Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כרגע אלה רמות האיבזור.

 

בין השורות ניתן היה להבין שעל אלה קיבלנו מחיר טוב ולכן לא רוצים להתפזר לתפירה אישית

תודה.

קרדיט ל- misterb על התמונה

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השלדה וחלקי הפח חזקים מבעבר לכן המכונית מצויידת רק ב 6 כריות אויר.

זה קרוב לציטוט שנאמר או פרשנות?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כתבה שיורדת לרזולוציה יפה ומסבירה בצורה מפורטת את החוזקות והחולשות ופעם ראשונה שמפורסם שאפשר להוסיף את הצבע הכתום בתוספת תשלום (מעניין שבאף כתבה אחרת זה לא נרשם):

 

http://www.auto.co.il/כתבה-34893-הונדה-סיוויק-מבחן-דרכים-1-0-ל.aspx

 

אהבתי את השילוב החיצוני של הצבע השחור עם הצבע הכתום, נראית ספורטיבית.

 

להבדיל גם לדעתי הפנים נראה זול יחסית ומורכב מדי והפס הכתום רק מוסיף לתחושה זו.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
זה קרוב לציטוט שנאמר או פרשנות?

 

צ׳מע

 

ציטוט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לדעתי האישית (ובהכללה מוגזמת), זה בכלל לא חשוב אם יש רכבים אחרים שנותנים תמורה טובה יותר.

או שיש אנשים שחושבים שהרכב מכוער/לא יפה/לא לטעמם/ערסים/פוזה.....

או שתא המטען קטן ביחס ל.... או שאיכות החומרים פחות טובה מ...... או שהמושב האחורי לא תוכנן, וכך הלאה.....

 

מי שקונה הונדה סיוויק (בדגש על ההאצ'בק) קונה את הרכב כי זאת קודם כל הונדה סיוויק.

יתר השיקולים, חשובים ככל שיהיו, הם משניים עבור הרוכשים של הרכב. (ולמי שזה כן חשוב ירכוש את הסדאן)

 

רוכשי הסיוויק די דומים לרוכשי הגולף (שוב סליחה על ההכללה). זה בכלל לא חשוב מה עוד יש בשוק.

 

בדגם החדש הונדה מצליחה לעורר מחדש את מה שכבר חלק מחובבי המותג כמעט שכחו.

 

נציג מכירות של מותג אחר, בזמן שאני ואשתי בוחנים רכב (פנאי בכלל) באולם תצוגה, מתחיל לדבר איתי על הסיוויק החדשה ועל כך שהוא רכש לפני כשנה, ועכשיו רוצה כבר להחליף.

 

חבר שיש לו סיוויק טורר בת 8 חודשים קבע איתי ביום שישי הקרוב ללכת לאולם התצוגה.

 

אני חייב לומר שבשבועות האחרונים אני ואשתי מתלבטים איזה רכב פנאי/קרוסאובר/SUV לרכוש ולמרות שידעתי שהסיוויק צפויה להגיע, בן רגע היצרים משתנים (אצל שנינו).

 

אני לא יודע מה נחליט בסוף, אבל .....

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

אכן מדובר בקהל שבוי ומכור.

אני לא יכול להבין את הקהל הזה. הרכבים יקרים ללא כל סיבה, אבל מצד שני אף פעם לא הייתי חבר במועדון הונדה.

לפי השמועות הרכבים שומרים על מחירון, וגם מקבלים אחלה עסקאות טרייד אין. בנוסף לא שמעתי על בעיות אמינות/שירות מחברי המועדון. אז אולי אלו הפלוסים שמשאירים את המועדון הזה בחיים.

 

להשוות את מועדון הונדה סיוויק למועדון גולף זה נכון ולא נכון. נכון כי גם אצל רוכשי הגולף יש לא מעט מכורים. לא נכון כי הגולף מציעה והציעה תמיד את האיכויות הגבוהות ביותר בקבוצה, מה שממש ממש אי אפשר להגיד על הונדה והסיוויק בפרט.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
אכן מדובר בקהל שבוי ומכור.

