Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה קורה? אני

מתחיל לימודים באוניברסיטת אריאל עוד מעט ואני צריך רכב, הרכב ישמש אותי לנסיעות יומיומיות מפתח תקווה לאריאל, ומכאן האילוץ הראשון - רכב שאני אדע שמחזיק נסיעות אשר מעבר לנסיעות עירוניות



 

קריטריון שני - חסכונות בשימוש בדלק כמובן, קריטריון חובה לכל סטודנט

קריטריון שלישי - אמינות אחזקה וטיפולים (חלפים לא יקרים וזמינים)

קריטריון אחרון - שיהיה רכב נוח ושיהיה בו כיף סך הכל לנהוג בו

תקציב : 12000, תאכלס אני מעדיף שהרכב יהיה כמה שיותר זול אז אם יש רכבים טובים בזול יותר זה יהיה מצויין

 

האופציות שראיתי :הונדה סיוויק 99(או שנה אחרת אם זה יהיה בסביבות של המחיר הזה), פיגו 206 מישהו אמר לי שזה טוב, סיאט איביזה 2002-2000

 

רק אדגיש שאני לא מבין גדול בתחום אז אם אחד הרכבים שרשמתי לא משתלמים או משהו אשמח שתגידו ותציעו רכב אחר במקום, דבר נוסף אפשר גם רכב ידני כמובן



תודה מראש ומקווה לתגובות

עריכה אחרונה על ידי idonp
פורסם
יונדאי גטס

 

תודה על התשובה המהירה אחי, אך אם אפשר קצת יותר פירוט כמו איזו שנה זה ממש יעזור, תודה!

פורסם

בתקציב הזה תוכל למצוא גטס דור שני ידנית. (דור שני מ-2006.)

 

ליונדאי יש את החלפים הכי זולים, וגטס מאוד אמינה. הידנית עושה 1:13-14 בממוצע.

 

מחזק את מרק.

Stay Dirty

פורסם
בתקציב הזה תוכל למצוא גטס דור שני ידנית. (דור שני מ-2006.)

 

ליונדאי יש את החלפים הכי זולים, וגטס מאוד אמינה. הידנית עושה 1:13-14 בממוצע.

 

מחזק את מרק.

 

תודה על התשובה המהירה אחי, רק אם אפשר להבין בדיוק מה זה דור ראשון, דור שני וכל זה, וכשאני מחפש עכשיו ביד 2 מה לרשום בחיפוש שם, וסליחה על זה שאני שואל שאלות כאלה למה אני באמת לא מבין כל כך בנושא הזה, תודה רבה!

פורסם

אל תסמוך על מה שאנשים רושמים ביד2, הם הרבה פעמים מטעים בכוונה או מחוסר ידע.

 

תסתמך נטו על מראה עיניים. תתרגל על התמונה הזאת עד שתדע להבדיל בעל פה בין דור ראשון לשני:

 

4bac62905a0906e8ea29c1c59383302c.jpg

 

מימין לשמאל: שני, ראשון, ראשון, שני, שני, אלנטרה.

 

ההבדל הוא במנועים. דור ראשון מנוע מיושן וחלש יותר. דור שני מנוע חדיש יותר וחזק יותר.

 

בשנת 2006 יש את 2 הדורות במקביל.

 

2005 ומטה נטו דור ראשון.

 

2007 ומעלה נטו דור שני.

Stay Dirty

פורסם

הייתי בודק גם סוזוקי בלנו משנת 2001 2002, רכב אמין ביותר, מזגן מקפיא, זול לאחזקה עם חלקים בשפע. צריכת דלק כמו של גטס אם לא יותר טובה ומנוע זריז וחזק (96 כ"ס על 935 ק"ג), יש כמה פריטים מעניינים באתרי המכירות.

גם בשנתון הזה תוכל למצוא לא מעט רכבים מיד שניה ואפילו יד ראשונה. פה ושם יש גם ידניות, אם כי די נדירות. רכב שקשה להרוג !

