Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה העדיפו אותה מול הפיקנטו אם צריכת הדלק לא משחקת תפקיד בכלל?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מרווח ואבזור,

אל תשכח שזה פיקנטו LX שבאה פחות מאובזרת מהספייס, עוד אני זוכר מישהי מהעבודה שהחליפה אליה מאלטו והתלהבה מהאבזור(חיישני גשם,בקרת שיוט וכו') והעובדה שהיא הצליחה לעשות עם 3 נוסעים נסיעה לאילת בלי שהיה צפוף מידיי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

במשך ארבעה ימים הספייס סטאר הייתה אצלי.

בנסיעות בין עירוניות, הספייס סטאר מתמודדת בכבוד. אמנם יש רעשי רוח ומנוע, אבל מפעילים את הרדיו ושוכחים מזה. הנסיעה מספיק נוחה וכמובן בקרת השיוט עוזרת לשייט בסל"ד נמוך. גם אחרי נסיעות של שעתיים לא יצאתי מקופל מהרכב למרות שהמושבים לא שיא הנוחות (מנגנון מוזר לכיוון זווית בסיס המושב). בתנועה עירונית כמובן שצריכת הדלק נפגעת ובעליות חדות צריך להעביר למצב L כדי שהמנוע יתן כוח אפקטיבי, אבל מצד שני היא מספיק זריזה ועושה את העבודה.

בפקקים בא היתרון של הגיר רציף ואין חבטות. בתור אחד שבדרך כלל מתעב את הגיר הזה, בספייס סטאר המצב סביר כאשר יש תגובת דוושה וקל להתעלם מרעש המנוע המונוטוני על ידי השמעת מוזיקה. המזגן היה טוב רוב הזמן, להוציא את היום שהרכב חנה בשמש והראה 38 מעלות, והמזגן לא הצליח לקרר את האוטו, לא עזרה גם העובדה שהיה פקוק במיוחד.

בנסיעת לילה יצא לי לנסות בפעם הראשונה את פנסי הקסנון, הייחודיים לגרסה זו, ואני יכול להגיד שהרגשתי את ההבדל בכביש חשוך (ללא תאורה כלל).

לשלילה אציין את זוויות הגלגול המורגשות בפניות, יותר מדיי רכינה לרכב כזה קטן וקל.

בפנים אין חדש תחת השמש, פלסטיקים קשיחים שעושים את העבודה ופלסטיק מבריק שאולי הייתי מוותר עליו בקונסולה. התוספת של צבע בהיר בדלתות התקבלה בברכה ותא הנוסעים נראה הרבה יותר מודרני מאשר בניסאן מיקרה. מבחינת אבזור בלטו לטובה ההנעה ללא מפתח ומערכת המולטימדיה.

 

ה-Waze עובד טוב, הרדיו אינטרנטי והקישוריות לטלפון סלולרי. איכות השמע פוגמת בחוויה (10 דקות ניסיתי למצוא כיוון סביר), והיא מאכזבת גם ביחס למערכות סטנדרטיות. כדאי גם לדאוג לכיסוי הרכב או לפחות לסוכך בימים חמים במיוחד - ביום החם שהוזכר לעיל המערכת התחילה לגמגם ולא להגיב למגע עד שהתקררה מספיק.

 

מבחינת מרווח, לא שמעתי תלונות מאחור וגם מלפנים לאהיו כאלה, היא די מרווחת ביחס לגודל שלה, כשתא המטען משלם את המחיר עם נפח קטןיחסית ושפת הטענה גבוהה. מצד שני התיקים שלי נכנסו בלי בעיה ולא הגעתי למצב שהוא מתמלא.

צריכת דלק במבחן הייתה 14.3 קמ"ל, אבל מדובר על שתי נסיעותבינעירוניות והשאר בנסיעה בעיר שהייתה פקוקה לרוב.