אני לא יכול להבין את הקהל הזה. הרכבים יקרים ללא כל סיבה, אבל מצד שני אף פעם לא הייתי חבר במועדון הונדה.

לפי השמועות הרכבים שומרים על מחירון, וגם מקבלים אחלה עסקאות טרייד אין. בנוסף לא שמעתי על בעיות אמינות/שירות מחברי המועדון. אז אולי אלו הפלוסים שמשאירים את המועדון הזה בחיים.

 

להשוות את מועדון הונדה סיוויק למועדון גולף זה נכון ולא נכון. נכון כי גם אצל רוכשי הגולף יש לא מעט מכורים. לא נכון כי הגולף מציעה והציעה תמיד את האיכויות הגבוהות ביותר בקבוצה, מה שממש ממש אי אפשר להגיד על הונדה והסיוויק בפרט.

 

אם תקרא ביקורות בעולם אולי תבין שאתה מחזיק בקוספציה לא נכונה ובטח לא עדכנית.

מעולם לא הבנתי למה להיות פאנבוי של רכב עם בעיות אמינות.

אבל כנראה יש כל מיני סטיות לכולנו

פורסם (נערך)

שים רגע את בעיית האמינות בצד. הקהל המכור של הגולף מחליף את הגולף שלו בכל 3 שנים כאשר מגיע דגם חדש/מתיחת פנים.

בעיות האמינות הן דבר שולי אצלם.

בחן כל דור של הגולף אל מול המתחרות שלו, תא הנוסעים, איכות החומרים, איכות הנסיעה, מרחב הפנים, מערכות ההנעה, בטיחות. הגולף תמיד בראש ותמיד מובילה בפער.

הגולף היא אמת המידה של הקטגוריה ולא אני קבעתי את זה, כמו שאמרת קרא ביקורות בעולם...

 

הונדה סיוויק? מה בדיוק מצדיק ברכב הזה פרמיה גדולה אל מול שאר המתחרות היפניות? גם הן אמינות וגם הן מכוערות (לפחות חלקן).

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
להשוות את מועדון הונדה סיוויק למועדון גולף זה נכון ולא נכון. נכון כי גם אצל רוכשי הגולף יש לא מעט מכורים. לא נכון כי הגולף מציעה והציעה תמיד את האיכויות הגבוהות ביותר בקבוצה, מה שממש ממש אי אפשר להגיד על הונדה והסיוויק בפרט.

 

אין לי מושג על מה אתה נוהג, אבל התגובה הזאת נשמעת בדיוק נמרץ כמו תגובת פאנבוי גולף. בפועל אחוז הלקוחות החוזרים בשתי המכוניות עצום, שתי הקבוצות משוכנעות שהן ורק הן הצודקות, ולא האוברפרייסינג של הסיוויק ולא התקלות החוזרות בגולף ישנו את זה. ועוד לא הגענו לקורולה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

כשאני נוהג ב400 ק"מ הרבים שאני עושה בחודש זה על פיג'ו 205. לא נראה לי שאני פאנבוי של גולף או של VW בכלל כי מעולם לא היה רכב כזה בבעלותי ומעולם גם לא שקלתי אפילו לקנות רכב של VW. אם כבר אני פאנבוי של 205, אני חושב שזה הרכב הטוב ביותר שיוצר : ).

מה שכתבתי הן המסקנות שמגיעים אליהם בכל פעם שמעמידים את הגולף מול המתחרות שלה, בכל דור אלו המסקנות. לא אני קבעתי את המסקנות הללו.

 

הקורולה אף פעם לא תומחרה בפרמיה גדולה על שאר חברות הקבוצה אז אני לא ממש מבין למה הכנסת אותה לדיון.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

צריך לזכור שבסוף צריך לחיות עם הרכבים, להתעלם מנתוני הרכבים ולשים במרכז רק את המותג הכללי או של הרכב הפרטני, נובע ממניעים רגשיים לא רציוליים, שזה בסדר גמור זכותו של כל אדם לנהוג כפי רצונו, אני חושב שכדאי לכל הפחות לאזן בין הפרמטרים.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
אכן מדובר בקהל שבוי ומכור.

