Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

ברשותי מאזדה 3 2009 צורה חדשה, רציתי לדעת מק"ט של החלפים לטיפול.

פילטר שמן, פילטר מזגן , פילטר אוויר , פלאגים וסוג שמן.

יש אתר מומלץ להזמין ממנו?

 

תודה

פורסם

אבי חלפים אחלה. Justmotor.co.il

 

Sent from my D6503 using Tapatalk

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

רוי תאמין לי אז אתה תחסוך 50 שקל,זמן ההמתנה וזה שאין אמא ואבא לא שווים את זה, לאורך כל הזמן שהמאזדה 3 2010 שלי היא קיבלה חלפים מאבי והחלפים הותקנו ע"י חברי הכנופיה, נכון להיום המאזדה בבעלות של אחותי אך אמשיך להזמין את החלפים אצל אבי ולטפל בה בעזרת חברי הכנופיה.

 

כמה דברים לגבי אבי(JUSTMOTOR):

1.שירות מאוד מהיר ואדיב.

2.טעיתה בפריט כלשהו(מקט וכו'), תגש למקום ויחליפו לך(אם תעשה הזמנה דרך האינטרנט מאיביי/עלי תצתרך לשלוח חזרה לחול שיחליפו על חשבונך).

3.יש לך אחריות ולמי לפנות אם הרכיב/מוצר פגום.

 

מכאן תעשה את השיקולים שלך.

דבר היחיד ששווה להזמין לרכב הזה מחול ושהמחיר אינו מוצדק בכל המקומות בארץ זה מצתי האירידיום שבארץ על סט יקחו לך 500~ מאיביי אתה מביא NGK ב200-250 שקל.

שאר הרכיבים הפער במחיר אינו קריטי

פורסם
מצתי ארידיום למאזדה לא מגיעים ל 500 שח אלא אם כן מדובר בהשחלה לצורך ניקנוק. אני קונה אותם בסביבות ה 350 שח.

מאיפה אתה רוי?

תל אביב

פורסם
רוי תאמין לי אז אתה תחסוך 50 שקל,זמן ההמתנה וזה שאין אמא ואבא לא שווים את זה, לאורך כל הזמן שהמאזדה 3 2010 שלי היא קיבלה חלפים מאבי והחלפים הותקנו ע"י חברי הכנופיה, נכון להיום המאזדה בבעלות של אחותי אך אמשיך להזמין את החלפים אצל אבי ולטפל בה בעזרת חברי הכנופיה.

 

כמה דברים לגבי אבי(JUSTMOTOR):

1.שירות מאוד מהיר ואדיב.

2.טעיתה בפריט כלשהו(מקט וכו'), תגש למקום ויחליפו לך(אם תעשה הזמנה דרך האינטרנט מאיביי/עלי תצתרך לשלוח חזרה לחול שיחליפו על חשבונך).

3.יש לך אחריות ולמי לפנות אם הרכיב/מוצר פגום.

 

מכאן תעשה את השיקולים שלך.

דבר היחיד ששווה להזמין לרכב הזה מחול ושהמחיר אינו מוצדק בכל המקומות בארץ זה מצתי האירידיום שבארץ על סט יקחו לך 500~ מאיביי אתה מביא NGK ב200-250 שקל.

שאר הרכיבים הפער במחיר אינו קריטי

העדפה להזמין מחול כי יש לי יתרה בחשבון באינטרנט . לגבי המצתים יש לך לינק למוצר?

פורסם

אני קונה מאבי כי לפעמים זה מרגיש שהבנאדם שם בשבילנו והעסק זה רק תחביב. הוא כמעט היחיד שמתעניין במה שאנחנו המופרעים יותר או פחות, האובססיביים לתחזוקה נכונה, רוצים.

לא עוד דלפק מאובק עם אדם חמור סבר שאומר 'זה מה יש, זה הכי טוב, זה מה שכולם לוקחים' אלא חנות טובה ועמוסה עם בעלים שיזמין עבורך מה שאפשר ומתאים באמת לרכב שלך.

 

כן ירבו.

 

לגבי המצתים, אכן אפשר לחסוך כשמדובר באירידיום, ומנגד יש להיזהר מזיופים.

פורסם
העדפה להזמין מחול כי יש לי יתרה בחשבון באינטרנט . לגבי המצתים יש לך לינק למוצר?

 

הינה הלינק, הותקנו לפני 4 חודשים במאזדה 3 2010 אקטיב(אם איני טועה אמור להתאים גם לאוטו דגם MK2 מ2009)

×
×
  • תוכן חדש...