Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

 

רציתי לדעת מה הג'יפ ההכי איכותי, חסכוני, ומפנק שיש בתקציב של עד 80 אלף קיום בשוק ואם בכלל חיה כזאת קיימת?

חשוב לי לציין שאני לא מחפש ג'יפ בשביל נסיעות מטורפות בשטח, אלה פשוט בשביל ה "ישיבה הגבוהה" בכביש.

 

בין המכוניות הבאות אלו היו הכי חסכוניות גם בדלק וגם בתחזוקה וגןם ירגגישו הכי איכותיות:

 

ניסאן - קשקאי 2012

שברולט - קפטיבה 2013

סובארו - פורסטר 2012

סאנגיונג - קורנדו 2012

שברולט - טראקס 2013

 

 

 

עדיפות כמובן לרכב לא ישן מידי ולכן כתבתי 2012, אבל אם בתקציב הזה אפשר למצוא משהו הרבה יותר טוב רק משנת 2010-2011 לדוגמא אני גם אשמח לשמוע.

 

תודה רבה לעונים.

עריכה אחרונה על ידי vcpavel
פורסם

לא אהבתי אף גי'פון מהרשימה שכתבת.

אמין וחסכוני זה RAV 4 או הונדה CRV.

אם תתפשר קצת על עניין הדלק אז מאזדה CX5 אבל היא קצת פחות חסכונית מהן.

 

בהצלחה.

פורסם

סוזוקי קרוסאובר 2013 אולי 2014 תכנס בתקציב.

מידות של הקשקאי, מנוע 1600 מאוד חסכוני (1/13.5), אמינות ותחזוקה זולה לצד שמירת ערך טובה.

הרכב מאובזר יפה (7 כריות אויר, כניסה והנעה ללא מפתח, מזגן דיגיטלי מפוצל).

שווה להוסיף לרשימת האופציות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
קרוסאובר סך הכל אוטו "מוגבה"

 

זה בדיוק מה שהבחור מחפש.

אין לו שום צורך בהנעה הכפולה או במנוע 2 ליטר בזבזן של הסובארו.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לא אהבתי אף גי'פון מהרשימה שכתבת.

אמין וחסכוני זה RAV 4 או הונדה CRV.

אם תתפשר קצת על עניין הדלק אז מאזדה CX5 אבל היא קצת פחות חסכונית מהן.

 

בהצלחה.

בדיוק ההיפך המאזדה cx5 היתה החסכונית בקטגוריה באותם השנים.

 

לגופו של ענין מלבד מרחב פנימי גדול יותר בראב 4 ובהונדה crv המאזדה עדיפה עליהם (אני מדבר על הדגמים החדשים של הראב 4 וה- crv שעדיין נמכרים כחדשים בישראל).

 

אבל אף אחד מהרכבים הללו לא ייכנס לתקציב של 80 אלף ₪.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

תודה רבה לעונים,

טוב הבנתי שעל מנת לקנות משהו איכותי ומשנת 2012 אני חייב להגדיל את התקציב,

אז אני טיפה משנה את השאלה שלי:

איזה רכב מבין הבאים יהיה הכי ג'יפ, ירגיש הכי יוקרתי , מרווח וגם הכי זול לאחזקה כולל התחשבות בצריכת הדלק:

1) מזדה CX5 2012

2) יונדאי IX35 2012

3) סובארו XV 2012

4) קיה ספורטאז' 2012

 

וכמו כן אני אשמח לשמוע על הרמות גימור השונות שקיימונות ברכבים האלה והאם יש שוני בנפח מנוע בין הרמות איבזור, וכמו אשמח לדעת מה ה"תת דגם" המומלץ.

 

חשוב לי להזכיר שאני לא מעוניין לעשות טיולי שטח מטורפים , אולי מידי פעם לנסוע באיזה כמה שבילי קק"ל פשוטים ופארקים למיניהם עם שבילי חצץ.

 

שוב תודה לעונים!

פורסם

הכי ג'יפ - סובארו ( בגלל עבירות בשטח, מוגבלת, אבל קיימת ). הכי מרשים לדעתי מזדה. צריכת דלק כנראה תהיה לא נמוכה בכולם, אולי ביונדאי היא תהיה הכי גבוהה ( בפער קטן ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המאזדה נחשב חסכוני יחסית עם מנוע 2000 סמ"ק.

הרכב די מפנק כבר בגירסת הבסיס (אקזקיוטיב).

הוא הרכב הטוב מבין האופציות שנתת.

יונדאי/קיה מיושנות.

סובארו לא ממש מרווחת ולא מפנקת (גם בגירסאות היקרות היא לא ממש מתאמצת לפנק).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
המאזדה נחשב חסכוני יחסית עם מנוע 2000 סמ"ק.

הרכב די מפנק כבר בגירסת הבסיס (אקזקיוטיב).

הוא הרכב הטוב מבין האופציות שנתת.

יונדאי/קיה מיושנות.

סובארו לא ממש מרווחת ולא מפנקת (גם בגירסאות היקרות היא לא ממש מתאמצת לפנק).

 

כשאתה אומרת מיושנות על היונדאי והקאיה, למה בדיוק אתה מתכוון?

 

וכמה קילומטר לליטר בערך תעשה המאזדה? אני מדבר על גרסאת ה 2*4 ... פשוו אני לא מוצא נתונים בשום מקום.

פורסם

צריכת דלק של מזדה בסביבות 1:10. אם רוב הנסיעות מחוץ לעיר, אפילו קצת יותר טובה.

יונדאי ix35 כבר הוחלף בטוסון, וצריכת דלק של יונדאי 1:8 ביום טוב. קיה לא מיושנת, אבל כבר עברה מתיחה של הדגם. לדעתי, מזדה cx5 נותנת יותר מאשר ספורטאז' ( שני הדגמים מ 2012 ). אני מניח שמזדה גם תעלה קצת יותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...