אני לא יכול להבין את הקהל הזה. הרכבים יקרים ללא כל סיבה, אבל מצד שני אף פעם לא הייתי חבר במועדון הונדה.

לפי השמועות הרכבים שומרים על מחירון, וגם מקבלים אחלה עסקאות טרייד אין. בנוסף לא שמעתי על בעיות אמינות/שירות מחברי המועדון. אז אולי אלו הפלוסים שמשאירים את המועדון הזה בחיים.

 

להשוות את מועדון הונדה סיוויק למועדון גולף זה נכון ולא נכון. נכון כי גם אצל רוכשי הגולף יש לא מעט מכורים. לא נכון כי הגולף מציעה והציעה תמיד את האיכויות הגבוהות ביותר בקבוצה, מה שממש ממש אי אפשר להגיד על הונדה והסיוויק בפרט.

 

תשמע, אני לא רוצה להתחיל לסנגר על על הסיוויק ככלל ובפרט. מזה שנים שאני לא "חבר מועדון" ולא בטוח שאחזור (למרות הפיתוי הרב).

אני רק יכול לומר שבגרסה הבחירה רשימת האבזור מאוד מכובדת, לדעתי למעטות בסגמנט יש להציע יותר. שלא נדבר על יחידת ההנעה.

לגולף כשלעצמה יש הרבה זכויות, ואני עצמי יכול מאוד להיות שאילו היתה מגיע עם גירים רטובים היתי שוקל לרכוש אותה, אבל האיכויות שסיוויק מציע שונים. את חלקם הזכרת.

הונדה ידעו לעטוף את הכל יחד באופן ייחודי, ולדעתי זה מה שמשך במשך שנים לאהוב את הסיוויק.

אני מסכים ששנים ארוכות (לטעמי מאז הדור השביעי) הונדה פספסה את הייחודיות שהציע קודם.

בדור התשיעי היא התחילה להראות סימנים של חזרה (זאת לא רק דעתי, ברשת נכתב על זה רבות) ולדעתי עכשיו זה מרגיש (לי לפחות אבל לא רק) שמישהו שם בהונדה נזכר בדור החמישי/שישי.

בכל מקרה, אני יכול להבין את אלה שלא מתחברים אבל גם את אלה שכן.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם (נערך)

כפי שרשמתי אף פעם לא הייתי חבר במועדון הונדה. לא חושב שצריך לסנגר על החברים במועדון, אם יש לא מעט כאלה והם נשארים בו לאורך שנים או מתלבטים אם לחזור אליו כנראה שיש להם סיבות טובות, ובטח כשהחברות עולה לא מעט כסף.

 

אני כצופה מהצד כשאני רואה את מה שאני רואה לא הייתי עושה את זה, אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו.

דרך אגב זה לא משהו גורף נגד הונדה. ההונדה ג'אז החדשה למשל היא עסקה לא רעה לדעתי. עד לא מזמן הייתי מגדיר אותה כקניה מצויינת, אבל לאחרונה נפתחה לא מעט תחרות ובקבוצת המחיר שלה ניתן למצוא ג'יפונים ומשפחתיות פרופר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מי שקונה הונדה סיוויק (בדגש על ההאצ'בק) קונה את הרכב כי זאת קודם כל הונדה סיוויק.

יתר השיקולים, חשובים ככל שיהיו, הם משניים עבור הרוכשים של הרכב. (ולמי שזה כן חשוב ירכוש את הסדאן)

 

 

ממה שקראתי בדורות האחרונים הסדאן נחותה בפרמטרים של האיכות מכיוון שהיא פחות מכוונת לאירופה ויותר לשוק הגלובלי. יתרנותיה רק בגודל ובמטען. זה כנראה לא נכון לדור הנוכחי.

 

גילוי נאות, יש לי האצ'בק אבל אני בודאי לא קהל שבוי. קניתי משיקולים שהיו רלוונטיים לי ומציאה של אחת ידנית במצב דמיוני


×
×
  • תוכן חדש...