בתור סטודנט, לדעתי היא עונה על הצרכים העיקריים שיש לסטודנט תפרן כמוחסכון בדלק ומרווח פנימי ומולטימדיה טובה. אחרי ארבעה ימים החסרונות העיקריים שלה לא ממש מפריעים בנסיעה מנהלתית.לדעתי ניתן להסתפק בגרסת האינסטייל, אבל שם יחסרו פנסי הקסנון שנמצאיםבפרימיום ומשדרגים גם את המראה של הרכב וגם - וחשוב עוד יותר - את יכולת הראייהבלילה. בסופו של יום אני יכול להגיד שמדובר ברכב לא רע ויותר טוב ממה שציפיתי שתהיה.

P70508-182117 (1).jpg

 

 

 

 

 

פורסם

הסיכום הראשון של המבחן עלה לאוויר עם מסקנות מאמצע הדרך.

מוזמנים להיכנס ולקרוא את ראשי הפרקים של חוות הדעת של יואב, מקסים ומני.

 

נתראה בסוף המבחן. בינתיים אתם יכולים, כרגיל, לשאול אותנו כל מה שמעניין אתכם על מיצובישי ספייס סטאר, או על כל דבר אחר.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

הסיכום ערוך בצורה ממש מעניינת, נהנתי לקרוא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סיכום מעולה! ממליץ לקרוא למי שמתעצל לקרוא את מה שכתבנו פה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • אחראי פורום
פורסם

הספייס סטאר היא הרכב המאתגר יותר שיצא לי לבחון לאחרונה, איי שיט יו נוט.

בעוד שאת רכבי המבחן האחרונים (לדוגמא BRZ,A5, ג'וליה) קל לאהוב/לאבחן/לראות את עצמך חי עם אחת, כוכבה באה ממקום אחר.

אני לא אמור לרצות אחת, לא אמור לרכוש אותה או את חברותיה לקטגוריה ובנוסף אני גדוש חוות דעת די שליליות לגביה.

מנקודת התחלה כזו בעייתית אני מקבל אותה מחברי ישה והנה אנו יוצאים לדרך.

 

מנוע: רועש בהאצה ורועד בעמידה אבל בסה"כ יודע לייצר קצב סביר פלוס, לשייט על 100-120 בלי מחאות גדולות ולדאוג שלא תהיו אחרונים בכל רמזור.

הבעיה היא בדרך לשם. היא לא זריזה (למעט ממש יציאה ראשונה מהמקום) ומתאוצות ביניים, גם הרגועות שבהן, תיאלצו או לשכוח או להנדס אותן בקפידה.

בהאצה הוא מייצר רעש שנע בין נגרייה בודדת לבין מקהלה של נגריות, הוא מחוספס ולא זורם, אך בשיוט רמת הרעש והסרבנות יורדת משמעותית.

 

נוחות: המתלים הם פלוס ומינוס. הם רכים ונמרחים, זוויות גלגול גדולות ולא נותנות ביטחון, בעיקולים ובסיבובים מתחילה לוחמת מתלים

מוזרה שכנראה נובעת מחוסר יכולת שלהם להתמודד עם המשקל והם מתחילים בסדרת כיווצים ושיחרורים שממש מרקידים את הגוף.

לחיוב - נוחות נסיעה טובה, מפתיעה מאוד. המושבים נראים בסיסיים ולא מספקים אופציות כיוונון נרחבות, אך גם שם הפתעה -

אני והגב הכואב שלי מסיימים כ-250 ק"מ בלי בעיה.

 

הגה: מהלך ארוך מאוד (3.5 סיבובים??) ובעיקר חוסר ליניאריות. אם ב-45 מעלות הראשונות הוא מגיב בסדר, בהפנייה הבאה הוא איטי יותר.

בכלליות התחושה היא שהוא מחובר עם גומיות, היזון חוזר לא אחיד. לזכות - רדיוס סיבוב פצפון.

 

בלמים: עוצמה סבירה פלוס. דעיכה די מהירה.

