Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן ארוך טווח - מיצובישי ספייס סטאר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר לעבודה קיבל אחת כזאת חלופית לא מזמן והזדמן לי לנהוג עליה, במילה אחת? אאוצ'.

 

הכיוון של המושב הוא סיוט מהגיהנום ואחרי דקות ארוכות של כיוונים הבאתי אותו למצב סביר - אתה נאלץ לבחור בין מושב מקופל מידיי(ששם את הגב שלי בזווית קדימה) לכרית במושב שפשוט בולטת לך לתוך הגב ומעקמת אותו, זה המושב הכי גרוע שישבתי בו זה הרבה זמן(והייתי 3 שבועות עם הסיוט שנקרא ניסאן מיקרה).

 

המנוע בהאצות ביינים ונסיעה עירונית דווקא מרגיש לא רע(אפילו הגיר הרציף סביל במצב הזה חוץ מהרעש הנורא),השליטה על המחשב רכב מעצבנת(רק כפתור קטן בלוח מחוגים),המתלים יחסית נוחים אבל דיי רוכנים.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סיכום חיי עם מיצובישי "כוכבה" ספייס סטאר פרימיום

 

הרבה זמן חשבתי איך להתחיל את הסיכום שלי. ניסיתי, באמת שניסיתי להיות נחמד ל"כוכבה" אבל היא (המהנדסים שלה) פשוט לא שם.

את החלק שלי במבחן התחלתי ביום רביעי בלילה עם נסיעה לירושלים, נסיעה בכיבש המהיר בלילה דווקא הרגישה לי לא רעה. מבוקר יום חמישי כבר נכנסתי לשיגרת הנסיעות שלי: כביש 4 בשעות העומס לעבודה, סידורים בראשון לציון ונסיעת "ביקור סבתות" בבית שמש בשבת.

הרושם הראשונה מספייס סטאר מעורב, מצד אחד היא מאוד פשוטה, הפלסטיקים קשיחים, הדלתות לא נסגרות בקלות וכו. מנגד, רמת האיבזור הגבוהה מוסיפה פנסי בי קסנון, חישוקים קלים, כניסה בלי מפתח ועוד. בסופו של דבר, כמכלול היא בסדר לא זוהרת, לא מצטיינת, רק בסדר.

במהלך השהות שלי עם "כוכבה" שיניתי כל הזמן את הדעה שלי – האם היא מספקת או לא. בתנועה עירונית ובפקקים היא נוחה. המתלים מכויילים לרכות, הכבישים השבורים בבית שמש נבלעים תחת גלגליה של הספייס סטאר והתחושה היא סה"כ נעימה. בהאצות המצב מתדרדר. המנוע צועק ונשמע כמו מסור חשמלי, התחושה היא שהמכונית לא רוצה ולא בנויה להיות שם. צריכת הדלק לאורך החלק שלי במבחן עמדה על 1:14.11, סביר יחסית לרכב חדש ומבחן שכולל הרבה נסיעות עירוניות, פקקי כביש 4 ואת העליות של בית שמש.

 

בתחום הפרקטי איכלתי את כוכבה שלנו במושב תינוק. המרווח מאחור היה מספק בהחלט ובמושב הקידמי אישתי (בגובה 1.60) התמקמה בקלות ובנוחות. דווקא הבגאז' איכזב אותי. ניסיתי להעמיס לתוכו את העגלה שלנו (שימשה למבחנים בקליאו, מיטו, טווינגו, זואי ו-C3) וכאן נתקלתי בבעיה: העגלה נכנסת רק בעמידה ואז המגש לא נסגר עד הסוף. מבחינתי הפגיעה בשדה הראיה מוגזם, אפשר כמובן לפרק את המגש או את הגלגל של העגלה אבל מבחינתי זה לא מקובל.

 

חלק מהמבחן עשיתי כאשר אישתי נהגה ברכב ועניינה אותי הדעה שלה. אין לה כל עניין בדינמיות או ביצועים, אין לה שום דעה מראש כל הספייס סטאר והסיכום שלה הוא שהיא דווקא הסתדרה בסדר עם הרכב. הטענות שלה היו שהבלמים לא נושכים מספיק ורעש מוגזם בתוך סלון הרכב.

