון כשתיגש לבצע את הטרייד אין הבא, אלא אם תיפול על מבצעים נקודתיים של מחיר מחירון.

השוק רווי ברכבים ואני חושבת שהפוקוס אינה מהווה את העסקה הכי כדאית בטווח של 130 אלף ש"ח.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

אני מבין מה שאת אומרת אבל מצד שני אני לא אלך ואקנה מזדה 3 בגלל סחירות ובייחוד שבעיניי לפחות לא מעניינת כלל ומשעממת עד מוות

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

בהחלט הייתי הולך על ההצבק, ואם שימושיות מעניינת אותך עוד, אז על הסטיישן.

הייתה לי את הסטיישן עם הגיר והמנוע החדש, חוץ ממרווח פנימי זוועה ופלסטיקים מיותרים, הרכב בהחלט נותן תמורה למחיר.

מנוע חזק, כח זמין בכל עת, פשוט תענוג היה לעלות לרכב.

אבל לפחות אצלי, 80%-90% נסיעות עירוניות הוציאו ממנה צריכת דלק של 1 ל8, צמאה בלשון המעטה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

אכן, גם לקולגה מהעבודה יש את הפוקוסטיישן החדשה עם אופי נסועה כמו שלך (חיפה-נשר-חיפה רוב הזמן פלוןס נסיעות בינעירוניות בסופ"שים) ואפי נהיגה רגוע והיא לא מצליחה להשיג תוצאה יותר טובה מ-1:8-9 קמ"/ליטר.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...