Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוסך מורשה ״פליקס״ בתל אביב, רחוב טברסקי 5.

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שרות Made in israel.

מתקשר לבקש הצעת מחיר, בחורה נחמדה לקחה את הפרטים שלי ואף אחד לא חזר אלי.

חוזר אליהם שוב אחרי 3 ימים, מועבר לאיש שרות שאומר שהוא עסוק אבל הוא יכול לתת לי הצעה "בערך +-50" כרגע

אמרתי לו, בבקשה בוא נשמע - " 1200 ש"ח, שמן והחלפת שני מסננים " טיפול ראשון !!!!!

אומר שהמסננים מקוריים ועל חליפי זה באזור ה900.

דקה לפני שחטפתי שבץ לב שאלתי לפשר השמן שהם שמים בטיפול, התשובה "שמן בתקן יצרן".

אפשר בכל זאת לדעת איזה שמן זה אבל ? " אני לא זוכר בדיוק איזה שמן אבל אל תדאג הוא בתקן".

 

שורה תחתונה, ברמת מחיר ושרות כזה לא נראה לי שאני אתן להם לטפל אפילו לא באופניים של הילדה שלי.

אשמח לשמוע מה אתם ממליצים

תודה.

פורסם (נערך)

אלה התשובות והמחירים מבית היוצר של צ'מפיון.

 

יש לך 2 אופציות:

1. לגשת פיזית למוסכים ולקבל הצעות מחיר ואת כל הפרטים שתרצה ועדיין כנראה לשלם מחיר לא ריאלי.

2. להתקשר למוסך רון ולקבל מחיר יותר נורמלי ואת כל הפרטים שתרצה כבר בטלפון.

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם
שרות Made in israel.

מתקשר לבקש הצעת מחיר, בחורה נחמדה לקחה את הפרטים שלי ואף אחד לא חזר אלי.

חוזר אליהם שוב אחרי 3 ימים, מועבר לאיש שרות שאומר שהוא עסוק אבל הוא יכול לתת לי הצעה "בערך +-50" כרגע

אמרתי לו, בבקשה בוא נשמע - " 1200 ש"ח, שמן והחלפת שני מסננים " טיפול ראשון !!!!!

אומר שהמסננים מקוריים ועל חליפי זה באזור ה900.

דקה לפני שחטפתי שבץ לב שאלתי לפשר השמן שהם שמים בטיפול, התשובה "שמן בתקן יצרן".

אפשר בכל זאת לדעת איזה שמן זה אבל ? " אני לא זוכר בדיוק איזה שמן אבל אל תדאג הוא בתקן".

 

שורה תחתונה, ברמת מחיר ושרות כזה לא נראה לי שאני אתן להם לטפל אפילו לא באופניים של הילדה שלי.

אשמח לשמוע מה אתם ממליצים

תודה.

מוסך רון בת"א - בגלל שירות, אמינות ומחיר

איזה כייף לי :)

פורסם

הבעיה כפי שדובר כאן רבות, נוסע האחריות או יותר נכון ה"רצון טוב לאחריות" מצד צמפיון בעוד X זמן אם וכאשר משהו יקרה עם האוטו.

כמה דרך אגב אתם מעריכים טיפול כזה קטן יעלה שם?

פורסם

טיפול קטן אמור לעלות במוסך מורשה בסביבות 600-650 ש"ח כולל עבודה!

לא יודע מה זה המחירים ההזויים שהם זורקים בטלפון, כאילו הם בכוח לא רוצים שלקוחות יגיעו אליהם.. באמת ביזיון.

במוסך רון הטיפול עשוי להיות זול יותר אולי ב 100-150 ש"ח אבל אולי אני טועה, כדאי לברר אצלו.

 

בכל אופן, בגלל שהרכב חדש ועדיין תחת אחריות של צ'מפיון, הייתי בכל זאת מבצע את הטיפול אצלם, ופשוט מברר היטב את המחירים, ל 1200 ש"ח מגיעים כנראה אחרי שגם דוחפים לטיפול "מנקה פיח", "תוסף לדלק", "נוזל ניקוי שמשות" ועוד כל מיני דברים מיותרים...

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם
שרות Made in israel.

מתקשר לבקש הצעת מחיר, בחורה נחמדה לקחה את הפרטים שלי ואף אחד לא חזר אלי.

