Jump to content

idonp

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idonp

  1. חברה תודה רבה על התשובות, יש לאנשים אולי עוד הצעות?
  2. תודה על התשובה המהירה אחי, רק אם אפשר להבין בדיוק מה זה דור ראשון, דור שני וכל זה, וכשאני מחפש עכשיו ביד 2 מה לרשום בחיפוש שם, וסליחה על זה שאני שואל שאלות כאלה למה אני באמת לא מבין כל כך בנושא הזה, תודה רבה!
  3. תודה על התשובה המהירה אחי, אך אם אפשר קצת יותר פירוט כמו איזו שנה זה ממש יעזור, תודה!
  4. מה קורה? אני מתחיל לימודים באוניברסיטת אריאל עוד מעט ואני צריך רכב, הרכב ישמש אותי לנסיעות יומיומיות מפתח תקווה לאריאל, ומכאן האילוץ הראשון - רכב שאני אדע שמחזיק נסיעות אשר מעבר לנסיעות עירוניות קריטריון שני - חסכונות בשימוש בדלק כמובן, קריטריון חובה לכל סטודנט קריטריון שלישי - אמינות אחזקה וטיפולים (חלפים לא יקרים וזמינים) קריטריון אחרון - שיהיה רכב נוח ושיהיה בו כיף סך הכל לנהוג בו תקציב : 12000, תאכלס אני מעדיף שהרכב יהיה כמה שיותר זול אז אם יש רכבים טובים בזול יותר זה יהיה מצויין האופציות שראיתי :הונדה סיוויק 99(או שנה אחרת אם זה יהיה בסביבות של המחיר הזה), פיגו 206 מישהו אמר לי שזה טוב, סיאט איביזה 2002-2000 רק אדגיש שאני לא מבין גדול בתחום אז אם אחד הרכבים שרשמתי לא משתלמים או משהו אשמח שתגידו ותציעו רכב אחר במקום, דבר נוסף אפשר גם רכב ידני כמובן תודה מראש ומקווה לתגובות
×
×
  • תוכן חדש...