Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני חדש פה ואשמח לעזרה קטנה.

 

קניתי לא מזמן פיג'ו 208 שנת 2015 ונהנה מהרכב מאוד!

לאחר מחקר קטן הבנתי שב308 יש בדיוק את אותו מנוע רק שהוא מפיק יותר מומנט ו130 כ"ס במקום 110 שיש לי ב208.

אשמח לדעת מה הדרך לתכנת את שלי באותו האופן? (אם מישהו כבר ניסה ויודע)

אני יכול להשיג tuneboxes למינהם שאפילו ירימו ל145 כ"ס אבל אני מעוניין בתכנות המקורי של פיג'ו.

 

אשמח לעזרה בנושא!

תודה מראש

פורסם

אישית אני מציע לך להשאיר מקורי ורק בגלל שאתה לא תרגיש הבדל, המנוע שיש לך מתוכנן להיות חסכוני. אם אתה ממש רוצה תעבור כמה סדנאות ותראה שלא צריך לפתוח מחשב בישביל התוכנה.

פורסם

אני סבור שההבדל יהיה משמעותי, למרות שגם גירסת ה 110 כ"ס זריזה.

הייתי מחפש בפורומים בצרפת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אני סבור שההבדל יהיה משמעותי, למרות שגם גירסת ה 110 כ"ס זריזה.

הייתי מחפש בפורומים בצרפת.

אני מאמין שאכן ההבדל יהיה משמעותי בעקבות השינוי ביחס כס/משקל.

תודה על ההמלצה :) אנסה קודם למצוא בארץ מישהו שעשה ואם לא אמצא כנראה שאעבור לתרגם פורומים בצרפת

פורסם

אין דבר כזה תכנות מקורי לא לדגם שלך, זה הרבה יותר מסובך ממה שזה נראה.

תוכנה מטיונר שמבין עניין יביא את התוצאות הטובות ביותר, אפילו טובות יותר מהיצרן עצמו.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אשמח אם מי מכם שמבין יסביר לי יותר במפורט וטכני אמנם אף פעם לא התעסקתי עם יחידות מחשוב של רכבים (עדיין..) אבל כבר תכנתתי במסגרת מקצועי כמה וכמה מערכות embedded, אם זה משהו שאוכל לעשות בעצמי אשמח לדעת ואם המלצתכם היא שלא כדאי אשמח להכיר בעל מקצוע שאוכל ללמוד ממנו. תודה :)

פורסם

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אז מהאתר הזה פחות או יותר התחלתי ובגלל שזה קצת יקר אז פניתי לפה לראות אולי יש משהו מקומי ומשתלם יותר :)

 

תודה לכל העוזרים! :mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

אנסה לפשפש עוד קצת אם לא אמצא פתרון טוב יותר אקח את ההצעה מחו"ל.

פורסם

שינמכו את ההספק בגלל מגבלת גיר, תראה שהגיר של הרכב, מסוג EAT יכול לעמוד בעומסים, יש שם תוספת של בערך 7 קג"מ, שים לב שזה רכב שלא תוכנן לביצועים כך שהגיר שלו גם לא, אז שלא תתפתה, תשים תוכנה כזו ותקרע את הגיר לחתיכות.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

אכן הייתי בודק טוב טוב את מגבלת הגיר.

זה לא משהו שאתה יכול לעשות לבד, כי התוכנה נבנית בחייב תוך כדי הרצת המנוע על דינמומטר. האפשרויות שלך הן או לקנות משהו שתוכנן ספציפית לדגם שלך או ללכת לטיונר ושהוא יבנה לך משהו קאסטום. מה שמשחקים איתו כאן הוא כמות הדלק המוזרק ותזמון ההצתה בעיקר. אם אתה רוצה עוד מידע היוטיוב מלא בסרטונים שמסבירים, חבל ללעוס את זה שוב מההתחלה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לא רק הגיר. לעתים יש הבדל גם בטורבו וגם הבדלים באיכות וסוג החומרים בתוך המנוע.

אני לא בטוח שקיים הבדל בין גרסאת ה110 לבין ה130 אבל בהחלט יש לבדוק זאת.

×
×
  • תוכן חדש...