Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת הונדה סיוויק החדשה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2390 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

+ 1

 

במחיר הזה יש יותר מדי ג'יפונים אטרקטיביים.

 

בין היתר צפוי להגיע מיצובישי אקליפס קרוס עד סוף הדנה ב- 145 אלף ₪ עם מנוע 1.5 טורבו, עם עיצוב חדשני ברוח הסיוויק הייתי מגדיר זאת, שאני צופה שיעשה הרבה צרות למתחרים וישאיר שאריות לרכבים משפחתיים שמתומחרים דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם היו מתמחרים את ה1.5 ליטר במחיר שפוי אז היא היתה יכולה להיות הצלחה. במחיר הזה כבר עדיף גרסה מאובזרת של מאזדה 3 עם כל הפינוקים ולא "גלגלי סגסוגת ומולטימדיה מקורית...".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו הידיעה המלאה עם כל הפרטים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביצועים של הסיוויק עם מנוע 1 ליטר לא טובים לעומת משפחתיות אחרות עם טורבו כמו סיאט לאון וסוזוקי קרוסאובר.

 

נראה לי שעם המחירים בהשקה בשילוב עם החיבה לקרוסאוברים מדובר בדגם מיותר למדי.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאכזב מאוד שהקומפורט יגיע רק עם מולטימדיה וחיישנים בהתקנה מקומית. אבזור שהפך להיות סטנדרטי בקטגוריה וקטגוריות מתחתיה כבר שנים. יתרה מזאת, ברכב הזה רוב המערכות האלקטרוניות נשלטות ממערכת המולטימדיה, ומדובר בפספוס לא קטן.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון קטן לכתבה, במפרט הטכני באתר של הונדה ישראל מצויין כי נפח תאי המטען הם כדלקמן:

 

גירסת 1.5: 356 ליטרים (עד גובה החלון), 426 ליטר (עד גובה הגג)

 

גירסת 1: 414 ליטר (עד גובה החלון), 486 ליטר (עד גובה הגג).

 

הנתונים תמוהים,

 

ראשית דבר מה פשר ההבדלים בנפח תאי המטען בין גרסאות נפחי המנוע, הרי הרכב הוא אותו הרכב?

 

שנית כיצד ייתכן הבדל כל כך קטן בין נתון הנפח עד גובה החלון (שהוא הנתון הרלבנטי להשוואה מול נתוני רכבים אחרים) לבין נתון הנפח עד הגג שאמור לפי ההגיון הפשוט שלי להגדיל את הנפח בלפחות 50 אחוז?

 

בכל מקרה נתון הנפח עד גובה החלון מאכזב לאור הנתון שפירסמו בהתחלה, מדובר עדיין בנפח יפה לרכב האצ׳בק אבל נפח בינוני בסך הכל.

 

דרך אגב משענת המושב האחורי מתחלקת 40% - 60%, בשבילי זה פוסל את הרכב, אני קונה רכב רק עם פיצול של 40% - 20% - 40%, השתמשתי די הרבה פעמים בהעמסת חפצים ארוכים בפתח של ה- 20% כאשר שני המושבים האחוריים עדיין תפוסים וזה פשוט נוח.

https://www.honda.co.il/wp-content/uploads/2017/06/PDF-לאתר.pdf

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק ניחוש אבל אולי יש הבדל בגלגל הרזרבי של שתי הגרסאות מה שמשפיע על נפח תא המטען.

 

לגבי התוספת של עד גובה החלון ברכב האצ'בק "אמיתי" אולי זה יהיה 50% או יותר. ע"פ התמונות החלון האחורי של הסיוויק הוא בזווית מאוד חדה, ממש לא נראה כמו חלק אחורי טיפוסי של האצ'בק. מספיק להסתכל על תמונה של גולף ,או כל האצ'בק אחרת עם מראה יותר מסורתי מול זו של הסיוויק, ההבדלים ברורים לעין.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר נפגעת שימושיות של הרכב (הקטנה של תא מטען) לטובת עיצוב (מיקום אסתטי של האגזוז).

 

בתכלס מדובר בעניין שקורה הרבה שלטובת עיצוב מחבלים בשימושיות של רכב. כל רכבי 3 דלתות למיניהם או רנו קליאו שלטובת העיצוב שלה נפגם המרחב בתא המטען ובמושב האחורי. לא חסרות דוגמאות.

