Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לשיחות שלי עם המוסכים.

טוענים שיצאה הוראת יצרן להחליף פילטר מזגן כל 15 אלף, מה למה וכמה ??

פורסם

נשמע לי ממש הזוי ומיותר, פשוט תבקש שאתה לא מעוניין, נקודה.

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

ממה שקראתי פה ושם (בעיקר פה) - מוסכים לא ששים לתת משום מה, הצעות מחיר בטלפון.

בכל מקרה - כדאי לנסות. אין מה להפסיד.

 

אם עדיין מחפש מוסך - ממליץ לך (מנסיון אישי) על מוסך "תושיה" בת"א.

alfa 156 2.5.

פורסם
בהמשך לשיחות שלי עם המוסכים.

טוענים שיצאה הוראת יצרן להחליף פילטר מזגן כל 15 אלף, מה למה וכמה ??

 

תגיד שאתה לא מעוניין ושאתה כמעט לא מפעיל מזגן.

פורסם

הוא לא צריך לספק להם תירוצים או משהו אם הוא לא רוצה להחליף פילטר מזגן, אבל סתם שתדע - זה שאתה לא מדליק מזגן לא אומר שהפילטר לא מתלכלך, עובר בו אויר כל הזמן, גם בלי להדליק את המזגן והאויר הזה מגיע לתא נוסעים.

 

סתם שתדע...לידע כללי.

פורסם

זה לא מדוייק, הפילטר מתלכלך אבל העברת אוויר מאולצת דרכו גורמת לסתימתו הרבה יותר מאוויר חופשי בתא הנוסעים.

 

הוראות היצרן בנושא זה סתם מוגזמות בדרך כלל.

פורסם
שרות Made in israel.

מתקשר לבקש הצעת מחיר, בחורה נחמדה לקחה את הפרטים שלי ואף אחד לא חזר אלי.

חוזר אליהם שוב אחרי 3 ימים, מועבר לאיש שרות שאומר שהוא עסוק אבל הוא יכול לתת לי הצעה "בערך +-50" כרגע

אמרתי לו, בבקשה בוא נשמע - " 1200 ש"ח, שמן והחלפת שני מסננים " טיפול ראשון !!!!!

אומר שהמסננים מקוריים ועל חליפי זה באזור ה900.

דקה לפני שחטפתי שבץ לב שאלתי לפשר השמן שהם שמים בטיפול, התשובה "שמן בתקן יצרן".

אפשר בכל זאת לדעת איזה שמן זה אבל ? " אני לא זוכר בדיוק איזה שמן אבל אל תדאג הוא בתקן".

 

שורה תחתונה, ברמת מחיר ושרות כזה לא נראה לי שאני אתן להם לטפל אפילו לא באופניים של הילדה שלי.

אשמח לשמוע מה אתם ממליצים

תודה.

באיזה מוסך מדובר? לא כל המורשים באותה רמת שירות ובגלל זה לא הייתי ממהר לפסול את האופציה של סקר שוק קטן.

×
×
  • תוכן חדש...