Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום חברים , מדובר בפוקוס 2008 , לסירוגין וינקר קידמי ימיני לא נדלק באיתות או במשלוש אזהרה .

מדובר בתופעה אקראית שנעלמת שניה לפני שאני בא לבדוק אותה, שישי האחרון הצלחתי לתפוס את התקלה בזמן האמת , פירקתי את בית הנורה ובדקתי מתח .

המתח שהתקבל הוא של 6V .

נבדקו כל שרשור המתח של הוינקר ( עד הקונקטור) ולא מצאתי סיבה נראית לעין מדוע ולמה אני מקבל מתח של 6V באופן אקראי .

 

האם אולי מדובר ברילאי בעייתי ?

 

מה דעתכם חברים ?

יפני זה הכי אחי

פורסם (נערך)

לדעתי ברכבך אין 'פלשר' (ממסר) כמו ברכבים יישנים אלא מודול אלקטרוני שלפעמים מותקן מתחת להגה או חלק אינטגרלי מלוח השעונים או/גם מקושר למחשב הגוף BCM.

 

הבעיה שאתה מתאר עלולה לקרות בגלל מנגנון איתות תקול (ידית הפעלה) או בעיה במודול האלקטרוני.

 

* בשלב ראשון הייתי בודק האם כול המנורות של האיתות ברכבך האם הם תקינות וגם מחליף את המנורה הסוררת ובודק את המגעים של בית המנורה.

 

** בשלב הבא רצוי לבצע איבחון ממוחשב בכדי לחלץ קוד תקלה במידה וקיים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לדעתי ברכבך אין 'פלשר' (ממסר) כמו ברכבים יישנים אלא מודול אלקטרוני שלפעמים מותקן מתחת להגה או חלק אינטגרלי מלוח השעונים או/גם מקושר למחשב הגוף BCM.

 

הבעיה שאתה מתאר עלולה לקרות בגלל מנגנון איתות תקול (ידית הפעלה) או בעיה במודול האלקטרוני.

 

* בשלב ראשון הייתי בודק האם כול המנורות של האיתות ברכבך האם הם תקינות וגם מחליף את המנורה הסוררת ובודק את המגעים של בית המנורה.

 

** בשלב הבא רצוי לבצע איבחון ממוחשב בכדי לחלץ קוד תקלה במידה וקיים.

היי תודה מרק, המתח נבדק ישירות מבית נורה, וגם מהצמה, השפעת ה6V היא אך ורק על הפנס הקידמי ימיני , שאר השותפים לאיתות לא סובלים מכך ( וינקר כנף,וינקר אחורי, ) .

 

מדובר בתופעה שפוגעת רק בפנס קידמי ימיני בלבד . קוד תקלה לא אותר או נמצא , ביצעתי סריקה .

לכן האופציה שידית איתות לא תקינה או שאר מכלולי החשמל הקשורים לחשמל ירד מרשימת האופציות . כן הסקתי שיש רילאי מכייון שמדובר במתח גבוה שחייב רילאי .

יפני זה הכי אחי

פורסם

יישנם תקלות שרק סורק מקורי או שווה ערך למקורי מסוגל לזהות. אין ממסר.

 

נסה למצוא סכימה חשמלית של מערכת החשמל הקשורה לאיתות ברכבך המתאימה בדיוק לרכבך ואז נוכל להיות יותר חכמים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...