Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע איך להעלות לפה את ההקלטה, בגדול מה שהצלחתי להבין שהרכב סירב להתכבות.

 

או, זה כבר קצה חוט. מכיר סופרב שלא הסכימה לכבות מנוע (key less) - לאחר בירור במוסך, התברר שהבעיה בהתקנה של מערכת האיתוראן....

 

 

הקיצר, רב סרן שמועתי בכל הדרו...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • תגובות 340
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא מדובר ברב סרן שמועתי אלא בחבר עם סקודיאק שהזעיק את "ידידים" לרכב שלא נכבה, בסוף הגיע למוסך ושם נאמר לו שהלך גיר. מה מסובך פה?

 

אני מנסה להשיג את בעל הרכב עצמו, ואולי גם אצליח לשכנע אותו להירשם לפורום כאן ולספר את סיפורו עם כל הפרטים, כולל לאיזה מוסך הוא הכניס את הרכב.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אני מנסה להשיג את בעל הרכב עצמו, ואולי גם אצליח לשכנע אותו להירשם לפורום כאן ולספר את סיפורו עם כל הפרטים, כולל לאיזה מוסך הוא הכניס את הרכב.

 

זה עדיף.

פורסם

דיברתי שוב עם החבר מארגון "ידידים". הוא הסביר יותר. יצאה קריאה בארגון בקשר לרכב קודיאק שפשוט מסרב להתכבות, ולא עוזר שום דבר. הגיע אותו חבר מארגון ידידים, ניתק את הפיוז של המשאבת דלק, והרכב נכבה. ואז הם ניסו להניע, והרכב לא רצה להניע, והראה שהוא על D כשהוא בעצם על פארקינג. ואז בעל הרכב לקח את הרכב לחברה, הרכב היה כמה ימים וחזר, לא אמרו לו מה בדיוק עשו עם הגיר.

 

בעל הרכב סיפר שהרכב רק חודש על הכביש... אם כל התיאור הנ"ל נשמע טוב למישהו, סבבה...

 

הוא לא רצה לתת לי פרטים של בעל הרכב, אמר שאסור לו וזה נוגד את החוקים של הארגון (פרטיות וזה), אבל הוא בעצמו הבטיח להתקשר אליו ולתת לי פרטים נוספים, באיזה דגם קודיאק מדובר, מה בדיוק עשו לרכב, באיזה מוסך הוא תיקן ואני מבטיח לעדכן.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

- שמעת? חיים זכה במיליון בלוטו.

- שמעתי, רק לא בדיוק זכה, אלא הפסיד, לא בדיוק מיליון אלא עשרת אלפים ולא בדיוק בלוטו, אלא בקלפים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בהתחלה הבאתי בדיוק מה שכתבו לי (ש"הלך הגיר") ואחר כך הבאתי בדיוק מה שכתבו לי. אם יהיה עדכון, אעדכן בדיוק מה היתה התקלה ובאיזה מוסך תוקנה.

 

בכל אופן למי שביקש חוות דעת על סקודה קודיאק, אז זה מה שידוע לנו עד עכשיו: רכב בן חודש (!) סירב להיכבות, סירב להניע, הראה D כשהוא על פארקינג, ובילה "רק" כמה ימים במוסך (אובדן ימי עבודה, טרטורים, עצבים, רכב חילופי). אבל אל דאגה, עד הביקור במוסך הוא נסע מצויין, וגם לא בטוח שהגיר הלך, אז בכלל סבבה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

הכל יכול להיות. גם רכב לימון. חוות דעת שלילית אחת נכון לרגע זה, ומעורפלת משהו, זה אינדיקציה ל...כלום בערך.

פורסם
בהתחלה הבאתי בדיוק מה שכתבו לי (ש"הלך הגיר") ואחר כך הבאתי בדיוק מה שכתבו לי. אם יהיה עדכון, אעדכן בדיוק מה היתה התקלה ובאיזה מוסך תוקנה.