 

גיר: כהרגלן של תיבות רציפות, מבולבלת. ההאצה איטית ודווקא אם משחררים מעט מהדוושה, התיבה כאילו "מוותרת" ונוצרת התקדמות מהירה יותר.

חילקו שם כאילו "יחסי העברה" עם מגרעות במסילה עצמה, זה עובד לא רע ומסייע בתאוצה ועקיפה.

 

מקום: מרווח לא רע לרגליים מאחור, גם מקדימה קונסולה גבוהה יחסית מפנה מקום גם היא.

תא המטען לא רע ביחס למידות החיצוניות אבל עמוק מאוד.

 

צריכת דלק: 250 ק"מ של שיוט בעיקר אך בכבישי הצפון (לעיתים פתוח, לעיתים הררי), נתנו ממוצע של 1:16.

לא רע למנוע קטן שנדרש ממנו מאמץ לא קטן כדי להתקדם.

 

החבילה: האבזור נדיב מאוד ויוצא דופן בקטגוריה. המולטימדיה מצויינת, ישר ולעניין. לא תצוגות 3D, לא קישקושי אנימציה.

אייקונים גדולים, קלה להבנה ולתפעול, אנשי קשר בעברית והצימוד קל. ואת זה כותב מאותגר טכנולוגית עם תעודה.

בקרת אקלים (לא מפוצלת, לא צריך להגזים), קלה ואינטואטיבית, המזגן עצמו אמנם לא מקפיא עצמות אבל לא פראייר בפני עצמו.

קסנון זה יופי טופי וגם בקרת שיוט וחלונות כהים מהיצרן יעזרו לילדים שלכם פחות להתבשל מאחורה.

אבל - אני הייתי יוצר יתרון בדמות מחיר ולא בדמות אבזור. זו תחבורה בסיסית, לרוב עירונית, אנשים מנסים לרכוש כזו תו"כ חיסכון של כמה שקלים

ופחות להתהדר בקסנון. פה דווקא אמורה להתבלט הגרסה הפשוטה בתור דיל כולל, או שנמוך הפרימיום מעט באבזור ובכמה אלפי ש"ח בתג מחיר.

במחיר של 80 פלוס היא צמודה לאיביזה שעולה עליה בכל חסרונותיה וגם הפיקנטו עולה עליה לפחות בנושא ההתנהגות והמתלים.

 

סיכום: ירדתי ממנה בעיקר מופתע לטובה. האמרה שאין היום מכוניות גרועות, בולטת בעיקר אחרי שיורדים ממנה או למשל מפיקנטו שיצא לי

לדגום ל-3 ימים לפני שבועיים. יש להן מגבלות אבל במבט ריאלי אלו לא דיל ברייקרים - כשבאים לרכוש מהקטגוריה הזו כמובן.

הן לא מענישות את הנהג בנוחות גרועה או התנהגות מסוכנת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי בספייס הגיר הרציף לא מחולק להילוכים.

נסה למסוע בספארק ששם הוא כן מחולק לפי יחסי העברה ותרגיש בהבדל בין התיבות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • אחראי פורום
פורסם

יודע, כתבתי "כאילו יחסי העברה".

כל מגרעת במסילה מקפיצה לסל"ד גבוה כעזרה לתאוצה וכאמור,

דווקא עובד בסדר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

את מיצובישי ספייס סטאר אני מכיר טוב מאוד כיוון שאני מחזיק כזו כבר 3 שנים עם 53 אלף ק"מ תחת גלגליה.

צירפתי את אישתי לנסיעה שכן בשנתיים האחרונות היא הנהגת העיקרית של הספייס כדי לשמוע גם את חוות דעתה.

מעניין לראות מה השתנה במתיחת הפנים והאם החיסרונות טופלו.

 

iqzgi1.jpg

 

מבחינה חיצונית הספייס מתוחת הפנים ניראית עדכנית ומרשימה יותר, פס הניקל בפגוש הקדמי מוסיף הרבה ומאחור הפגוש ניראה אגרסיבי יותר.

