Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

המפוח של המזגן הפסיק לעבוד, כמובן שזה יקרה בימים הכי חמים בשנה.

לפני שהפסיק לעבוד היו לפעמים רעשים במהירות הגבוהה, הורדה של רמה אחת במהירות המפוח והחזרה למהירות הגבוהה היתה מסדרת את התופעה.

יכול להיות ש''יצאתי בזול'' ומדובר רק בנגד מהירויות?

 

תודה,

מוטי

פורסם

החולשות הידועות ברכב זה הן:

נגד מהירויות

צמה

מאוורר

 

מה בדיוק התקלקל קשה לאבחן בהתכתבות, ויש סיכוי טוב שזה מתגלגל ( מאוורר לא תקין ששורף את הנגד למשל).

פורסם

ארמגדון,

אני מכיר את החולשות האלה.

הבעלים הקודם החליף את המאוורר, ומבדיקה שלי נראה שהקונקטור של הנגד ראה כבר ימים טובים יותר (חיברו את המינוס ישירות למאוורר כי נשרף הפין הזה בקונקטור).

אנסה את מזלי בנגד וקונקטור משומשים לפני קפיצה לאורן.

ד''א, מישהו מכיר פירוקיות באיזור רחובות?

מוטי

פורסם
מעדכן,

ביום שישי קניתי נגד מהירויות מאבי חלקי חילוף ברחובות ובערב ביצעתי את ההחלפה.

המפוח עובד מצוין.

 

היי מוטי,

 

כמה עלה הנגד? סיני מקורי? תודה!

פורסם

אם לא החלפת מסנן מזגן בשנה האחרונה, ממליץ מאוד להחליף - משפר מאוד את זרימת האויר ואת הקרור של האזור

50 שקלים לתחליפי, 100 לoem

×
×
  • תוכן חדש...