 

בכל אופן למי שביקש חוות דעת על סקודה קודיאק, אז זה מה שידוע לנו עד עכשיו: רכב בן חודש (!) סירב להיכבות, סירב להניע, הראה D כשהוא על פארקינג, ובילה "רק" כמה ימים במוסך (אובדן ימי עבודה, טרטורים, עצבים, רכב חילופי). אבל אל דאגה, עד הביקור במוסך הוא נסע מצויין, וגם לא בטוח שהגיר הלך, אז בכלל סבבה.

 

רק שכחנו לציין שוב שהוציאו לו את הפיוז של משאבת הדלק בעודו מונע. מעניין אם זה משהו שיכול להשפיע.

פורסם
רק שכחנו לציין שוב שהוציאו לו את הפיוז של משאבת הדלק בעודו מונע. מעניין אם זה משהו שיכול להשפיע.

האמת שגם אני תהיתי למה לעשות משהו כזה כאשר אפשר פשוט לנתק את המצבר...

האם זה נורמאלי?

ובכלל, מאיפה ידע בדיוק איזה פיוז של משאבת הדלק?

נראה לי דיי מוזר.

פורסם (נערך)

אני לא מכיר את השיטה הזו . השיטה שאני מכיר לדומם מנוע עקשן זה "לחנוק" אותו.

ברכבי דיזל ניתוק מצבר לא תמיד עוזר לדומם מנוע. דורש פתיחת טבעת ואז בצינור יניקת שמים מחסום וחונקים את החמצן למנוע. יש מנועים עם כפתור לשעת חירום שעושה אותו דבר :

http://pacbrake.com/wp-content/uploads/2017/08/PH2_Kit_Feature.jpg

 

 

הפיוז נראה שיטה נקייה יותר אבל כנראה הוציאו שם לא מעט פיוזים בדרך.

עדיין , הכי טוב אם אפשר לשכנע את בעל הרכב להצטרף לפורום ולספר ממקור ראשון.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

ניתוק מצבר לא מפסיק גם את משאבת הסולר בלחץ גבוה ברכב דיזל?!

קשה לי להאמין שרכב דיזל ימשיך לעבוד לאחר ניתוק החשמל.

פורסם
בהתחלה הבאתי בדיוק מה שכתבו לי (ש"הלך הגיר") ואחר כך הבאתי בדיוק מה שכתבו לי. אם יהיה עדכון, אעדכן בדיוק מה היתה התקלה ובאיזה מוסך תוקנה.

 

בכל אופן למי שביקש חוות דעת על סקודה קודיאק, אז זה מה שידוע לנו עד עכשיו: רכב בן חודש (!) סירב להיכבות, סירב להניע, הראה D כשהוא על פארקינג, ובילה "רק" כמה ימים במוסך (אובדן ימי עבודה, טרטורים, עצבים, רכב חילופי). אבל אל דאגה, עד הביקור במוסך הוא נסע מצויין, וגם לא בטוח שהגיר הלך, אז בכלל סבבה.

שמע, הרצון שלך לשכנע את עצמך שהאאוטלנדר עדיף על פני הקודיאק כבר מתחיל להיות מוגזם..

אז שמעת על אאוטלנדר עם תקלה, ואוו ממש רכב לא מוצלח.

ומה אם אני אומר לך שבזמנו הבוסית שלי קיבלה מאזדה CX5 חדשה (דור קודם) ומיומה הראשון נתקלה בדיוק באותה התקלה שאתה מתאר.

התקלה ניגררה (לסרוגין) במשך חודשים ארוכים עד שהיבואן הצליח לעלות עליה ובדרך החליפו ימבה חלקים ברכב.

אם אני זוכר נכון בסוף זה היה קשור להתקנה מקומית דפוקה שהרסה את המערכת של ה-keyless.

אז עכשיו זה אומר שגם ה-CX5 זה רכב לא מוצלח/אמין?


×
×
  • תוכן חדש...