Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 20K לצעירים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום !

אני מחפש רכב עם תקציב של 20K.

מה שאני מחפש ברכב זה שיהיה קטן , חסכוני (מבחינת דלק וחלקי חילוף) וביצועים סבירים

חשבתי בינתיים על הפיג'ו 205 forever או פיאט אונו , מה אתם חושבים ?

פיג'ו 306 XSI

פורסם

205, פונטו ואולי אפילו 106.

 

כולם רכבים עם אמינות סבירה+ (כמובן, בתנאי שטופלו נכון לאורך השנים), כולם קטנים וחסכוניים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

למה אף אחד אף פעם לא חושב על איביזה?

אני ממליץ לך על סיאט איביזה, גם לי עד לפני חודשיים היה תקציב דומה וחיפשתי רכב קטן לצעירים, קניתי סיאט איביזה ובינתיים אני לא ממש רואה חיסרונות מהרכב עצמו. רכב נחמד מאוד לצעירים ללמוד נהיגה ולהנות ממנו כשיגיע הזמן.

הרווח די מרווח לרכב קטן ואין לו מחלות/בעיות מיוחדות אם תמצא אחד שטופל ונשמר עם השנים אתה אפילו יכול לקנות איביזה שנת 97+- במחיר הזה.

ומה גם שהמנוע הוא בנייה של פלסווגאן אז נראה לי שיש מספיק חלקים להחלפה(רוב החלקים של מנועי פלסווגן יתאימו).

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
למה אף אחד אף פעם לא חושב על איביזה?

ומה רשמתי הודעה מעלייך בעדיפות 3???

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני ממליץ לך בחום על 205, אני נוהג על אחת כזאת FOREVER, כמובן נפח 1400.

הצריכת דלק שלו מדהימה, הצלחתי לעשות איתו 1:18.5, הוא גם יותר נוח האונו.

אתה יכול לקנות במחיר הזה 205 שנת 98.

בכל מקרה תבחר במה שהכי נראה לך, בהצלחה!!!

I feel LEGACY

פורסם

אני ממליץ בחום על הדייהטסו סיריון , שנת 99 נכנסת לך בתקציב. אמין מאוד, זריז וחסכוני.

 

אם ברצונך אירופאית אני בעד ה106 או הפיאסטה, תבדוק טוב בלוחות כי אני זוכר שראיתי איפושהו פיאסטה קליפסו (3 דלתות, מגנזיום וגג נפתח) בסביבות ה20.

 

 

יגידו שאני משוחד אבל הסיריון היא הכי משתלמת במגבלת התקציב...

haters will hate

פורסם

פיאסטה מניסיון אוטו אמין וחמוד מאוד מאוד, לא נכנס לטיפולים בכלל חוץ מטיפולים שוטפים!

ה-205 קצת פחות אמינה!

ישנה גם את השרייד, ויש את האיביזה!

מקומות:

1) פיאסטה- אוטו אמין מאוד וגם מהנה לנהיגה.

2) 205- אמינות קצת פחות טובה אך יותר מהנה לנהיגה.

3) איביזה- אמינות טובה.

4) שרייד- באמינות, מקום הראשון.

פורסם

הבאתם לי מבחר של אחלה מכוניות אבל יש לי איזה קטע אם מכוניות אירופאיות

אני חולה עליהן אז כל השרייד והג'אסטי לא באים בחשבון.

דווקא מצאתי פיאט אונו 94' 70 הזרקה , 150K קילומטר

מה אתם אומרים על זה ? שווה אם הוא במצב מכאני טוב?

פיג'ו 306 XSI

פורסם

FOREVER עדיפה מהרבה על האונו, וניתן למצוא אחת כזאת שמורה בלי בעייה.

פונטו עדיפה בהרבה על האונו וניתן למצוא אחת שמורה ב 20K

לא מכיר איביזה.

חפש דגם שמור של כל רכב שאתה חפץ בו

דגם שמור = פחות תיקונים במוסך.

פורסם

בראבו 97 1.6 גיר רגיל נכנסת לך בתקציב.

חפש אחת במצב טוב ולא תתחרט.

אין מה להשוות לשאר הרכבים הספרטניים שתמצא בטווח המחירים הזה.

×
×
  • תוכן חדש...