Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני קצת יותר משבוע לקחנו למבחן ארוך את

מיצובישי ספייס סטאר

המחודשת.



בינתיים אתם מוזמנים להיכנס לקרוא את

הדיווח הראשון

עם הרשמים של פבל על האיסוף, ההתנערות מתפיסת ה"מבחן של יומיים", וההבדל בין יתרונות לחסרונות.



 

מפבל עברה הספייס סטאר להסתובב בין מובילי הדעה שלנו שימשיכו לבחון אותה בתוואי החיים היומיומיים שלהם ויפרסמו כאן את הרשמים שלהם.

 

הולך להיות מעניין.

 

מיצובישי ספייס &#1.jpgמיצובישי ספייס &#1.jpg



הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קיץ למה שחורה:cry:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

לגבי בידוד הרעש במיוחד מהמנוע במאמץ זה בדיוק מה שרשמתי שאני עושה ביום יום- מוסיקה. וכך אחד החיסרונות הופך לפחות מורגש.

מעניין שציינת שהמתלים רכים, הבנתי שבמתיחת פנים דווקא הם מכויילים מחדש והיא אמורה להיות נוקשה יותר.

 

באיזה תנאי דרך השגת 1/14.5?

 

אגב מצב הds עוזר בירידות כיוון שהוא מספק בלימת מנוע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כל קישור שאתם מפרסמים ומנסים להיכנס מסמארטפון מתקבלת השגיאה הבאה :

[ATTACH]486802[/ATTACH]

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

זאת בעיה ידועה שקורית כשלוחצים על הקישור דרך Tapatalk. אנחנו לא יודעים כרגע איך לפתור אותה, אבל עובדים על זה.

 

מעניין שציינת שהמתלים רכים, הבנתי שבמתיחת פנים דווקא הם מכויילים מחדש והיא אמורה להיות נוקשה יותר.

 

אתה צודק, היא באמת פחות רכה מהקודמת, אבל עדיין רכה מאוד כשלעצמה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

תודה על הביקורת.

ביליתי 24 שעות עם הדבר הזה וסבלתי מכל שנייה (הדגם הפחות מאובזר, אינסטייל נראה לי?).

סליחה, אבל לא הצלחתי למצוא ערך מוסף. לא הצלחתי למצוא בנאדם שאני אמליץ לו עליה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

בוא נסתכל על המחיר, 72 אלף לאינסטייל.

אתה מקבל רכב מאובזר,חיסכוני,חדש, מרווח טוב לעומת במתחרות מאחור- טוב אם צריך להכניס סלקל או מושב בטיחות. תא גדול יחסית.

תלוי לאיזה צורך אתה קונה אותה, כרכב לדעתי הספארק עדיפה אבל למשפחה עם תינוק תא המטען יכול להיות בעייתי, כנל בסיטרואן c1 והתאומות שלה.

פיקנטו מציעה תא גדול יותר אבל הוא פחות פרקטי כי הוא עמוק אבל צר. לכן פה למשל לספייס יש יתרון.

לנהג יחיד או ללא ילדים הייתי לוקח את הספארק למשל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

למי שזקוק למרווח פנימי גדול האינסטייל היא באמת דיל טוב. הפרימיום מאובזרת באופן נאה אבל היא כבר יקרה מדי לטעמי.

לשימוש עירוני היא מעולה, כושר התמרון שהוזכר באמת פנטסטי בזכות זווית הפניה של הגלגלים שמביאה לקוטר סיבוב קטן, בנוסף נוחות הנסיעה טובה מאוד והיא מצליחה לשכך לא מעט מפגעים עירוניים. בתוך העיר גם הביצועים לא רעים וכשמתרגלים לרעש היא אפילו מרגישה זריזה.

אז כמו שפתחתי, ביום יום אישית הייתי מעדיף מיני אחרת, פיקנטו, ספארק או I10, ואם מדברים על הדגם המאובזר אז איביזה או אולי סופר מיני אחרת ב-0 ק"מ, אבל למי שמוגבל לעד 70K וצריך רכב חסכוני, קומפקטי ומרווח הספייסטאר אינסטייל היא בחירה טובה.

פורסם

במחיר הזה יש את האיביה כמו שמייק ציין שעדיפה על הספארק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בוא נסתכל על המחיר, 72 אלף לאינסטייל.

אתה מקבל רכב מאובזר,חיסכוני,חדש, מרווח טוב לעומת במתחרות מאחור- טוב אם צריך להכניס סלקל או מושב בטיחות. תא גדול יחסית.

תלוי לאיזה צורך אתה קונה אותה, כרכב לדעתי הספארק עדיפה אבל למשפחה עם תינוק תא המטען יכול להיות בעייתי, כנל בסיטרואן c1 והתאומות שלה.

פיקנטו מציעה תא גדול יותר אבל הוא פחות פרקטי כי הוא עמוק אבל צר. לכן פה למשל לספייס יש יתרון.

לנהג יחיד או ללא ילדים הייתי לוקח את הספארק למשל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אני מקבל את היתרונות שציינת.

מאידך, אני איש פשוט ואפילו לא צרכן חכם במיוחד. אני מאוד מונע שיקולים לא מדידים.

נהגתי ב-2 מנועי הפיקנטו. לא סבלתי. נהניתי? לא ממש, קצת כש"קרעתי" אותן. סבלתי? ממש לא.

במיצובישי ממש סבלתי וגם היתרונות שלה כרכב מיני למי שיש ילד אחד לא רלוונטיים אליי. סלקל אפשר להכניס כמעט בכל רכב. אבזור גם לא מצאתי שם. כשיש פיקאנטו לא רואה סיבה לרכוש את הרכב הזה. לדעתי.

אז עבורי זה היה די מבאס.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

סלקל אפשר, אבל אם במיצובישי צריך להזיז את המושב הקדמי לצורך זה למצב גבולי מבחינת נוחות הנוסע ברכב עם מרווח קטן יהיה לא נוח לשבת.

אבל אם ילד לא רלוונטי אליך ופחות חשובה לך צריכת דלק אני מבין את הבחירה בפיקנטו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יצא לנסוע (לא לנהוג) עם חבר שיש לו אטרז מהצבא (זה אותו רכב נדמה לי). הרגשתי כאילו חזרתי לשנות ה-80. המושב לא היה נוח והרכב מרעיש. לא מבין למה לקנות רכב כזה ולא רכב נורמלי משומש בן שנתיים.

פורסם (נערך)

לאטראג יש יותר מרווח בירכים מאחור, אבל בגדול כן זה אותו רכב.

למה? כי הרבה אנשים רוצים חדש, וכשהרכב עולה יחסית זול ובהחזר נמוך אנשים קונים.

 

זאת הסיבה שאני קניתי ספייס ב2014, רציתי חדש,חיסכוני ואמין, על הדרך גם איבזור טוב.

לא היה רכב חדש במחיר הזה שהציע בשבילי חבילה טובה יותר.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...