בגירסת הפרימיום הרכב מגיע עם גלגלי מגנזיום הרבה יותר מרשימים ממה שהיה ב2014 וסך הכול תוצאה טובה יותר.

בפנים הסלון בעל שילוב שחור ובז' יפה יותר אך גם ב-2014 ניתן היה לקבל כזה סלון כתלות בצבע הרכב, סלון בהיר פחות פרקטי מבחינת ליכלוך לכן בחרתי בשחור.

הפרימיום הרבה יותר מאובזר מהספייס שיש לי אך לקראת סוף 2014 הספייס קיבלה תוספת איבזור כך שרמת איבזור האינסטייל שנמכרת היום בעצם עם איבזור דומה לספייס טרום מתיחת הפנים מסוף 2014. רמת איבזור פרימיום מוסיפה עוד איבזור כמו פנסי קסנון עם לד, מגנזיום, פנסי איתות במראות, כניסה והנעה ללא מפתח בהחלט מרשים.

אישתי בתור אישה כמובן שמה לב שבספייס החדשה יש מראה בסכך שמש בצד הנוסע מה שאין בדגם שלי.

לוח השעונים עוצב מעט שונה ובעל תאורה לבנה במקום כתומה, ומעכשיו יש תאורה במסילת תיבת ההילוכים.

121fzaq.jpg

104jp0l.jpg

 

הדבר הראשון ששמתי לב הוא שהמושבים הקדמיים נוחים יותר בצורה מורגשת, הם רכים יותר אך לצערי עדיין בעלי תמיכת צד חסרה, מאחור המושב בעל שקעים ולא שטוח כמו אצלי אך לא הורגש שיפור בנוחות שלו כך שמדובר עדיין על מושב לא ממש נוח. מרווח ההברכיים היה טוב למדי בספייס ולא נרשם פה שיפור כלשהו. מבחינת איכסון יש שינוי, אצלי בספייס בתא הכפפות היה כבל שאליו אפשר היה לחבר USB וכניסת AUX יצאה מהמערכת, במתיחת הפנים הUSB נמצא מאחורי מחזיקי הכוסות יחד עם AUX כאשר גם למפתח ישנו תא איכסון קטן,מצד אחד הסידור יותר נוח אך מצד שני זה היה המקום לשים את הארנק או המפתחות או פאלפון ועכשיו חוץ ממפתחות אין מקום. התמונה הראשונה של הרכב שלי והשניה של החדשה.

j5y2pd.jpg

20ix3pc.jpg

 

מבחינת יחידת ההנעה אין פה שינוי, מדובר עדיין על מנוע 1.2/80 כ"ס עם תיבה רציפה.

לספייס מנוע רועש במאמץ ולצערי לא הורגש שיפור, מה שכן הורגש מאוד זאת הקטנת זווית גילגול בצורה שגם אישתי הרגישה זאת.

חלק מהחברים פה ציינו זווית גילגול גדולה- אז הם עוד לא נסעו על הספייס הקודמת כניראה :-D כי עכשיו המצב הרבה יותר טוב. אבל עדיין מורגשת תזוזת מתלים בעת שיבוש בנסיעה מהירה ועדיין ישנה זווית גילגול.

מבחינת נוחות נסיעה בעיר האמת לא רע, חשבתי שהרכב יהיה קשיח יותר אך סך הכול באמת נוח כמו שצוין פה אם כי פחות מהספייס שלי, בעיקר הרגשתי הבדל במתלה מאחור שנהיה קשיח יותר.

בכביש בין עירוני שמאופיין יותר בשיבושים גליים, המתלים שכוילו מחדש יחד עם המושבים החדשים בהחלט מספקים נסיעה נוחה ואישתי ציינה שיפור גדול לעומת המיצובישי שלנו, כמו כן משענות ראש היו לה נוחות מאוד.

דבר נוסף ששמתי לב ישר הוא שהישיבה בספייס החדשה גבוהה יותר, בהתחלה היה מוזר וגם אישתי לא ממש אהבה אבל התרגלתי לזה מהר.

