Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה,

זקוק לעצתכם: אני זמנית בארה"ב. קניתי לפני כחודשיים טויוטא RAV4 2005, עם כ-115 אלף מייל (כ-185 אלף ק"מ). הרכב נוסע מעולה, עבר טסט לפני חודש וחצי ללא בעיות (כולל בדיקת גזים. ככה הם קוראים לזה פה).

לפני שבועיים הופיעה לי נורת מנוע. בדקתי קוד: P0420 הידוע לשמצה. אני חושב שזה הקוד הכי טריקי בספר... הנחתי שזה החיישני חמצן.

שני מכונאים מקומיים אומרים לי שזה הממיר הקטליטי ושהחשיינים תקינים. אני מנסה להבין מה גמר את הממיר. לא נראה שיש דליפה במערכת של האגזוז, צריכת הדלק נראית הגיונית, וכאמור, עברתי איתו טסט לא מזמן. גם הק"מ לא בשמיים.

לא רוצה להרכיב למבדה או לכבות את הקוד, כדי שזה לא יפתיע אותי בטסט הבא.

אני מתלבט אם להרכיב חליפי. שמעתי שהם מקפיצים את הקוד הזה בעיקר בגלל בעיות תאימות (ושהרכבים של טויוטא רגישים לעניין הזה).

והכי לא בא לי להרכיב ממיר חדש רק כדי לקבל את הקוד הזה בעוד חצי שנה.

מה עושים??

פורסם

מחפירה קצרה ברשת (באנגלית) עולה שהקוד הזה הוא טריקי ובדרך כלל מופיע כתוצאה מבעיה אחרת כגון: מצתים/אינג'קטורים לא תקינים, תזמון הצתה לקוי, דליפה בסעפת יניקה...

אנשים מדווחים גם שריסטו את השגיאה ולאחר שהופיעה שוב התעלמו ממנה ונסעו כך במשך שנים

פורסם

אכן טריקי, ולכן מעצבן במיוחד.

גם בפורום הזה יש לא מעט מידע. אני קצת מוגבל ביכולת שלי לבדוק לבד את כל האפשרויות למה יכול להקפיץ את הקוד הזה.

קראתי איפשהו שצריך לתכנת או להחליף מחשב בכלל, משום שההגדרות הגזים קצת לא ריאליות בהגדרות המקוריות.

לא יודע...

×
×
  • תוכן חדש...