 

יש מי שזה עבורם הגיוני ורצוי ויש שלא. מה שמשגע אותי זה שעשו הקרבה לטובת עיצוב ברכב כל כך מכוער.

מבחינתי, אם כבר מכוער, אז לפחות שילכו עד הסוף עם השימושיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוסיף מרשמי מהבוקר הזה. את השאר כיסה כבר פבל.

 

R תגיע, מדברים שהמחיר הרשמי הפעם יהיה סביר יותר ועל זה הנחה ( אנחה ) כך שיעלו יותר על הכביש, חלק מכך להגברת המודעות של המותג והספורטיביות שלו.

 

גיר ידני ל 1.5 יגיע , מתי, שאלה טובה, תשובה מוסמכת לא התקבלה.

 

מנסים לבסס עצמם יותר על הלקוח הפרטי ופחות על המוסדי, למרות שבבית יש להם את הרץ.

 

בגדול גרף המכירות שלהם גדל, היה יכול לגדול יותר אילו יכלו לקבל יותר מכוניות מהיצרן.

 

השלדה וחלקי הפח חזקים מבעבר לכן המכונית מצויידת רק ב 6 כריות אויר.

 

"הונדה יצרנית המנועים הגדולה בעולם לכן אפשר לבטוח באמינות מנועי הטורבו שלהם". סוף ציטוט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+ 1

 

במחיר הזה יש יותר מדי ג'יפונים אטרקטיביים.

 

בין היתר צפוי להגיע מיצובישי אקליפס קרוס עד סוף הדנה ב- 145 אלף ₪ עם מנוע 1.5 טורבו, עם עיצוב חדשני ברוח הסיוויק הייתי מגדיר זאת, שאני צופה שיעשה הרבה צרות למתחרים וישאיר שאריות לרכבים משפחתיים שמתומחרים דומה.

 

ראיתי את אקליפס קרוס בז'נבה, באדום בוהק.

 

עיצוב לא חדשני ולא בטיח. במציאות הרכב נראה קופסתי, גבוה, מגושם משהו וממש רחוק מהתדמית הספורטיבית שאנשי השיווק של מיצובישי היו רוצים שתקנה.

 

וכן, משהו רע עובר על המעצבים היפנים, מאחר וגם הסיוויק נשואת השרשור נראת מיושנת ומעוותת כאחת. העיצוב לא הרמוני, לא אסתטי במיוחד, מן אסופה של קווים שנועדו לחבר את הפנסים הקדמיים לאחוריים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוסיף מרשמי מהבוקר הזה. את השאר כיסה כבר פבל.

 

R תגיע, מדברים שהמחיר הרשמי הפעם יהיה סביר יותר ועל זה הנחה ( אנחה ) כך שיעלו יותר על הכביש, חלק מכך להגברת המודעות של המותג והספורטיביות שלו.

 

גיר ידני ל 1.5 יגיע , מתי, שאלה טובה, תשובה מוסמכת לא התקבלה.

 

מנסים לבסס עצמם יותר על הלקוח הפרטי ופחות על המוסדי, למרות שבבית יש להם את הרץ.

 

בגדול גרף המכירות שלהם גדל, היה יכול לגדול יותר אילו יכלו לקבל יותר מכוניות מהיצרן.

 

השלדה וחלקי הפח חזקים מבעבר לכן המכונית מצויידת רק ב 6 כריות אויר.

 

"הונדה יצרנית המנועים הגדולה בעולם לכן אפשר לבטוח באמינות מנועי הטורבו שלהם". סוף ציטוט

 

ידוע משהו לגבי הגרסאות המאובזרות יותר? הזכירו כאן את ה- sport+.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע אלה רמות האיבזור.

 

בין השורות ניתן היה להבין שעל אלה קיבלנו מחיר טוב ולכן לא רוצים להתפזר לתפירה אישית

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בנפח תא המטען נובע ממיקום האגזוז - שמאל למטה בדגם 1.0 ובאמצע בגרסת 1.5 - מה שמחייב את הרמת הפח האחורי.

 

זה באמת מה שכתוב בכתבה באתר וואלה, פשוט טמטום מוחלט ועוד בייחוד שמדובר דווקא בגירסה החזקה והיקרה יותר, אתה משלם יותר כדי לקבל פחות ובשביל אגזוז? זה מראה את סדרי העדיפות המעוותים של הונדה ובעצם של הצרכנים...

 

http://cars.walla.co.il/item/3076406

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2390 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...