Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן ארוך טווח - מיצובישי ספייס סטאר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מגבלות/כביש מפותל--מלחיץ..זוית גלגול הזויה.

 

ובכדי להבין עד כמה המצב עגום, תושיב מאחור שני מבוגרים ותבקש מהם להתנדנד מצד לצד בשעה שאתה משייט על 100~ בדרך מהירה. חוויה מלחיצה שכזו (בתור נהג) בספק אם תחווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אגב המולטימדיה לא רעה, מגיבה טוב מאוד, מציגה עיברית באנשי קשר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המתלים הם פלוס ומינוס. הם רכים ונמרחים, זוויות גלגול גדולות ולא נותנות ביטחון, בעיקולים ובסיבובים מתחילה לוחמת מתלים

 

סיכום: ירדתי ממנה בעיקר מופתע לטובה. האמרה שאין היום מכוניות גרועות, בולטת בעיקר אחרי שיורדים ממנה או למשל מפיקנטו שיצא לי

לדגום ל-3 ימים לפני שבועיים

איתי,

אתה חושב ש״כוכבה״ והפיקאנטו באותה רמה?

 

מהסיכום שלך, זה נראה שכן. לדעתי, כל הדיוט שינהג בשתיהן יגיע למסקנה שונה, אבל אולי לא הבנתי אותך.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מני. אני ממש לא מסכים איתך בעניין המתלים. אומנם הם רכים וזויות גלגול חזקות, אבל ביצעתי איתה כמה תמרונים והיא עמדה בהם בגבורה. אומנם זה לא מכונית שנותנת לך בטחון ואומרת "בוא נשחק" אבל בסעיף התנהגות היא יותר טובה מכמה מכוניות שהיו לי ועלו יותר מפי3 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם התנהגות הכביש שלה טובה יותר ממכוניות שעלו פי 3, אז אני ממש לא מבין מה קנה המידה שלך ומה אתה מגדיר ״התנהגות כביש״.

 

האוטו פח אשפה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח בזהירות שיש לי כמה שעות הגה על מגוון רכבים שנותנים לי אינדיקציה. זה שאותך הפחידו זויות גלגול לא אומר שהיא לא מבצעת.

זה לא היא, יקירי. זה אתה.

כלומר היא ממש לא מפלצת תאוצה או גרזן אייפקסים. אבל היא מסוגלת לתת את הנדרש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אני לא יודע מה נסיון הנהיגה שלך, אבל עברתי מספר קורסי נהיגה, כולל בחו״ל, על מכוניות שונות ומגוונות עם הספקים עד 420 כ״ס. אני מניח שרמת הנהיגה שלי קצת מעל הממוצע.

תמצא לי רפרנס אחד של מבחן שנערך למכונית הזאת שמציינים את ההתנהגות הכביש של המרכבה הזאת כיתרון.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתה מים. שלך יותר גדול.

אנחנו מדברים על ספייס סטאר? איזה ייתרון? על מה אתה מדבר?

זה אוטו זול שתוכנן להיות זול.

אבל המרחק ממנה לפח אשפה הוא רחוק מאוד. גם בסעיף המתלה.

לא נסעתי איתה לנס הרים או בית אריה, אבל עשיתי מחלפים של 270 מעלות עם פניות מתהדקות במהירויות יפות בלי שהרגשתי שאני עוד שניה מקבל תת היגוי ומתרסק על מעקה. אני מבין מאיפה קיבלת הרגשה של רכב אמריקאי ישן. מהרכות וזויות גלגול, אבל מעבר לזה היא די בסדר בסעיף התנהגות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי נסעת בה בצורה שרוב הנהגים שקונים כזה רכב לא נוסעים?

כביש מפותל זה לא הכול.

בעיר היא לא הייתה לך נוחה?

בכביש בין עירוני או שיוט הפריעו לך המתלים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתה מים. שלך יותר גדול.

