Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה, רציתי לשאול מה המחיר הממוצע של החלפת משולשים לרכב מסוג סיאט איביזה 2007 1.4 ל'?

קיבלתי הצעת מחיר של סה"כ 800 ש"ח כולל מע"מ ולא כולל כיוון פרונט כמובן (500 ש"ח על שני משולשים תוצרת טורקיה, 300 ש"ח על עבודה).

משולשים תוצרת סין כמובן זולים יותר אך לא באים בחשבון בעליל.

 

א. האם המחיר סביר ולא יקר מדי?

ב. עד כמה משמעותי ההבדל ברמת האיכות בין משולשים תחליפיים טורקיים למשולשים המקוריים של הרכב ומה בערך מחירם של המקוריים?

 

תודה רבה!

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם

גם טורקי לא בא בחשבון.

 

שים רק מקורי או חליפי איכותי.

 

בנוסף - אם רק הבוקסה האחורית היא הבעיה במשולש - תחליף רק אותה, תחסוך הרבה כסף ותישאר עם המשולש המקורי שלך.

 

תן לי מספר שלדה ואבדוק אם יש מק"ט נפרד רק לבוקסה, כדי שתוכל להזמין מאיביי.

 

כל זה בהנחה כמובן שלא נכשלת עליהם בטסט , והזמן לצידך.

Stay Dirty

פורסם

היי אסף.

לפי הטסט הקודם (שנה בערך) היה 'חופש במשולשים' ובמוסך באמת החלפתי רק את הבוקסות האחוריות והרכב עבר טסט, כרגע עדיין יש טיפה חופש בגומיות הקדמיות של המשולש כולל הנקישות והחריקות שמוציאות מן הדעת ושמעתי לא מזמן שבמשולשים הנ"ל אין אפשרות להחליף את הבוקסות הקדמיות אלא את כל המשולש קומפלט.

ברור שההעדפה היא למקורי, השאלה כמה זה יעלה, אם זה 20-35% יקר יותר, ניחא.

אבל איך שהספקתי להבין, הקופונים שגוזרים בדרך על חלפים מקוריים הוא באזור שמעל ה-50% במקרה הטוב שזה כבר משמעותי.

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם

כל המשולשים טורקיים סיניים שיצא לי לראות לא מחזיקים יותר מ 40 אלף צמפיון יגזרו קופון גדול אבל החלק אצלהם הוא היחידי שבאמת יחזיק ויהיה כמו שהיצרן תכנן

  • ספונסר פורום
פורסם

בשום אופן לא לקחת משולש חליפי כל שהוא .

אלא להחליף את התותבים בלבד לתותבים מקוריים ואז אתה נשאר עם משולש

מקורי ובמחיר סביר אולי טיפה יותר מהזבל החליפי שיש בשוק .

 

ראה מקרה שנתקלתי בו שאדם כמעט איבד את חייו בגלל משולש חליפי מאיכות גרועה .

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?589217-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%A3-%D7%AA%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9D&highlight=%D7%A9%D7%A4%D7%92%D7%98

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
בשום אופן לא לקחת משולש חליפי כל שהוא .

אלא להחליף את התותבים בלבד לתותבים מקוריים ואז אתה נשאר עם משולש

מקורי ובמחיר סביר אולי טיפה יותר מהזבל החליפי שיש בשוק .

 

ראה מקרה שנתקלתי בו שאדם כמעט איבד את חייו בגלל משולש חליפי מאיכות גרועה .

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?589217-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%A3-%D7%AA%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9D&highlight=%D7%A9%D7%A4%D7%92%D7%98

 

הצלחת להלחיץ אותי קצת למען האמת.

הטורקיים גם עד כדי כך גרועים?

השאלה אם אפשרי להחליף במשולשים שאני צריך את הבוקסות/גומיות הקדמיות?

וכמה עולים בערך שני משולשים מקוריים?

תודה.

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם

תודה, הפרטים נשלחו אליו.

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

×
×
  • תוכן חדש...