Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת הונדה סיוויק החדשה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חתיכת מכה תדמיתית לדגם הזה - לפרסם (ובצדק) את איכות מערכות הבטיחות האקטיביות ואז להיכשל (יחסית) בפסיביות...

בדיחה שחורה שעלתה לי בראש -

סוכן המכירות באולם התצוגה בהונדה כשהוא נשאל בנושא: "הרכב הזה בכלל מיועד לרווק או זוג שרוצים רכב מעוצב ודינאמי אז למי אכפת מהכוכב שהלך על בטיחות הילדים"

עריכה אחרונה על ידי shaharper

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזדה והגולף במבחן הם דגמים חזקים ויקרים יותר מהמגבילים שלהם בארץ, המתחרים מול הסיוויק.

מזדה - מנוע 2.5

גולף - מנוע 1.8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובמבחן השוואתי ראשון בישראל מול הליאון, הסיוויק יצא כשידה על התחתונה ובצירוף עם התוצאה המאכזבת במבחני הריסוק היא מאכזבת וחבל הרושם הראשוני היה מבטיח.

 

http://www.netcar.co.il/focus.php?ix=67

 

״יש בה יותר מדי חסרונות מציקים. על מרחב פנימי מצויין, מנוע יעיל ושילדה טובה מעיבים

הנדסת אנוש כושלת, מושבים גרועים, חסכון מופרז באבזור במקומות הלא

נכונים – ואותו גיר רציף, שאינו נכון לכלום, לפחות לא עם המנוע הזה.״

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובמבחן השוואתי ראשון בישראל מול הליאון, הסיוויק יצא כשידה על התחתונה ובצירוף עם התוצאה המאכזבת במבחני הריסוק היא מאכזבת וחבל הרושם הראשוני היה מבטיח.

 

http://www.netcar.co.il/focus.php?ix=67

 

״יש בה יותר מדי חסרונות מציקים. על מרחב פנימי מצויין, מנוע יעיל ושילדה טובה מעיבים

הנדסת אנוש כושלת, מושבים גרועים, חסכון מופרז באבזור במקומות הלא

נכונים – ואותו גיר רציף, שאינו נכון לכלום, לפחות לא עם המנוע הזה.״

ציטוט מ CAR AND DRIVER:

 

It’s all managed by light and lubricated controls that are a kick to work from the nattily trimmed cockpit.

 

אתה יכול להאמין למגזין האנונימי ממדינה שכוחת אל, אי שם באמריקה או לאתר אינטרנטי ישראלי מאוד מכובד, שבכלל

לא שמע שיש דבר כזה הנקרא אמינות, והכוכבים שם תמיד זורחים במערב ולא במזרח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להאמין לארגון בטיחות כנראה הכי מכובד בעולם. הרכב הזה נכשל בתור מוביל משפחות. אם אתה קונה אותו בשביל רייסים ברחובות אז גם יש אופציות טובות יותר. בתור מוביל משפחות לא הייתי מסתכל לכיוון שלו אפילו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא פאנבויי. זה פשוט ציון מחפיר בהגנה על ילדים. לא קשור לא למזרח ולא למערב, רק למכה חזקה בראש שספגה בובת הריסוק.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט מ CAR AND DRIVER:

 

It’s all managed by light and lubricated controls that are a kick to work from the nattily trimmed cockpit.

 

אתה יכול להאמין למגזין האנונימי ממדינה שכוחת אל, אי שם באמריקה או לאתר אינטרנטי ישראלי מאוד מכובד, שבכלל

לא שמע שיש דבר כזה הנקרא אמינות, והכוכבים שם תמיד זורחים במערב ולא במזרח.