 

חסרונות שנתקלתי בהם:

מערכת המולטימדיה מאבדת את הדיסק און קי. מבחינתי כשונא רדיו זה דיל ברייקר.

רעש מוגזם בתוך הרכב.

קשה מאוד לראות את מסך מערכת המולטימדיה והמזגן עם משקפים מקוטבות.

מושבים לא תומכים מספיק אם כי נסיעה של כמעט שעתיים עברה לי בקלות.

בעמידה הרכב רוטט. העברתי לניוטרל ברמזורים כדי שלא יציק.

 

יתרונות:

נוחה מאוד בתוך העיר.

הרבה מקום מקדימה כאשר יש כיסא תינוק מאחור יחסית לקטגוריה.

התממשקות מאוד מוצלחת לטלפון ושמע טוב. לא הרגישו שאני מדבר בדיבורית ולא מהטלפון ישירות.

 

לסיכום, הרכב סביר בהחלט ליעוד שלו. הגירסא המאובזרת לפי דעתי יקרה מידי יחסית לתמורה אבל גירסאת הבסיס אולי יכולה להתאים לאנשים שאין להם עניין מוטורי.

המחמאה הכי גדולה מהמבחן הזה היא לכלמוביל, להביא לנו למבחן ספייס סטאר זה מתכון לכישלון, קשה לי להאמין שמישהו מכתבי קארספורום יתחבר לספייסית אבל עדיין הם הרימו את הכפפה ועל כן כל הכבוד להם.

 

IMG_5771.jpg

IMG_5786.jpg

IMG_5780.jpg

עריכה אחרונה על ידי In Flames

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל עניין של תיאום ציפיות. צריך להבין בדיוק מהו היעוד של הרכב ולבחון אותו מנקודת קהל היעד שלו. שים לב לביקורת החיובית מצד אישתי, היא רוצה שיהיה אפשר לשים את התינוקת, להסתובב בעיר ושיהיה חסכוני. קצת איכזבה אותי כשברוב הפרמטרים היא העדיפה את המיצי על פני הרכב שלי (קליאו 4 rs) אבל עדיין את הרכב שלה היא העדיפה יותר (הונדה ג׳אז דור שני לא היברידית).

 

ההאצה מבחינתי דווקא הייתה לא משהו, ואני משווה להונדה בת ה-6. דווקא סעיף הנוחות בתוך העיר בולט

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי צריכת הדלק טובה ביחס לתנאי דרך שתיארת שהתחשב במנוע הבתול.

לגבי הרעש מסכים, חיסרון בהחלט אך אם שומעים מוסיקה החיסרון הזה הפוך לפחות בולט.

העגלה גדולה גם אצלי בעיה ואני נוסע כבר שנתיים בלי מגש בנוסף אני מפרק את הגלגל הגדול בעגלה.

 

ב82 אלף היא לא זולה ופוגשת את האיביזה למשל שמציעה הרבה יתרונות למעא צריכת דלק ויכולה להכיל עגלה עם אמבטיה.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני "זכיתי" לבחון את "כוכב החלל" למשך מספר שעות.

 

לכאורה יש לנו כאן מכונית אוטומטית בתפר שבין סופר-מיני למיני, המאובזרת עד צוואר ובמחיר זול יותר ממכוניות סופר-מיני, מציגה אפשרות רכישה אטרקטיבית למכונית שנייה בבית או מכונית ראשונה לנהג/נהגת צעירה. אשתי מתניידת בסיטרואן C4 בת 9 והסתקרנתי האם "כוכב החלל" יכולה להיות מועמדת ראויה לרשת את מקומה של הצרפתייה הקשישה.

 

העיצוב סביר אם כי נוטה לצד המצועצע . תא הנוסעים מאוורר ומרווח, אולם אחרי מספר דקות במושב הנהג, אני יכול לציין שזה אחד מהמושבים הגרועים שישבני הענוג זכה לשבת עליהם – נוחות הישיבה לא קיימת, כרית המושב קצרה מדי (למרות שניתן לכוון את זווית הכרית), והגב שלי ממש לא אהב את המושב הזה. ההגה מתכוונן רק לגובה, אין כיוון גובה למושב, ומדרך רגל שמאל קרוב מדי ובעל זווית קהה מדי, כך שלא הצלחתי למצוא תנוחת נהיגה טובה (אני מגרד את 180 ס"מ מלמטה – לא משהו חריג).

