Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצרתי באדום לבן ליד כספומט להוציא כסף.כשהוצאתי את הכסף הגיעה ניידת ליד הרכב ועשתה רעש עם הצ`קלקה , הסתכלה לתוך הרכב (הרכב היה מונע + 4 וינקרים) ראתה אין אף אחד והמשיכה לנסוע. באותו רגע שהיא עשתה את הרעש מהצ`קלקה חזרתי לאוטו להסביר להם שלשניה עצרתי אבל הם כבר הספיקו לנסוע ממש עמדו ליד הרכב לא יותר מ10 שניות.

 

האם אני צפוי לקבל קנס ? האם הם צילמו את הרכב ? אשמח גם לשמוע מנסיון של אנשים בסיטואציה דומה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

בקיצור, חשבו שהנהג יושב ברכב ורצו לגרום לו להזיז את המכונית. ברגע שראו רכב ריק, המשיכו כי לא רצו להתעקב בגלל דוח חניה בהדבקה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מפחד שצילמו ונסעו. איך שהם העירו עם הצ`קלקה באתי לרכב והם ישר נסעו ..

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

סיכוי נמוך מאוד עד אפסי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
עצרתי באדום לבן ליד כספומט להוציא כסף.כשהוצאתי את הכסף הגיעה ניידת ליד הרכב ועשתה רעש עם הצ`קלקה , הסתכלה לתוך הרכב (הרכב היה מונע + 4 וינקרים) ראתה אין אף אחד והמשיכה לנסוע. באותו רגע שהיא עשתה את הרעש מהצ`קלקה חזרתי לאוטו להסביר להם שלשניה עצרתי אבל הם כבר הספיקו לנסוע ממש עמדו ליד הרכב לא יותר מ10 שניות.

 

האם אני צפוי לקבל קנס ? האם הם צילמו את הרכב ? אשמח גם לשמוע מנסיון של אנשים בסיטואציה דומה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

השארת רכב מונע ללא נהג עבירה 250 ש"ח 0 נקודות

 

עצירה באדום לבן עבירה 250 ש"ח 0 נקודות

 

כנראה שלא קיבלת אף אחד מהדוחות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני באתי לרכב בדיוק שהם כרזו לי להגיד להם שאני מזיז את הרכב אבל הם ישר נסעו ולא חיכו לדבר איתי מוזר.. אז אתם אומרים שהפעם הם ויתרו לי ? אין לי ממה להיות מודאג מדו``ח שיגיע בדואר בגלל שהם צילמו את הרכב ?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

מעניין מאיפה השתרשה התפיסה כאילו שהפעלת 4 ווינקרים פותרת את הנהג מחוקי התעבורה

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

מאז שהשוטרים, רק כורזים לא נותנים דוחות וממשיכים בדרכם.

אני רואה זאת ליד ביתי, יש כספומט בסמוך, רכבים עוצרים בתחנת אוטובוס ו/או באדום לבן סמוך לצומת, פעם ב... עוברים שוטרים כורזים בקושי ממתינים לראות מה קורה וממשיכים בדרכם, אחרי כמה דקות באים נהגים חדשים.

אם היו נותנים דוחות, הציבור היה מבין שיש עונש ולא מבצע עברות.

פורסם

כאשר לא מדובר במשטרת תנועה שוטר שכורז זה היוצא דופן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ההוי,

סלח לי אבל התשובה שלך העלתה גיחוך על פניי. אתה יכול גם לרשום דוח וגם לכרוז. קל זה רק בלחם...

הכי קל היה להתקין לך מקכ על הגג לריסוס אותם בריונים.

אוהד

פורסם

לא מסכים עם הפיראט.

לפעמים אפשר להפעיל שיקול דעת.

יש מקומות עמוסים מאוד שבהם יש כספומטים. יש בעירי רחוב כזה. עומדת בו ניידת שיטור עירוני קבועה, שלא מחלקת כל שנייה דו"חות, אלא פשוט דואגת להסביר לאנשים ולהזיז אותם. בנוסף יש מעבר חציה ששוטרי תנועה עמדו בו יום מסוים ועצרו כל מי שלא עצר להולכי רגל, אלא שבמקום לתת לו דו"ח נתנו לו פלייר והסבר קצר וממצה על החשיבות. לא אומר שזה צריך להתרחש תמיד, אבל לפעמים, טוב שיש "מבצע" מודעות שכזה.

בסך הכל לא צריך להיות כל כך נחרץ. אני מאחל לעוד שוטרים/מתנדבים שיפעילו שיקול דעת.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מי שאשם בסיטואציה זה בכלל הבנק ששם כספומטים במקומות כאלה.

 

ברוב המקרים עמידה באדום לבן יוצרת פקק תנועה אחריך / או צוואר בקבוק כלשהו שגורם לעצביםםםם ולסיכון משתמשי הדרך.

 

לכן עדיף להעמיד שם צלמניה שתצלם.

 

היא תכסה את עצמה חיש קל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ההוי,

סלח לי אבל התשובה שלך העלתה גיחוך על פניי. אתה יכול גם לרשום דוח וגם לכרוז. קל זה רק בלחם...

הכי קל היה להתקין לך מקכ על הגג לריסוס אותם בריונים.

אוהד

אהוי גם לך.

אני שמח שהעלתי גיחוך על פניו של אנרכיסט...זה לא פשוט

לשיטתי, לא כל מפגש שוטר-אזרח חייב להיגמר בדוח, ואני לא חושש מאכיפה קשוחה וקשה (לשני הצדדים).

היו מקרים שעכבתי נהג למקום האירוע או לתחנה לשם זיהוי ומסירת דוח החל מ הרכבת נוסע על אופניים חשמליים ועד מעצר נהג בפסילה.

 

ואם הייתי מפעיל אל המק"כ (בשירשור האהוב עלי: 2 מצית, 2 נותב, 1 ח"ש) הפגר היה נשאר שם ומפריע הרבה יותר מפחות הכנסה של 250ש"ח. אז מה הרווחנו בזה?

פורסם
השארת רכב מונע ללא נהג עבירה 250 ש"ח 0 נקודות

 

השארת רכב מונע ללא נהג והרכב נגנב, חברת הביטוח תתנער ממך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...