 

אין לי שום כוונה להתעמת, בסך הכל עניתי על הרמז העבה שלך שכנראה אני לא יודע לנהוג...

 

זה לא היא, יקירי. זה אתה.

 

אתה ציינת שהתנהגות הכביש שלה עדיפה על מכוניות שהיו בעברך ועלו יותר מפי 3... :roll:

 

ציינתי במפורש שלא ניסיתי להתגרזן עם הקלנועית, ונסעתי בה במוד רגיל לחלוטין. בלתי נמנע מלהבחין בהתנהגות הרופסת שלה, דווקא בתנאים אלו.

גם השוויתי אותה ישירות למכוניות שמתומחורת דומה ועדיפות על הקלנועית בצורה מובהקת (עיין ערך פיקאנטו וi10).

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מני יש עוד פרמטר שלך כבוחן אולי פחות משחק תפקיד אבל למי שרוכש הוא כן- צריכת דלק בהם הפיקנטו והיונדאי לא מצטיינות.

וזה תכלס אחד הדברים החשובים לדעתי בשביל רכב קטן בעל פשרות. וזאת הסיבה שהקוראיניות נפסלו אצלי בזמנו.

 

מרווח מאחור עדיף בספייס,היא זולה יותר מהפיקנטו, היונדאי שעולה כמוה ברמת איבזור אינסטייל פחות מאובזרת.

זאת אומרת לא בצורה מוהבקת הייתי אומר הפיקנטו עדיפה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוליאן,

 

ציינתי שחבילת הכח שלה עוברת סף למרות מספר חולשות ואף ציינתי שהיא מאד חסכונית. רמת הליטוש/עידון של צמד הקוריאניות הרבה יותר גבוהה והן מתומחרות דומה מאד (שתיהן מול הפרמיום והיונדאי ברמת הגימור הנמוכה מול הספייס המקבילה), לכן הן עדיפות בשורה התחתונה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישתך נסעה על הרכב?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
איתי,

אתה חושב ש״כוכבה״ והפיקאנטו באותה רמה?

 

מהסיכום שלך, זה נראה שכן. לדעתי, כל הדיוט שינהג בשתיהן יגיע למסקנה שונה, אבל אולי לא הבנתי אותך.

 

לא כתבתי את זה, כתבתי שגם כשיורדים ממכוניות כאלה שהן בסיסיות ובעלות שימושיות מוגבלת, מבינים יפה את המשפט שאין היום מכוניות גרועות.

ציינתי את הפיקנטו בתור רפרנס שיצא לי לדגום וזה טרי אצלי, כמו כן הדגשתי שהפיקנטו עולה על כוכבה לפחות בתחום המתלים.

עוד תחום עם יתרון הוא המנוע והגיר. אין פה עליונות של ממש אלא פשוט ביצוע טוב יותר ופעולה נעימה יותר.

בשאר הדברים הן דומות.

 

אני לא מסכים שכוכבה היא פח אשפה. אני כן חושב שהתמורה שהיא מצליחה לספק, צריכה לבוא במחיר יותר זול, 70-74 אלף ש"ח.

איבזור לא היה קונה אותי בתור רוכש שמנסה לקנות תחבורה בסיסית בזול. מחיר זול היה קונה אותי - עם אותם חסרונות.

 

לעניין ההתנהגות, זה לא משמעותי לא לרכב ולא למבחן אבל כמובן שכשנסעתי בכבישים צפופים וטכניים, בדקתי את מגבלותיה.

האחיזה דווקא די טובה. כל השאר לא. ההגה, המתלים הרופסים והרכים, אבל גם תחת פרובוקציות לא נרשם תת היגוי היסטרי או איבוד אחיזה.

אין מה לדאוג, אף אחד שפוי לא יגיע למחוזות האלה. פעולת המתלים וההגה תסרס כל רצון לכך 30 קמ"ש קודם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...