מאחור, מרווח הברכיים מרשים אך הספסל האחורי בנוי ממש כמו... ספסל J. נפח תא המטען סביר פלוס ונראה לי יותר גדול מרב מכוניות המיני, אך הוא בנוי בצורת אמבטיה (עמוק), מה שיכול לפגוע בקלות העמסה/פריקה.

 

בגרסת ה-Premium המכונית כאמור מצוידת למדי. ראויה לשלילה מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית - איכות השמע עלובה למדי, מהירות התגובה של המערכת לא מרשימה ומבחינתי זאת עוד הוכחה לכך שרב המערכות בהתקנה מקומית הן ברמה נמוכה – למה לא להשאיר את המערכת המקורית של היצרן?

 

הנדסת האנוש היא לא משהו להתגאות בו, מתג כיוון המראות למשל, לא מואר והייתי צריך לגשש כדי לכוון את המראות במפגש הראשון שלי עם המכונית שנערך בלילה. המכונית מצוידת במחשב דרך לא נח לשימוש המציג מידע דל. הגה העור נעים לאחיזה וכולל מתגי שליטה לטובת בקרת השיוט, עצמת השמע והקמה/ניתוק שיחה. חומרי הדיפון זולים ופשוטים, אבל לא ציפיתי למצוא משהו אחר ברכב כזה (האמת שה-i10/פיקנטו מציגות תא נוסעים שנראה ומרגיש הרבה יותר טוב).

 

מעבירים ל-D ומתחילים לנסוע. אני לא אוהב גירים רציפים, וגם כאן הוא מנסר/מייבב בלחיצה הגונה על הדוושה, אך לדעתי למכונית עירונית זהו גיר נכון. המנוע לא חזק במיוחד, אך בסך הכל השילוב מנוע/גיר עובר סף ומעניק בונוס לאור היותו חסכוני מאד (מחשב הרכב הציג צריכה ממוצעת של 6.5 ל' ל-100 ק"מ בנסיעה פרברית ללא פקקים קשים).

 

השלדה/מתלים מאידך הם דיל ברייקר מבחינתי – כיול המתלים רשלני. המתלים רכים מאד וכמעט חסרי ריסון. בכל פנייה שאינה במהירות חנייה מרגישים זווית גלגול אימתנית המלווה בחוסר ביטחון והרגשה שהמכונית עומדת להתעופף לצד הכביש. המושבים חסרי כל תמיכה צד, הן לירכיים והן לגב כך שאתה מוצא את עצמך מחזיק חזק את ההגה כדי לא לעוף מהמושב. חשוב להדגיש שלא ניסיתי בכלל לאתגר את ה"קלנועית על סטרואידים" הזאת בנהיגה ספורטיבית (היא ממש לא מעודדת לכך). נהיגה סטנדרטית אשר בכל רכב מודרני אחר עוברת בפיהוק, כאן הופכת לדרמטית. רכות היתר של המתלים אמנם מפצה בנוחות נסיעה טובה כל עוד אתם במהירות נמוכה של עד 40-50 קמ"ש (מהירות של קלנועית), מעבר לכך הבולמים לא מצליחה לרסן את תנועת המתלים והנסיעה מרגישה כמו שיוט במכונית אמריקאית משנות ה-70 בה המתלים מתפזרים לכל עבר.

 

בשורה התחתונה, המכונית הזאת לא עוברת סף מבחינתי, בעיקר בגלל המתלים הלא טובים שלה והרגשת החוסר ביטחון – אין מצב שאני נותן אותה לאשתי. לדעתי, תמחור גרסת ה-Premium בעייתי ואני לא רואה סיבה אחת להעדיף אותה עפ"י מכונית אחרות הרבה יותר מלוטשות ממנה (שלא להזכיר את האיביזה היוצאת, הנמכרת באותו מחיר כרגע וההשוואה ביניהן היא פשוט מביכה לרעת המיצי).