חוזר אליהם שוב אחרי 3 ימים, מועבר לאיש שרות שאומר שהוא עסוק אבל הוא יכול לתת לי הצעה "בערך +-50" כרגע

אמרתי לו, בבקשה בוא נשמע - " 1200 ש"ח, שמן והחלפת שני מסננים " טיפול ראשון !!!!!

אומר שהמסננים מקוריים ועל חליפי זה באזור ה900.

דקה לפני שחטפתי שבץ לב שאלתי לפשר השמן שהם שמים בטיפול, התשובה "שמן בתקן יצרן".

אפשר בכל זאת לדעת איזה שמן זה אבל ? " אני לא זוכר בדיוק איזה שמן אבל אל תדאג הוא בתקן".

 

שורה תחתונה, ברמת מחיר ושרות כזה לא נראה לי שאני אתן להם לטפל אפילו לא באופניים של הילדה שלי.

אשמח לשמוע מה אתם ממליצים

תודה.

 

אין בערך.

מספיק לפתוח פוסטים על בערך.

זה לא רציני.

 

לקוח רציני עובר עם יועץ שירות על מפרט הטיפול ברכב הספציפי, מחיר מחיר, שואל ובודק מה נדרש ומה רק בגדר המלצה.

מוריד את כל הלא נדרש, מוודא שמשך העבודה סביר (למשל שעה וחצי של שעתון יצרן לטיפול קטן זה לא סביר), מוודא מחיר כולל מע''מ ואז פותח פוסט ושואל אם נשארות לו שאלות. את התהליך בפעם הראשונה מומלץ לעשות עם 3 מוסכים לפחות. יש מספיק כאלו במרכז.

פורסם
אין בערך.

מספיק לפתוח פוסטים על בערך.

זה לא רציני.

 

לקוח רציני עובר עם יועץ שירות על מפרט הטיפול ברכב הספציפי, מחיר מחיר, שואל ובודק מה נדרש ומה רק בגדר המלצה.

מוריד את כל הלא נדרש, מוודא שמשך העבודה סביר (למשל שעה וחצי של שעתון יצרן לטיפול קטן זה לא סביר), מוודא מחיר כולל מע''מ ואז פותח פוסט ושואל אם נשארות לו שאלות. את התהליך בפעם הראשונה מומלץ לעשות עם 3 מוסכים לפחות. יש מספיק כאלו במרכז.

 

בהחלט מצטער שלא התפטרתי מעבודה והלכתי לסבב מוסכים וחקירות והכול בשביל טיפול קטן.

שיהיו בעיות יותר גדולות אתה גם ממליץ לטוס לגרמניה לדבר עם המהנדסים ?

פורסם
דרך אגב , "מנקה פיח" ו"תוסף לדלק" אלה דברים שבודאות צריך לסרב להם ?

 

בהחלט! לא באמת תורמים שום דבר (במיוחד ברכבים חדשים בשנים הראשונות שלהם) וכבר היו כאן הרבה פוסטים על זה.

המוסך יכול להגיד שזה תורם ומנקה את מערכת הדלק והפליטה (כמה לכלוך כבר הצטבר ברכב עם 15 אלף ק"מ??) אבל האפקטיביות של זה מוטלת בספק.

 

טיפול ראשון קטן זה שמן ופילטר שמן - זהו! שים לב שלפעמים גם מחייבים אותך על 5 ליטר שמן למרות שבמנוע נכנס לא יותר מ 4 ליטר או 4 ליטר וקצת... לכן גם פה יש לדרוש מהם לחייב על הכמות המדוייקת או להביא לך את יתרת השמן מה- 5 ליטר.

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם
בהחלט מצטער שלא התפטרתי מעבודה והלכתי לסבב מוסכים וחקירות והכול בשביל טיפול קטן.

שיהיו בעיות יותר גדולות אתה גם ממליץ לטוס לגרמניה לדבר עם המהנדסים ?

 

תשובה שאומרת הכל.

מי שעצלן שישלם, ככה זה בחיים.

בהצלחה.

פורסם
אין בערך.

מספיק לפתוח פוסטים על בערך.

זה לא רציני.

 

לקוח רציני עובר עם יועץ שירות על מפרט הטיפול ברכב הספציפי, מחיר מחיר, שואל ובודק מה נדרש ומה רק בגדר המלצה.

