Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סקודה קודיאק בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1893 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה לכולם על התשובות.

לאיזו סוכנות אתם ממליצים להתקרב ומאיזו להתרחק?

אני גר באזור מודיעין, כך שחוץ מהדרום והצפון הכל רלוונטי בשבילי

עריכה:

בהנחה שבשנים הראשונות אטפל במוסך מורשה, לאיזה מרכז מכירות צמוד כדאי ללכת להזמין? אולי אקבל שרות טוב יותר...

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 340
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מנסיון אני ממליץ על מוסך איציק ודיצר ברמלה. הוא לא צמוד לסוכנות.

 

הסוכנות הקרובה של צ'מפיון היא ברח' המדע 1 בראשל"צ הייתי קונה שם, לא הייתי מטפל שם.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול הוא כתב בדיוק את מה שכתבו מבחני הרכב שנכתבו לפניו... והוא עשה את זה בצורה נעימה וטובה. רק לא הבנתי את ההתלהבות מחגורה לנוסע שנכנסת לנישה בגג, ומוט נגלל שנכנס לשקעים בתא האיחסון כדי שלא ירעיש. או תצוגת תחנות הרדיו...

 

לקונה המתעניין, צריך להדגיש את יתרונות הרכב על מתחריו.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ציטוט מתוך המבחן

בשורת המושבים השניה מציע הקודיאק מרווח אדיר. המרווח לרגליים ולראש מעולה בכל קנה מידה, ולרוחב ניתן גם להכניס 3 כסאות בטיחות - וניסינו זאת במהלך המבחן.

אם מישהו קורא את המבחן ובונה על זה אז אל.

בתמונה רואים בברור שהמושבים לא חגורים לרכב ואני מעריך שהמושב בטיחות האמצעי לא יכול להיחגר לרכב במצב זה גם אם מאוד יתאמצו.

הייתי שמח לשמוע מהכתב (אם הוא קורא את הפוסטים כאן) איך הוא חגר את כל מושבי הבטיחות לרכב.

זה קל מאוד להכניס שלושה מושבי בטיחות כמעט בכל רכב ממוצע, הבעיה מתחילה כשצריך לחגור אותם ואז מגלים שבסיס מושב אחד יושב על כניסת החגורה של המושב שלידו ולא ניתן לחגור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במושבי בטיחות לפעוטות זה כנראה אפשרי כי לא באמת פותחים את זה כל נסיעה. אז המושב יושב על האבזם. ממילא המושב מגיע עם חגורה עצמאית . לא נורא. אבל בילדים יותר גדולים שיש להם בוסטר מינימלי והם כבר יודעים לחגור את עצמם בהחלט נתקלים בבעיות בסידור כזה של מושבים. אפשר לפעמים לשחק עם הכסאות ככה שמי שיושב באמצע הוא הכסא שחגור קבוע.

גם סידור השורה השלישית לא ידידותי. תארו לכם שעת לילה מאוחרת . האבא צריך להשתחל משורה שנייה כדי לחגור. אי אפשר מאחור כי כסאות 6,7 יוצרים קיר . בצרפתיות מושבים 6,7 אינם צמודים . יש רווח בין הכסאות שמשם ההורים משחילים יד וחוגרים בקלות את הילדים וגם שולפים אותם כשהם ישנים. משם גם הילד נכנס בקלות לרכב אם ישנים בשורה שנייה. הצרפתים באמת חשבו פה עד הסוף.

שוב, לכל סידור מושבים יש את היתרונות החסרונות שלו וביננו רוב הקונים לא באמת משתמשים בכל הכסאות.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בום.

.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

 

ואחרי הכל הקודיאק החדש קורץ לי, בגלל הפרופיל שדומה לאאודי q7 אהובתי. אני חייב גם לנסות כדי להרגיש את חווית הנהיגה המדוברת.

 

 

סליחה שאני מצית את האש מחדש...

אתמול ראיתי קודיאק ואאוטלנדר צורה ישנה חונים אחד ליד השני והדמיון בפרופיל כמעט מושלם...

 

20170801_094131.jpg20170801_094159.jpg20170801_100545.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מצית את האש מחדש...

אתמול ראיתי קודיאק ואאוטלנדר צורה ישנה חונים אחד ליד השני והדמיון בפרופיל כמעט מושלם...

 

[ATTACH=CONFIG]492139[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]492140[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]492141[/ATTACH]

 

נקודה מעניינת שעולה בהשוואה בין השניים , גג השמש.

לאאוטלנדר גג צר וקצר הנפתח לחלל הפנימי של הרכב = גובה תקרה נמוך בהשוואה לגג פנורמי רחב וגדול הנפתח למעלה ואינו מקטין את גובה התקרה.

 

לנהגים שגובהם 180 ומעלה , הנמכת המושב באאוטלנדר יוצרת תנוחת ישיבה ונהיגה לא ממש מוצלחת. ואם איני טועה המושב באאוטלנדר קצר יותר.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כמו של קוצץ ירקות תעשייתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1893 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...