Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה כבר כמה חודשים שאני שם לב שההגה בוולקן "סוחב" מעט ימינה , דחיתי את כיוון הפרונט עד לסיום שיפוץ מערכת הבלימה\בולמים והיום קפצתי למכון פרונט בחיפה ושם נאמר לי שצריך ליישר את המיתלה השמאלי מעט כי הוא התעקם כנראה.

השאלה שלי היא האם מנסים במכון "להרוויח" עליי 480 ש"ח במקום 200 ש"ח שעולה כיוון פרונט , או שיש סיכוי ש"לבנה" (זה השם - אין מה לעשות icon_confused.gif ) פוזלת מעט???

יש לציין כי הרכב שמור להחריד ,מעולם לא עבר שום תאונה (אפילו לא תיקון בפח) - אז איך התעקם מיתלה???

ברכב הוחלפו משולשים,"תפוחים" , ציריות ושאר ירקות...

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

פורסם

מאחר מב-ZX אין כיוון פרונט מלא, כפי שציין אביעד, יש צורך ל"יישר" את המתלה הקד' ע"מ לכוון את זווית הקמבר.

בדר"כ המתלה מקבלים שפיעה שלילית, וע"י ישור המתלה מחזירים עטרה ליושנה.

אז יש צדק בנאמר לך, אך המחיר נשמע מעט מוגזם.

הפעולה מתבצעת ע"י עיגון פלטה אל הנאבה ועם "בודי-ג'ק" מיישרים את המתלה עד להגעה למעלות הרצויות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

חבר'ה , תודה על התגובות המהירות , יש למישהו מכון טוב להמליץ עליו באיזור הרצליה?

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

×
×
  • תוכן חדש...