Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בבעלותי BMW 320I בציר 2015 מנוע 2 ליטר 184 כ"ס, אם לא טועה דגם מנוע מדויק B48.

חושב לאחרונה לשפר את הכח המנוע של הרכב ,איזה אופציות עומדות לפני?

כמה אקסטרה כ"ס אפשר להפיק מהמנוע הזה עם תוכנה? ותוכנה של איזה חברה נחשב למומלץ?

 

השאלה היותר חושבה עבורי, האם המנוע הזה מספיק אמין לטווח הארוך בשביל הוספה של עוד כ"ס?

תודה לעוזרים!

עריכה אחרונה על ידי shayBB

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

מנועים די רגישים וחוץ מתכנה STAGE1 לא הייתי מעמיס עליו יותר.

הN20 היו רגישים יותר מהB48.

270-290 כ"ס, כמעט 100 כ"ס לתכנה בלבד.

מה שכן ,צינורות האינטרקולר מפלסטיק ודי מתפצחות עם הזמן ומאבדות

גדישה ולחץ, מומלץ להחליף אותן לכאלה מאלומיניום (גם מפיטסטופ).

אצלי יש תכנה של פיטסטופ POWERCODE והיא נהדרת ויש לציין שהיא 95 בלבד

ולא 98 אוקטן.

יש אפשרות גם לדאון פייפ ,אך זה מבטל ממיר קטליטי והעסק מסריח ופחות מעניין

(די מזהם את הסביבה) אך לא מוסיף הרבה ולא שווה את ההשקעה.

אחרי תכנה אני מבטיח שתחליף צמיגים ברכב וכמה שיותר רחבים מאחור, כי את

איזון הרכב אתה משנה בקלות בנגיעה בדוושה.

לא מומלץ לעבור את ה300 כ"ס במנועי N20 ב B48 המצב טוב יותר, אך גם לא

הרבה עברו את ה300 כ"ס... מנועים דומים יש גם המיני קופר ויש כמה טיונרים

שהגיעו ל290 כ"ס בתכנה בלבד...המלצה שלי גש לפיט סטופ ושאל.

פורסם

תודה על ההסבר המפורט!

הכותרת כנראה מטעה אבל הכוונה היא לעשות עדכון תוכנת ניהול מנוע בלבד, לא מתכוון לגעת פיזית במנוע עצמו.

אז אם הבנתי נכון, שיפור תוכנה תכנה בלבד יכול להביא בממוצע עוד כ100 כ"ס אקסטרה?

מה לגבי תיבת ההילוכים, היא לא מצריכה חיזוק כלשהו עם כזו הוספה של כח?

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

שאל ותתיעץ, הגיר עמיד ואינו מציג ברשת בעיות כל שהן.

אך אחרי שיפור תכנה, צינורות האינטרקולר שנה וחצי אחרי

מתבקעים וכתוצאה יש בריחת אויר וגדישה...את זה לא יספרו לך.

 

אבל הרכב נהייה אחר לגמריי אחרי תכנה, 80-100 כ"ס זה המון...מלא .

והרכב מקבל אופי ברוטאלי בהרבה ממצבו הנוכחי.

פורסם
מנועים די רגישים וחוץ מתכנה STAGE1 לא הייתי מעמיס עליו יותר.

הN20 היו רגישים יותר מהB48.

270-290 כ"ס, כמעט 100 כ"ס לתכנה בלבד.

מה שכן ,צינורות האינטרקולר מפלסטיק ודי מתפצחות עם הזמן ומאבדות

גדישה ולחץ, מומלץ להחליף אותן לכאלה מאלומיניום (גם מפיטסטופ).

אצלי יש תכנה של פיטסטופ POWERCODE והיא נהדרת ויש לציין שהיא 95 בלבד

ולא 98 אוקטן.

יש אפשרות גם לדאון פייפ ,אך זה מבטל ממיר קטליטי והעסק מסריח ופחות מעניין

(די מזהם את הסביבה) אך לא מוסיף הרבה ולא שווה את ההשקעה.

אחרי תכנה אני מבטיח שתחליף צמיגים ברכב וכמה שיותר רחבים מאחור, כי את

איזון הרכב אתה משנה בקלות בנגיעה בדוושה.

לא מומלץ לעבור את ה300 כ"ס במנועי N20 ב B48 המצב טוב יותר, אך גם לא

הרבה עברו את ה300 כ"ס... מנועים דומים יש גם המיני קופר ויש כמה טיונרים

שהגיעו ל290 כ"ס בתכנה בלבד...המלצה שלי גש לפיט סטופ ושאל.

 

עשית חשק למכור את הרכב ולקנות 320

×
×
  • תוכן חדש...