מוריד את כל הלא נדרש, מוודא שמשך העבודה סביר (למשל שעה וחצי של שעתון יצרן לטיפול קטן זה לא סביר), מוודא מחיר כולל מע''מ ואז פותח פוסט ושואל אם נשארות לו שאלות. את התהליך בפעם הראשונה מומלץ לעשות עם 3 מוסכים לפחות. יש מספיק כאלו במרכז.

 

אני לא מסכים איתך,

 

לא חושב שצריך לעשות סבב מוסכים, לבזבז שעתיים על סקר שוק (הלוך חזור+ישיבה עם יועצי שירות בכל מוסך) רק בשביל טיפול קטן. אפשר לעשות את זה בטלפון.

 

בוא נגיד, שטיפול קטן, ראשון, לדגם המוכר - גולף, לא יותר מידי מסתורי ולא טומן בחובו הפתעות ותוספות שונות. זה לא שהוא ביקש הצעת מחיר לטיפול 75,000 ק״מ למעבורת חלל שזה דגם פחות מוכר/ספר בטיפולים פחות מוכר/יכולות להיות הרבה הפתעות. כולה גולף.

 

זה טיפול שהם מבצעים יום יום, כנראה שכבר כמעט בעיניים עצומות.

 

בספר הרכב כתוב - שמן/פילטר/פילטר מזגן.

 

מה הבעיה לתת סדר גודל של מחיר (ובגלל פשטות הטיפול - גם מחיר מדויק) בטלפון? תגיד, 500/600/700/20,000, רק שיתנו מחיר.

 

לדעתי הציפיות של פות״ש במקום וממש לא מעידות על היותו לקוח עצלן/לא רציני, אלא על לקוח שמוכן לשלם כסף על מה שצריך, רק תגידו לי סדר גודל של מחיר. בלי בלבולי מוח וישיבת דירקטוריון של יועצי שירות.

שלומי

פורסם

פות''ש, קודם כל תלמד משלומי למשל איך כותבים הודעה כשלא מסכימים.

 

ועכשיו לשלומי:

הכוונה היא שאת סקר המוסכים מבצעים בטלפון, מצטער אם לא הייתי מובן.

 

כל הסקר לוקח לי, כשאני יודע מה אני רוצה, כשעה, גג שעתיים. סך הכל.

 

והסיבה לביצוע סקר מקיף היא עמוקה יותר. אני מוודא שיש ויהיה עם מי לדבר במידה ונדרש משהו, אני מבין את הלך הרוח, את המקצועיות של יועץ השירות, השליטה בחומר. את כל זה אני עושה מהבית!

למצוא מוסך לטיפולים זו לא עבודה חד פעמית, זה כמו חברות במועדון. שים לב שרשמתי שסקר כזה עושים בפעם הראשונה, והתייחסתי להיותו של הטיפול ראשון, כי זה מה שכתב פותח השרשור בכותרת.

הכוונה היא שפות''ש ימצא מוסך שהוא ימשיך לטפל בו גם בהמשך, ואז ההיכרות עם הנפשות הפועלות במוסך גם תביא לקיצור של תהליך קבלת הצעת המחיר.

פורסם
פות''ש, קודם כל תלמד משלומי למשל איך כותבים הודעה כשלא מסכימים.

 

ועכשיו לשלומי:

הכוונה היא שאת סקר המוסכים מבצעים בטלפון, מצטער אם לא הייתי מובן.

 

כל הסקר לוקח לי, כשאני יודע מה אני רוצה, כשעה, גג שעתיים. סך הכל.

 

והסיבה לביצוע סקר מקיף היא עמוקה יותר. אני מוודא שיש ויהיה עם מי לדבר במידה ונדרש משהו, אני מבין את הלך הרוח, את המקצועיות של יועץ השירות, השליטה בחומר. את כל זה אני עושה מהבית!

למצוא מוסך לטיפולים זו לא עבודה חד פעמית, זה כמו חברות במועדון. שים לב שרשמתי שסקר כזה עושים בפעם הראשונה, והתייחסתי להיותו של הטיפול ראשון, כי זה מה שכתב פותח השרשור בכותרת.

הכוונה היא שפות''ש ימצא מוסך שהוא ימשיך לטפל בו גם בהמשך, ואז ההיכרות עם הנפשות הפועלות במוסך גם תביא לקיצור של תהליך קבלת הצעת המחיר.

 

אוקי, מקבל, פספסתי את הטלפון..

שלומי

×
×
  • תוכן חדש...