 

גם גרסת ה-Instyle נחותה משמעותית מה-i10 בגרסת Inspire הנמכרת במחיר דומה. מי שזקוק למרחב הגדול יותר (יחסית) במושב האחורי, עדיף שיחפש מכונית סופר-מיני טובה בת שנה או שנתיים

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השלדה/מתלים מאידך הם דיל ברייקר מבחינתי – כיול המתלים רשלני. המתלים רכים מאד וכמעט חסרי ריסון. בכל פנייה שאינה במהירות חנייה מרגישים זווית גלגול אימתנית המלווה בחוסר ביטחון והרגשה שהמכונית עומדת להתעופף לצד הכביש.

 

הזכיר לי חוויות עם האקסנט מודל 99. :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

של איזה חברה מערכת המולטמדיה?

אצלי ב2014 הספייס הגיע עם jvc ואני לא נתקל בתקיעות.

 

לגבי המשפט שמתלים נותנים הרגשה שהרכב מתפזר זה אכן מרגיש כך במיוחד כשבסיבוב יש שיבוש אז הרכב נע על המתלים שלו.

 

אני כניראה כבר התרגלתי לזה, למרות שאישתי שכבר שנתיים הנהגת העיקרית של הרכב ונוסעת בכביש מפותל לא מרגישה חוסר ביטחון.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את כוכב החלל כרכב חלופי לפני שנתיים, לחמישה ימים.

את חוות הדעת שלי מהמכונית תוכלו לקרוא מהשרשור הארוך של יוליאן, והיא סה"כ די דומה לזו של כל אלו שנהגו בה.

גודש הצעצועים האלקטרוניים אינו משנה את מהותה של המכונית, אולי מגדיל מעט את האטרקטיביות שלה, לא יותר.

כמיני, היא יקרה מידי, וכסופר מיני יש עדיפות ממנה בהרבה, בתוספת תקציב לא משמעותית.

כך שהיא די נופלת בין הכסאות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כי היום יש את האינסטייל ב72 אלף.

מה שמעניין לפי דוח מסירות ינואר אפריל הפרימיום מוכרת קרוב לאינסטייל, כניראה שאיבזור מאוד מאוד חשוב ללקוח.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שחשוב. אני לא רואה סיבה להעדיף את האינסטייל כשהפער כל כך קטן. כן, זה 10%, אבל עדיין פחות מ-10 אש"ח. לא רק שאתה מקבל די הרבה אבזור, חלקו לא מובן מאליו בקטגוריה, אלא גם שחלק מהפער נשמר אחרי זה במכירה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחזור ל2014 עם המחירים של היום אני הייתי קונה את האיביזה שכבר פשוט באותו המחיר של הפרימיום.

לפי אתר מיצובישי האינסטייל עולה 72 והפרימיום 83.יש הבדל.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה הזאת של איביזה מול ספייס סטאר (או כל מיני אחרת) היא אותה שאלה של משפחתית מאובזרת מול מנהלים בסיסית, סדרה 3 בכירה מול סדרה 5 בסיסית וכן הלאה. הכל שאלה של מה אתה מעדיף - גודל או אבזור. נכון שבאיביזה אתה מקבל גם מנוע עדיף פי מיליארד, ואיכות תא נוסעים עדיפה, ונוחות נסיעה טובה יותר, ואחיזה הרבה יותר טובה ו... טוב, עזוב. שכח מזה.

 

אה, לא, רגע! יש פה קסנון וקילס!

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כי היום יש את האינסטייל ב72 אלף.

מה שמעניין לפי דוח מסירות ינואר אפריל הפרימיום מוכרת קרוב לאינסטייל, כניראה שאיבזור מאוד מאוד חשוב ללקוח.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הספייסטאר אצלי בחברה הייתה להיט בקבוצה A(מתחרה כאופציה מול פיקנטו וסלריו) והרכב מיני האהוב ביותר בקבוצתה אצלנו,

כמובן שיש נוכחות של האינסטייל בחברות ההשכרה והליסינג, אגב לפני המתיחת פנים היא פינתה את מקומה מהאפשרויות והחליפו אותה במיקרה - אותה הרבה פחות אוהבים.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...