Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אריק צלם איזה תמונה! שפצורים?

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

סטנדטי לחלוטין.

השיפצור היחידי שאני רוצה לעשות זה איזה קורס ירי מתקדם.

בכללי אחלה אקדח,קל קומפקטי לא נתקלתי בבעיות איתו.

וגם אני לא הבנתי מה הבעיה בשרשור כזה? חשש לגניבות?

בהצלחה לגנב,לא הייתי מתחלף איתו.

IMG_20170526_212707912.jpg

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
הוביצר m119.

וברצינות - אני חושב שאל לבעלי נשקים להגיב כאן.

 

הוא כתב כאילו.. לטובתכם.

דבר נהוג הוא, :grin: כי ככל שיש כלי יותר גדול...

ולכן אפשר לכתוב, אבל אולי לא לרשום את הגודל.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

~

לשון מושחזת ומקלדת אימתנית נחשב?

 

 

מדוע, למעשה?

 

משום שבעלי נשק חם הם מטרה קלה לפוליטיקאים, ומיעוט נרדף בישראל - בדומה לג'יפאים, אופנוענים, אנשים העוסקים בספורט מוטורי וכו'. כל מילה שהם כותבים בפורום פתוח יכולה לשמש נגדם, גם בעוד מספר שנים, כשיבוא הדביל התורן וינסה לעשות עליהם קצת יח"צ.

פורסם (נערך)

האשכול הזה במדינה אחרת יכל לצבור תאוצה מעוררת קנאה בדיוק כמו אשכול חבר הפורום שנמצאים בחול.

אחי נמצא בארהב ולא נלאה אתכם בתחביביו אבל אחד מהם זה כלי נשק וירי.

קודם כל, כל עובד שלו מחזיק נשק שהוא סיפק לו וזו לא עבודת שמירה, אלא סתם כי פעם איזה נרקומן חמוש בן 18 ניסה לשדוד אותו בבית העסק אז הוא רוצה להיות מוכן לפעם הבאה. כמות הנשקים שיש לו יכולה להביש תחנת משטרה עירונית.

סוגי התחמושת וכל מיני כדורים מיוחדים שאיתם הוא פשוט הולך למטווחים שגם מסוגלים להכיל את האפשרות בשימוש מעבר לאקדח רגיל.

למי שיש קצת יותר זמן להתעסק בתחביב הזה הוא היה יכול (לא בקלות) להוציא רשיון ציד ואז באמת אפשר ללכת לשמורות מוגדרות שבהם צריכים לדלל אוכלוסיות מסויימות של חיות

ובקיצור כל זה לא ביוקר, לא ממש צריך להוכיח שאתה חייב נשק פשוט תחביב וההגנה עצמית היא כבונוס

 

בונוס:

מבלי לפרט יותר מידי, אחי הוא אחד האנשים שבגללם חיילות במדינת ישראל החלו לשמור עם נשק.

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

האמת במדינה אחרת זה בהחלט היה תחביב מס' 2 אחרי הרכב!

 

אני נפעם מהקבוצה glock nation בפייסבוק! ממליץ להכנס! ממש תחביב לכל דבר. כמובן שבארץ לא ניתן יהיה להגיע לרבע מהרמה שיש שם, כמו עולם שיפורי הרכב ככה גם שיפורי הנשק...

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
בונוס:

מבלי לפרט יותר מידי, אחי הוא אחד האנשים שבגללם חיילות במדינת ישראל החלו לשמור עם נשק.

 

מחבל\אנס?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

יותר בכיוון של קרוב לצלחת, כלומר שהוא הוביל את המהלך בצבא.

לפני זה נשים היו שומרות במקומות בטוחים יחסית שלא נדרש נשק ובנים היו שומרים כפול...

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...