Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחן ראשון בישראל לגירסת ה- 1.5 ליטר.

 

בסך הכל אין הרבה הבדל לעומת גירסת ה- 1 ליטר, הביצועים פחות חזקים מהמצופה.

 

אבל אני חייב להגיד שהרכב הזה עושה לי משהו, העיצוב מוצא חן בעיניי בניגוד לרושם הראשוני שהיה לי לגביו.

 

http://m.auto.co.il/#/articles/34940

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בחנתי היום באולם התצוגה את הסיוויק החדשה מנוע 1 ליטר.

 

רמת החומרי הפנים דווקא לא רעה, יש חלקים של פלסטיקה רכה ויש חלקים נוקשים אבל איכותיים מבריקים וכיוצ״ב.

 

רק הקונסולה המרכזית מפלסטיק נוקשה ופשוט.

 

כדי לשבת בצורה שמאפשרת את הנחת המרפקים על משענת היד המרכזית ומשענת דלת יד שמאל, צריך להוריד את מושב הנהג למצבו הנמוך ביותר (זו בעיה שנתקלתי בה ברכבים אחרים אבל כאן בצורה קיצונית יותר) כאשר גם כך תנוחת הנהיגה נמוכה.

 

רגל ימין מופרעת מהקונסולה המרכזית שבנויה בצורה אלכסונית ו״מכסה״ את הברך קלות וזה מפריע.

 

מרווח הרגליים במושב האחורי מאחורי הנהג טוב, מאחורי הנוסע ליד הנהג רק סביר.

 

המרווח לראש במושב האחורי בסדר גמור, אבל אם מזיזים את הראש טיפה אחורה הוא מתנגש בחלק נמוך יותר של הגג.

 

תא המטען לא רע, בנפח בינוני ושימושי לאור דלת חמישית.

 

העיצוב החיצוני מרשים ונראה ממש ספורטיבי.

 

ואז עברתי לאולם התצוגה של ניסאן ובחנתי את הקשקאי והאקסטרייל, מייד הבנתי למה אני אוהב קרוס אוברים, תנוחת הנהיגה הגבוהה פשוט כל כך יותר נוחה (לי). דרך אגב איכות החומרים בניסאן הרבה יותר גבוהה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
בחנתי היום באולם התצוגה את הסיוויק החדשה מנוע 1 ליטר.

 

רמת החומרי הפנים דווקא לא רעה, יש חלקים של פלסטיקה רכה ויש חלקים נוקשים אבל איכותיים מבריקים וכיוצ״ב.

 

רק הקונסולה המרכזית מפלסטיק נוקשה ופשוט.

 

כדי לשבת בצורה שמאפשרת את הנחת המרפקים על משענת היד המרכזית ומשענת דלת יד שמאל, צריך להוריד את מושב הנהג למצבו הנמוך ביותר (זו בעיה שנתקלתי בה ברכבים אחרים אבל כאן בצורה קיצונית יותר) כאשר גם כך תנוחת הנהיגה נמוכה.

 

רגל ימין מופרעת מהקונסולה המרכזית שבנויה בצורה אלכסונית ו״מכסה״ את הברך קלות וזה מפריע.

 

מרווח הרגליים במושב האחורי מאחורי הנהג טוב, מאחורי הנוסע ליד הנהג רק סביר.

 

המרווח לראש במושב האחורי בסדר גמור, אבל אם מזיזים את הראש טיפה אחורה הוא מתנגש בחלק נמוך יותר של הגג.

 

תא המטען לא רע, בנפח בינוני ושימושי לאור דלת חמישית.

 

העיצוב החיצוני מרשים ונראה ממש ספורטיבי.

 

ואז עברתי לאולם התצוגה של ניסאן ובחנתי את הקשקאי והאקסטרייל, מייד הבנתי למה אני אוהב קרוס אוברים, תנוחת הנהיגה הגבוהה פשוט כל כך יותר נוחה (לי). דרך אגב איכות החומרים בניסאן הרבה יותר גבוהה.

 

יש לא מעט רכבים שהם לא קרוס עם תנוחת נהיגה מספיק גבוהה או לפחות כזו שיכולה לספק אותך.

לדעתי עברת מרכב קיצוני בתנוחת הנהיגה הנמוכה שלו (ההונדה סיוויק) ישר לג'יפון אבל אולי אתה מפספס רכבים מצויינים שייתנו לך תנוחת נהיגה הולמת.

פורסם

עשיתי נסיעת מבחן עלדגם 1.5

הרכב עושה הכל טוב ,איכותי ,מהיר ,ומשוכלל ,רק הבעיה שאין שום קשר לספורט !

הרכב עושה את הכל בנינוחות הגיר מוסיף להרגשה של רכבת מהירה ואיכותית .

מי שרוצה רכב משפחתי מעולה ,זה הרכב בשבילו ,מי שרוצה ריגוש וחיבור שינסה במקום אחר !

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אז היום התחילו במכירות הסדאן.

כנראה שגרסת הסדאן לא מעניינת אותם.

 

אחרת איך תסבירו שהסדאן יקרה יותר ומאובזרת פחות מההאצ'בק ובגרסת הבסיס מצויידת במנוע אטמוספרי פשוט.

 

גם המחיר מראה שכנראה לא יהיו לה יותר מדי קונים בליסינג.

מה אני יגיד לכם, כבר אני רואה את הסדאן עוד כמה חודשים מככבת בליסינג 0 קילומטר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הסדאן עם מנוע מיושן וללא אבזור של ממש, אך עם תג מחיר מוגזם. מישהו שתה שם תה פג תוקף נראה לי.

פורסם

גם הניסאן סנטרה "מתומחרת" ב-130K - זה עדיין לא מפריע לה למכור לציים במחירים נמוכים מאד.

אני מעריך שהמחיר גבוה באופן מלאכותי כדי להשאיר מרווח להנחה לציים - בנוסף לעובדה שהתמחור הגבוה יחסית נועד לשמר את המיצוב של הונדה כמשפחתית+

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...