Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין עברית.

יש זה.[ATTACH]489599[/ATTACH]

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

מאוד אופיני למערכת של vag. מוזר למה לא מטפלים בזה...

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

  • תגובות 340
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמוה בעיני מאוד העניין שבפולקסווגן יש תמיכה ואילו בסקודה אין. לא דיל ברייקר אבל מאכזב.

פורסם

סליחה שזה נשמע פוגעני, אבל המאמץ שלך להסביר כמה אאוטלנדר זה אחלה אוטו (ללא שום קבלות לטעמי) היא לא מכובדת

 

רוצה לשמוע קטע? בכל התגובות שלי בשרשור הזה לא דיברתי על השוואה בין קודיאק לאאוטלנדר, ולא כתבתי שאאוטלנדר זה אחלה אוטו!

 

דיברתי ספציפית על סקודיאק, הביקורות שנכתבו עליו, מינוסים פלוסים, השוואה בין גרסת הכניסה של אאוטלנדר שנותנת את המירב של הרכב לעומת גרסת הכניסה של סקודיאק, שכדי להנות מהרכב באמת אתה צריך לקנות את הגרסה הבכירה; ודברים בסגנון.

 

היו ימים שהייתי מספר בשבחו של האאוטלנדר, זה היה ונגמר. לא שיניתי את דעתי, הוא נשאר בעיני רכב מאובזר ומפנק שיודע גם להרביץ בכבישים, אמין בטירוף וכל היתרונות שקיימים. אבל פשוט הפסקתי לכתוב עליו / לשבח אותו.

 

אתה קולט? הפסקתי! ואני מתעניין בסקודיאק, שומו שמים!

 

זה פשוט הזוי, הגענו למצב שלא משנה על מי אני כותב ומה אני כותב, אנשים פה יעמדו בתור כדי להסביר לי שהאאוטלנדר הוא דפוק ואני צריך לצאת מהסרט, והקודיאק לא רואה אותו ממטר...

 

לא כתבתי מילה על אאוטלנדר, מילה!

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

סקודיאק זה ביטוי שמקורו בסקירת רכב צרפתית והשאר היסטוריה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אויש, יצרתי מפלצת כי כתבתי כמה מילים טובות על האאוטלנדר... לכן חובה על כל החברים להזכיר את האאוטלנדר אחרי כל תגובה שאני מגיב. נו באמת.

 

אליהו, אני בתחום החדשותי כבר למעלה מעשר שנים. הייתי עורך באחד האתרים הגדולים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

נו באמת. אל תהיה תמים. זה לא שאמרת ״כמה מילים טובות״ אלא שיבחת, קידשת והגנת על הרכב בחירוף נפש ממש (מזכירה לך ולאשתך את המרצדס ML שיצא לכם פעם לנהוג בה, מדביקה אותך לכיסא וכו וכו - אפשר לחפש את הפוסטים שלך אם שכחת...), וזה לא שונה ממה שעשית בעבר עם הFRV ועוד...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
סקודיאק זה ביטוי שמקורו בסקירת רכב צרפתית והשאר היסטוריה.

ומה זה בצרפתית? רכב שנועד לשנע קוניאק?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ומה זה בצרפתית? רכב שנועד לשנע קוניאק?

 

http://www.betweentheaxles.net/skoda-kodiaq-etymology-what-does-its-name-mean-10120

 

 

The Kodiaq is named after the Kodiak bear commonly found in Alaska and hailing from the Kodiak Island, where around 3,500 bears live alongside 14,000 people. The Kodiak bear is also known as the Kodiak brown bear, Alaskan grizzly bear or by its scientific name ursus arctos middendorffi.

Using the ‘q’ instead of the commonly used ‘k’ in English is, according to Skoda, is a tribute to the native Alutiiq people. In the Alutiiq language, the Kodiak brown bear is known as Taq uka ‘aq, with the last ‘q’ indicating that it’s an animal name.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

פנינים מתוך מבחן הרכב של וואלה:

 

1) עיצוב

 

"אומר זאת כך – נראה שהאורות לא דלקו עד שעות מאוחרות בסטודיו העיצוב".

 

2) מושב אמצעי

 

"טוב מאוד, גם לשלושה מבוגרים, אבל זה האמצעי יתפשר על מושב פחות נוח".

 

3) מנוע

 

"בדרך לצפון בעליות הארוכות היו רגעים שבהם ייחלתי לעוד 20-30 סוסים כדי לסדר לו קצב טוב של ממש".

 

4) בידוד

 

"ממהירות של 110 קמ"ש וצפונה רעשי רוח מתחילים לחדור פנימה לתא".

 

5) נוחות

 

"בתוך העיר הוא קצת נוקשה, הוא מסתדר עם שברים פה ושם אבל במעבר על שיבושים רצופים משחררים הבולמים איזה רעד שעובר למרכב ולתא הנוסעים".

 

6) גיר

 

"בתוך העיר גם תיבת ההילוכים מדי פעם מתברברת עם ההילוכים, למרות שהיא כבר טובה בהרבה מבעבר. נקודה אחרונה שנתקלתי בה בעיקר בזינוקים בעיר קשורה למערכת דימום המנוע בעמידה, כאשר מאיצים והוא מניע ומיד משלב להילוך תחילת התנועה קדימה מאוד לא נעימה. כאילו הדוב קודיאק מתעורר בבהלה משנת חורף עמוקה".

 

ולמקרה שמישהו חכם יכתוב שאני מוציא דברים מהקשרם... אז זה הסיכום שלהם:

 

2418637-5.jpg

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

שכחת לציין/להדגיש שמדובר בנפח מנוע ל 1.4 ברמת גימור אמבישן ללא Dynamic Chassis Control.

ז"א שברמות גימור אחרות (סטייל ומעלה) יתכן ויהיה שונה, פרט אולי לרעשי הרוח.

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם

טוב, זה כתוב בגדול בצילום שצירפתי. המבחן הוא לגירסת 1.4. הוא גם לכלך על העיצוב האנמי בריפוד הכהה בגירסת הכניסה אבל לא צירפתי את זה.

 

והכל רלוונטי גם לגירסת הסטייל:

 

בשביל לקבל גיר עדיף עם 7 הילוכים אתה צריך להתקדם לגירסת 2 ליטר 4X4.

 

בשביל לקבל שילדה דינמית (מערכת

DCC שציינת) אתה צריך להתקדם לגירסה הכי יקרה (אקסלוסיב), גירסת הסטייל לא כוללת את זה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 


×
×
  • תוכן חדש...