מבחינת צריכת הדלק אין הפתעות, מי שעוקב אחרי סיכומי השנה שלי יודע שהספייס מאוד חיסכונית. נסעתי איתה ממעלות לאזור חדרה וחזרה, אני ואישתי תידלקנו בפיצה דומינוס בנהריה והספייס באוקטן 95, 1/22 יצא וזאת לנסיעה עם שני אנשים, מזגן, עם מהירות ממוצעת של 110. שוב דומה לספייס שלי אין הפתעות וזאת אחת הנקודות החזקות שלה לעומת המתחרות.

 

33d8fh2.jpg

 

סיכום

 

83 אלף עולה הספייס סטאר ברמת איבזור פרימיום, לא זול אך האיבזור מכובד. אם להחזיר את הגלגל לאחור היום במחיר הזה היינו קונים את האיביזה. גירסת האינסטייל שגם די מאובזרת עולה 72 אלף וזה כבר מעניין כי היא זולה מחלק מרכבי המיני כמו הפיקנטו, ספארק, טווינגו כאשר לכול אחד יתרונות וחיסרונות.

מתיחת הפנים בהחלט עשתה לה טוב, המושבים הרבה יותר נוחים וגם זיווית גילגול טובה יותר, בעיר היא נוחה וגם מחוץ לעיר כול עוד לא מדובר על כביש מפותל היא מספקת נוחות טובה, צריכת דלק טובה מאוד, אמינות טובה.

חבל שנושא הבידוד לא טופל אך סך הכול היא באמת לא רעה וב72 אלף לרמת איבזור אינסטייל בהחלט אפשר לבדוק אותה.

1o911x.jpg

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היה זה מוצאי שבת מאוחרים כאשר התיישבתי לראשונה ליד ההגה של כוכבה. אלומת אור כחולה-לבנה של פנסיה ישר החשידה אותי. קסנון? קסנון! בי-קסנון. ברכב של 82 אלף שקל, קסנון. קיילס מלא. חישוקי סגסוגת, 4 חלונות חשמל, בקרת אקלים, בקרת שיוט, מולטימדיה עם וויז ופאנגו. למה מגיע לנו כל הטוב הזה?

יש לציין שנסיוני במכוניות כאלה לא רב במיוחד ונקודת ייחוס שלי היא סוזוקי ספלאש שהחזקתי במשך שנה כרכב רביעי בבית. ובכן סוזוקי מקבלת נוק-אוט משכנע בסעיף האיבזור. ביננו, גם לקסוס H200CT של אשתי פחות מאובזרת ממנה וגם3DS שלי.

המושבים עשויים מבד נעים למגע אם כי רואים שהם מחומרים סינטטיים למדי. לשלילה יצויין מילוי הספוג רך מדי ולא תומך מדי. במשך 3.5 ימים שנסעתי על הרכב בשוב שלב לא מצאתי תנוחת נהיגה שתהיה נוחה בצורה כזאת שאני לא ארגיש את המושב.

גימור פנים השאיר אצלי רושם חצוי. מצד אחד הגה מעור ופלסטיק בגימור לקה "פסנתר כנף" משאירים הרגשה של רכב לא בסיסי מדי, אולם ברגע שמורידים עיניים למטה ופוגשים את השטיח שמתחתיו מבצבצת רצפת הרכב החשופה מבינים שיש לנו עסק עם מכונית זולה שתוכננה להיות זולה.

מנוע 1200 סמ"ק של מיצובישי אולי נמרץ, אבל בשילוב עם תיבה רציפה מסוג הפחות טוב, מרגיש מסורס לגמרי וחסר פאנץ' לחלוטין. הוא מסוגל להגיע למהירויות תלת ספרתיות ואפילו לשייט במהירות החוקית של כביש 6, אבל מרגישים ששיוט ארוך לא בדיוק המשימה המועדפת על כוכבה. אבל גם בהתניידות עירונית, כאשר נדרשות תאוצות הביניים לתמרונים וצמצומי מרווחים בתנועה צפופה הוא רחוק מלהבריק. כאן סוזוקי עם 1250 סמ"ק ותיבה פלנטרית בת 4 הילוכים עושים לכוכבה בית ספר ומנצחת בנוק אאוט.

