Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

רכשתי סיאט איביזה 2014 ומשום מה הצריכת דלק שלה גבוהה יחסית למה שאנשים מספרים על הצריכת דלק של איביזה ומי בכלל מדבר על נתוני יצרן היא עושה כ 10 ק''מ לליטר! כבר הטרנטה הישנה שלי עם מנוע 1600 הייתה עושה אותו דבר ואני נוהג רגוע מאוד לא יודע מה יכול לגרום למנוע 1200 לצרוך כל כך הרבה? בקיצור מה עושים? עדכון תוכנה של המחשב רכב במוסך מורשה אולי? או פיתרון אחר? הרכב עומד כרגע על 35 אלף ק''מ..

פורסם

איך אתה מחשב צריכת דלק?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מנוע TSI הוא מנוע קטן בנפח כדי לחסוך בדלק ופליטת מזהמים ומגובה בטורבו כדי לספק זמינות כוח מתפרץ כשצריך. אם אתה נוהג רגוע, צריכת הדלק מאוד חסכונית אבל אם תלחץ, מן הסתם צריכת הדלק תהיה גבוהה. הגיר (DSG) מעלה הילוכים ותמיד ישאף להיות בהילוך הגבוה ביותר שניתן כדי לחסוך בדלק אבל שוב, אם אתה עסוק בלחיצות וקיקים אז אומנם תקבל תאוצות מרשימות אבל המחיר יהיה בצריכת הדלק. תבדוק את אופי הנהיגה שלך ותעשה ניסיון למתן אותה ותראה אם יש הבדל בנתונים.

פורסם

כמו שכבר כתבתי נהגתי בתקופת הבדיקה רגוע מאוד מאוד ובדקתי בשיטה הזו: מילאתי טנק שהיה ריק כמעט לחלוטין 45 ליטר וכשהוא התרוקן שוב כמעט לגמרי בדקתי את הקילומטרים שנסעתי יצא לי צריכה של אחד לעשר

ממש מאכזב קניתי את הרכב רק בגלל ששמעתי שהמנוע שלו קטן והוא חסכוני בסוף הוא צורך לי כמו בלנו מנוע 1600 עם חיישן אויר תקול (שגם זה משפיע על צריכת הדלק) ממש באסהה

פורסם

אני קיבלתי בבין עירוני ה1/16.5 בנהיגה לא הכי חיסכונית.

ככה שצריכה משולבת כניראה תהיה באזור ה1/13 ועירונית פחות בטח אם הנסיעות קצרות ועם מזגן.

היתרון של TSI זה לא החיסכון אלא יותר הזריזות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

יוליאן למען האמת יש לי נסיון עם איביזה ולאון עם מנועי 1200+1400 הלאון שלי בבין עירוני בשיוט(100-120 קמ"ש) בהילוך שישי מקבלת נתון מאוד מרשים שנע בין 19 ל23 קמ\ל

האיביזה של חבר בבין עירוני באותם תנאים גם נעה בסביבות ה20~קמ\ל.

נסיעות עירוניות הנתון יורד ל14-13 קמ\ל בשני הרכבים. כמתחילים ללחוץ בלאון יורד ל8 קמ\ל באיביזה 9-10קמ\ל, אזור מגורים טבריה והסביבה(הרבה עליות,פקקים רמזורים).

 

חשוב לציין שהמנוע של הלאון רק עכשיו עבר 6K האיביזה על 40Kק"מ(האיביזה היא שנתון 14, הלאון 17).

 

פות"ש מה אופי ההאצה שלך?!קיק עד למהירות הרצוייה או הדרגתי?

מה יחס לבין עירוני לעירוני?

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
פורסם
יוליאן למען האמת יש לי נסיון עם איביזה ולאון עם מנועי 1200+1400 הלאון שלי בבין עירוני בשיוט(100-120 קמ"ש) בהילוך שישי מקבלת נתון מאוד מרשים שנע בין 19 ל23 קמ\ל

האיביזה של חבר בבין עירוני באותם תנאים גם נעה בסביבות ה20~קמ\ל.