פורסם

ידניות לא נדירות אלא פשוט שחוטות,נדיר זה בלנו דיזל.

מעבר לכך הבחור מחפש אמינות ככל שייקח שנתון יותר גבוהה יש מצב שיקבל שקט נפשי יותר גבוהה.

לכן הגטס עדיפה ורק בגלל זה.

גם בגטס וגם בבלנו זה לא כיף לנהוג.

אם בה לו אפשר גם להשיג פנדה או פונטו בשנתון יחסית גבוהה בכסף הנ"ל.

פורסם

מתוך 254 מודעות כרגע ביד2 ישנן כעשר ידניות, אולי לא נדיר לדבריך, אבל בטח לא נפוץ ובהחלט מקטין את ההיצע. באחוזים זה ממש מעט.

 

שנתון גבוה הוא בטח לא מדד לאמינות או שקט נפשי, תעיד אחותי עם פולו TSI DSG "חדישה" שבשנתיים בילתה במוסך, יותר ממה שביליתי עם בלנו 98 לאורך 12 שנה, שלא נדבר על הכסף ששפכה בשנתיים האלה. נכון שהפולו מהנה לנהיגה, רק חבל שהיא לא נוסעת :), לדעתי ההצעה שלי "נופלת" רק בגלל שבלנו 2002 תצטרך שני טסטים בעוד כארבע שנים.

 

לגטס אני לא מתייחס, מעולם לא נהגתי ברכב, אבל כן שמעתי והרבה יותר מנהג אחד שטוען שהרכב "שתיין".

 

ידניות לא נדירות אלא פשוט שחוטות,נדיר זה בלנו דיזל.

מעבר לכך הבחור מחפש אמינות ככל שייקח שנתון יותר גבוהה יש מצב שיקבל שקט נפשי יותר גבוהה.

לכן הגטס עדיפה ורק בגלל זה.

גם בגטס וגם בבלנו זה לא כיף לנהוג.

אם בה לו אפשר גם להשיג פנדה או פונטו בשנתון יחסית גבוהה בכסף הנ"ל.

פורסם

פולו TSI DSG זה לא מדד לאמינות של ישן מול חדש.

סוזקי SX4 מאותו שנתון של הפולו של אחותך הוא מדד.

בנוסך בצער אני אומר זה הקרטיון השלשי רק גטס יכולה לעמוד בה.

פורסם

מחיפוש בסיסי ביד 2 למכוניות מעל 2007 - יש לא מעט הצעות בתחום שבין 10000-12000 ש"ח. אני הייתי מתרכז בדגם חדש יחסית, גם אם צריך להתפשר קצת בצריכת הדלק. הוצאות התיקונים תהיינה הרבה יותר נמוכות וזה יחפה על העלות הגבוהה יותר של הדלק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מתוך 254 מודעות כרגע ביד2 ישנן כעשר ידניות, אולי לא נדיר לדבריך, אבל בטח לא נפוץ ובהחלט מקטין את ההיצע

 

אתה לא צריך 254 מכוניות וגם לא 10, אלא רק אחת. וגם אחוזים מכלל ההיצע לא צריכים לעניין אותך.

 

אם אתה רוצה את הדגם הזה, תתקשר לכל ה 10, תסע לראות 3-4 מתכון שנשמעות סבירות.

תעקוב אחרי הלוחות, אם תרצה למצוא, תמצא. מקסימום יקח קצת זמן.

 

מה שכן, גטס לא עונה על דרישה מספר 4 - רכב נוח שכייף לנהוג בו.

 

 

פורסם

צודק,מה שנשאר זה 206 שגם נמכרת בזול למרות שהיא הזקנה שבחבורה(מייצור משנת 99).

ידנית כזאת אכן אופציה נחמדה מנוע 1.4 אמין וגם 1600.

יחסית מודרנית.

×
×
  • תוכן חדש...