Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא נוגע במה שעובד תקין וחלק, נקודה. יכולים להגיד מיטב המומחים מה שרוצים.

אם הרכב החליף שמן גיר כל תקופה, אז ברור שלהמשיך, בטח אם היצרן קבע את זה.

 

 

בינתיים מהנסיון שלי זה רק הרס לי את הרכב חלקים לא מקוריים שהחליפו חלקים מקוריים קצת בלויים שעדיין עבדו מעולה.

פורסם

זה ששמת חלקים באיכות ירודה ברכב שלך לא אומר שלא היה צריך להחליף את החלקים המקוריים - זה אומר שלא היית צריך לחסוך כסף - אם עושים תחזוקת מנע - עושים אותה כמו שצריך.

 

כנ"ל לגבי השמן גיר, אם אתה רוצה שהגיר שלך יאריך ימים, ריענון שמן זה לא מה שיהרוג לך אותו אלא אם כן תחליט שוב פעם לחסוך ולשים איזה שמן "שהמוכר המליץ עליו כי הוא הכי טוב" במקום משהו איכותי שעומד בתקן.

פורסם
זה ששמת חלקים באיכות ירודה ברכב שלך לא אומר שלא היה צריך להחליף את החלקים המקוריים - זה אומר שלא היית צריך לחסוך כסף - אם עושים תחזוקת מנע - עושים אותה כמו שצריך.

 

כנ"ל לגבי השמן גיר, אם אתה רוצה שהגיר שלך יאריך ימים, ריענון שמן זה לא מה שיהרוג לך אותו אלא אם כן תחליט שוב פעם לחסוך ולשים איזה שמן "שהמוכר המליץ עליו כי הוא הכי טוב" במקום משהו איכותי שעומד בתקן.

 

+1

כל מילה נוספת מיותרת, אפשר לחתום את השירשור!


×
×
  • תוכן חדש...