נסיעות עירוניות הנתון יורד ל14-13 קמ\ל בשני הרכבים. כמתחילים ללחוץ בלאון יורד ל8 קמ\ל באיביזה 9-10קמ\ל, אזור מגורים טבריה והסביבה(הרבה עליות,פקקים רמזורים).

 

חשוב לציין שהמנוע של הלאון רק עכשיו עבר 6K האיביזה על 40Kק"מ(האיביזה היא שנתון 14, הלאון 17).

 

פות"ש מה אופי ההאצה שלך?!קיק עד למהירות הרצוייה או הדרגתי?

מה יחס לבין עירוני לעירוני?

לפי המחשב או משאבה? מאמין שהייתי מקבל צריכה טובה יותר אם היית נוהג רגוע יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

באיביזה לפי מחשב, הלאון שלי נתוני בין עירוני וערוני לפי מחשב, משוכלל לפי משאבה עומד על 14-15קמ'\ל תלוי אם השבוע עמוס יותר בנסיעות עירוניות או בין עירוניות

פורסם

הנסיעות שלי, אם נחלק אותם אז יצא בסביבות ה50 אחוז בין עירוני ו50 אחוז עירוני, אני נוסע מאוד רגוע בלי קיקים והאצות, תמיד משתדל שהסלד לא יעקוף את ה2K אלא אם כן אני בבין עירוני אז טיפה יותר לכיוון ה2500 (וגם לא תמיד) לפעמים יש פקקים בוא נאמר אחת לשבוע בערך ואלו לא פקקים רציניים (5-8 דקות) הנסיעות במישור בלבד.

לא מבין למה לכולם יש נתונים כל כך מרשימים ולי היא שותה יחסית הרבה??

פורסם

יש לי אותו מנוע כמו שלך (איביזה 2015) במקרה הכי גרוע עד היום יצא לי 1:12, לרוב נע באיזור ה1:15. אופי הנסיעה שלי 70% עירוני. מה כן אני לא קורע את המנוע, ולא טס לרמזורים אדומים ונותן ברקס, אני נותן לרכב להאט בגלישה עד הרמזור.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

לא יודע חברים משהו הזוי כאן מילאתי טנק מ0 ל100 לפני מספר ימים סהכ יצא 41 ליטר עד שהידית של הדלק קפצה בפעם הראשונה, לאחר מכן נסעתי 216 קמ בדיוק והמד דלק היה על חצי טנק ומילאתי 31.8 ליטר יוצא שהרכב אוכל לי 1 ל 6 !! וזה עוד בנסיעה הכי רגועה שיש בעולם!! כולל עליה וירידה מדורגת של מהירות הנסיעה ולא האצה בבת אחת! בלי שום עומסים או ברקסים מיותרים! ללא פקקים בכלל וכולל נסיעות בעירוני (כ70% בבדיקה זו) ובבין עירוני (30%) מה שמוזר שתדלקתי 31.8 ליטר ובטנק דלק היה על הצג שיש עוד חצי טנק מלא! לפי החישוב יוצא לי צריכת דלק של משאית טנק או מטוס ,חברים מה קורה פה? מתי שראיתי את מספר הליטרים שנשפך למיכל הדלק חשבתי שאני הוזה, חשבתי אולי הדלק נשפך החוצה או משהו כזה אבל לא!! הכל היה תקין ולא נשפך כלום,אחד מהשיקולים המרכזיים שלי ברכישת רכב זה היה חיסכון בדלק וזה כל כך מתסכל שרואים פה אנשים שיש להם את אותו רכב והם כן לוחצים ונוסעים בסגנון ספורטיבי יותר וגם להם יש צריכת דלק נורמאלית, חברים משהו הזוי פה מה לעשות?

×
×
  • תוכן חדש...