מבחינת מרווח פנים דווקא הייתה לנו הפתעה. ספייס סטאר משחקת על משבצת של רכב ביניים בין קטגוריית המיני לסופר מיני, בדיוק כמו ספלאש, אבל היא יותר מרווחת ובעלת תא מטען שבאמת אפשר לקרוא לו תא מטען ולא משהו רעיוני כמו שיש בסוזוקי. ילדים שנלקחו לחוגים במושב האחורי של ספייס סטאר לא דווחו על חוסר נוחות או היעדר מרווח. זה פרמטר חשוב במכוניות מסוג זה.

גולת הכותרת השיווקית של הרכב הינה תצרוכת הדלק של הרכב. לכן דאגתי לבדוק את זה בכמה אופנים. תדלוק ראשון ונסיעה בתנאים הרגילים שלי. היינו תנועה עירונית, פקקים וגם נסיעה בכביש בקצב שאני רגיל אליו.

בתנאים אלה קיבלתי תצרוכת של 12.56 קילומטר לליטר. נתון מאכזב למדי בהתחשב שסוזוקי נתנה לי 1:14 בממוצע. כנראה שתנועה פקוקה רווית זינוקים ועצירות לא מאפשרת לתיבה רציפה להראות את היתרונות שלה.

ניסוי אחר נעשה בתנאי כביש. תדלוק ואיפוס לפני ירידה לכביש, נסעיה של 231 קילומטר בדרך בין-עירונית כולל שימוש בבקרת שיוט על 120 בכביש 6 ושוב תדלוק. כאן קיבלתי 15.45 שבהחלט יותר טובים אבל עדיין ממש לא משכנעים. כך שבסעיף תצרוכת הדלק ההבטחה לא התממשה.

לסיכום. מיצובישי ספייס סטאר הנבחנת מציעה חבילת איבזור שלא ניתן לנצח בתמורה למחיר עממי. למי שיכולות דינמיות לא חשובות זאת אחת האופציות המעניינות היום. אני בהחלט יכול לראות את אמי או בתי מתניידות באחת. אולם אני מתקשה לדמיין תרחיש שהיא תקרוץ לנהג שנוסע ולא רק מתנייד מנקודה א' לנקודה ב'.

(18637) 20170517_070326.jpg(18638) 20170517_070333.jpg(18639) 20170517_070339.jpg(18640) 20170517_070349.jpg

פורסם

יואב, אתה יכול לפתוח ולסגור מהכפתור ליד הידית בלי להוציא את המפתח מהתיק

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
לא הייתי קורא לזה קי לס מלא כי צריך לפתוח ולנעול את האוטו מהשלט.

אני יודע מה הבדל בין קיי לס חלקי למלא. זה מלא.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

טוב תקשיבו, אני צופה עכשיו באיזה ראלי בריטי מפוקפק(מאנקס) ויש שם ספייסטאר חדשה בגירסת ראלי...[emoji33]

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם (נערך)

אגב, יצא לי לנהוג על הכרכרה איזה חצי שעה. ההתרשמות הקצרה שלי:

פסי האטה-מעולה.

מהמורות-לא משהו.

מגבלות/כביש מפותל--מלחיץ..זוית גלגול הזויה.

קוטר סיבוב פרסה-מעולה.

מושב נהג-לא רע.

מרווח מושב אחורי-סביר בהחלט לשני אנשים.

מולטימדיה לא יצא לי ממש להתעסק(מה שכן הרמקולים גרועים).

מנוע וגיר-אהממ..בעעע.[emoji57] אבל אפשר לחיות איתם בלית ברירה.

 

שורה תחתונה: אישית הייתי מעדיף פיקנטו או ספארק.

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.


×
×
  • תוכן חדש...