 

ראשית הגרסה שנבחנה ב-Car & Driver היא לא אותה גרסה כמו זאת שנבחנה ב-Netcar ולא אותה רמת גימור. למרות זאת, גם ב-Car & Driver ציינו לרעה Light on amenities, שתואמת את הביקורת של NetCar על החיסכון באבזור. כמו כן, הם מציינים but taller drivers may find that the front seats lack thigh support, גרסה שתואמת את התלונה של NetCar על המושבים. הם גם לא "עפים" על הגיר הרציף. בשיקול העובדה שהם בחנו את הגרסה החזקה בשילוב גיר ידני, המסקנות שלהם לא סותרות את אלו של NetCar.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית הגרסה שנבחנה ב-Car & Driver היא לא אותה גרסה כמו זאת שנבחנה ב-Netcar ולא אותה רמת גימור. למרות זאת, גם ב-Car & Driver ציינו לרעה Light on amenities, שתואמת את הביקורת של NetCar על החיסכון באבזור. כמו כן, הם מציינים but taller drivers may find that the front seats lack thigh support, גרסה שתואמת את התלונה של NetCar על המושבים. הם גם לא "עפים" על הגיר הרציף. בשיקול העובדה שהם בחנו את הגרסה החזקה בשילוב גיר ידני, המסקנות שלהם לא סותרות את אלו של NetCar.

זה אותו רכב עם אותו גימור ומושבים, ההבדל היחיד הוא בתוספות (הפיצ'פקס).

 

בוא נראה....

 

נטקאר:

נוחת הנהיגה בעייתית ומאלצת ישיבה

נמוכה מדי עקב כיוונון הגה אנכי מוגבל והמושבים הקדמיים פשוט מייגעים.

 

CD

 

DRIVER COMFORT - ציון 9 ( הגבוה במבחן)



 

 

 

 

נטקאר

 

היושבים מאחור סובלים ממושב חסר כל תמיכה

 

CD

 

REAR-SEAT COMFORT - ציון 5 (הכי גבוה מכולם)



 

 

נטקאר

 

שהשעטנז הזה זולג למחוונים המקושקשים עצמם ולמתגי

התפעול המבלבלים והלא ידידותיים שעל ההגה

 

CD



ERGONOMICS - ציון 9 (הגבוה במבחן)

FIT AND FINISH - ציון 9





 

אני חושב שזה מספיק, כדי להבין שעל אף שנהגו באותה מכונית (נכון לא אותו מנוע ולא אותה מולטימדיה), החבר'ה בארה"ב חושבים קצת

אחרת מהכוכב הישראלי.

מה עוד ש CD השווה את ההונדה לגולף ומזדה 3 (קצת יותר אייכותיים מהסיאט)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אותו רכב עם אותו גימור ומושבים, ההבדל היחיד הוא בתוספות (הפיצ'פקס).

 

 

לא נכון, לא מדובר באותה רמת גימור - ב-NetCar נבחנה גרסת Comfort שאני מניח שמקבילה לגרסת ה-LX בארה"ב.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההבדל?

הפלסטיקים, הגימור, הצורה, הגודל והכפתורים אותו דבר.

ההבדל בבד הריפוד, במולטימדיה וציפוי עור להגה.

 

זה הופך את המושב האחורי אצל האחד לצפוף ואצל השני לנוח בקבוצה?

או גורם לאחד חוסר נוחות גדול במושב הנהג ואצל השני לקבל את הציון הגבוה ביותר לנוחות הנהיגה...?

הכפתורים בכלל בילבלו את המזרח תיכוני, והאמריקני נתן לכל נושא הארגונומיה את הציון הטוב מכולם.

וכן הלאה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כן, רמת הגימור בהחלט משפיעה. לדוגמה, ההגה בגרסה שנבחנה בארץ הוא פלסטיק ללא ציפוי עור (קצת הזוי בעיני שחוסכים על אביזר שנמצא בהרבה מכוניות מיני). מערכת המולטימדיה הייתה בהתקנה מקומית בגרסה הישראלית.

 

גם הבריטים (AutoCar) לא אוהבים את איכות הפלסטיק בתא הנוסעים: The plastic overdose prescribed by the previous generation is partly addressed by fewer hollow-sounding surfaces, but Honda still isn’t as good at handling the cabin’s cheaper plastics as well as Volkswagen or even Mazda are.

 

שנית, לגבי המושבים אתה לא מדייק - במבחן של NetCar דווקא שיבחו את המרווח והתלונות התייחסו לחוסר תמיכה. התלונה על נוחות המושבים מופיעה בעוד מקומות:

- "Consumer Reports: "the front seats lack adjustable lumbar support, which could cause discomfort

 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...