Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - פולקסווגן טיגואן - קומפורט פוד


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2644 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז אומנם DSG6 עם הקלאת'ים הרטובים הוא חלומו הרטוב של בעלי VAG 1.2, אבל מבחינתי מדובר באותו גיר מחוספס ולא נעים שהשאיר אצלי רושם גרוע בניגוד לגיר של אטקה.

אתמול נסענו אני ועכברוני על אותו רכב עם DSG6. הוא טען ש"מרגישים" את הגיר, אני לא הבנתי על מה הוא מדבר :-)

אותו גיר, באותו רכב, ושתי דעות כל כך מנוגדות. יש מצב שהנהיגה של שניכם בוצעה בתנאים שונים לחלוטין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ראשית דבר תיקון לכתבה- האטקה שוקל 1,375 ק"ג והטיגואן שוקל רק 1,415 ק"ג, הבדל של 30 ק"ג בלבד.

 

כלומר ההבדל בביצועים בין הטיגואן לבין האטקה לא נובע בגלל הבדל המשקל, אלא בגלל חסרונו של הילוך בטיגואן ו/או הפסדי כוח בגיר בעל המצמדים הרטובים (יש שם איזו משאבה שגוזלת כוח כך לדברי אחד המגיבים בפורום בכתבה שביצעתם על האטקה).

 

(למנהלי הפורום אתם לא קוראים שרשורים בפורום :shock: הנושא נטחן בשרשור על הסיאט אטקה).

 

 

אז כנראה שהמפרטים ששוחררו לעיתונאים בהתחלה היו לא נכונים, אבל אחרי בדיקה מעמיקה יותר מסתבר שההבדל בין הטיגואן לאטקה הוא לא 30 ק"ג, אלא הוא בדיוק 202 הק"ג שצוינו בכתבה, אלא שהם שניהם כבדים יותר ממה שנכתב שם. עפ"י המפרט שמופיע באתר היבואן (על אתר היצרן אי אפשר לסמוך כי מדובר באבזור שונה עם משקלים שונים) פולקסוון טיגואן 1.4 טרנדליין (הדגם שנבחן) שוקל 1,577 ק"ג ואילו האטקה שוקל 1,375 ק"ג.

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+ 1

 

הטיגואן בשביל ג'יפון יחסית קטן, הוא חתיכת בהמה כבדה, למיטב זכרוני הוא הכבד בקטגורייה וגם כבד יותר מג'יפונים גדולים יותר ממנו.

 

לא ברור על מה נצברה תוספת המשקל יחסית לאטקה שהיא מבוססת על אותה הפלטפורמה וקטנה רק קצת פחות.

 

בכל אופן המשקל הגדול לא מוסיף לו נקודות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה משוכנע בענין ה Q2 ? האמת היא שמעודי לא נתקלתי בדוגמה יותר מוחשית למחיר מופרך כמו באוטו הזה, מכנית הוא זהה לחלוטין לאטקה הזולה ממנו בכמה עשרות אלפי שקלים ומציעה מרווח פנים ושימושיות עדיפים משמעותית. באמת שלא מצליח להבין איך אפשר להתייחס ברצינות לאוטו הזה, קל וחומר לחטט בארנק בשבילו, עד כדי כך הסמל חשוב ?

 

זאת כנראה הסיבה שמכרו "רק" 200 יחידות עוד לפני שהרכב הגיע לארץ.

 

האטקה, שבגדול הושקה באותו זמן מכרה באותה תקופה (ינואר-פברואר) 124 יחידות.

 

יש תמיד מקום לדעות אישיות כמו שלך, רק צריך לקחת אותן בפרופורציות ולהבין שהן כנראה משקפות את דעתך אבל ממש לא את הלך הרוח בשוק הרכב.

 

מרשים..? מה מרשים בה ? נראה כמו האחות הקצת יותר שווה של דאציה סנדרו

 

צודק, בול! אבל בול!

ה Q2 הוא בול"האחות הקצת יותר שווה" של דאציה סנדרו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך בדיוק הייטי מזכיר לך סטיישן? הייטי (הקשישה יש לציין - כבר בת 8! - אך כוחה עדיין במותניה, לאחר נהיגה באטקה הייטי בעיני יותר מוצלחת) היא הקצרה ביותר מכל בנות משפחתה עם תא המטען הקטן ביותר, אז המרחק בינה לבין סטיישן די גדול הייתי אומר.

 

כתבתי מבחינת השוק. היא הרי לא ממש מתחרה בטוסון, נכון? היא תחליף למשפחתית והיא קצת יותר מרווחת ממנה. עיין ערך "סטיישן" :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית דבר תיקון לכתבה- האטקה שוקל 1,375 ק"ג והטיגואן שוקל רק 1,415 ק"ג, הבדל של 30 ק"ג בלבד.

כלומר ההבדל בביצועים בין הטיגואן לבין האטקה לא נובע בגלל הבדל המשקל, אלא בגלל חסרונו של הילוך בטיגואן ו/או הפסדי כוח בגיר בעל המצמדים הרטובים (יש שם איזו משאבה שגוזלת כוח כך לדברי אחד המגיבים בפורום בכתבה שביצעתם על האטקה).

(למנהלי הפורום אתם לא קוראים שרשורים בפורום :shock: הנושא נטחן בשרשור על הסיאט אטקה).

 

הנושא אכן נטחן, על ידך, עם מנטרה שלא הוכחה (אלא יותר קרוב להופרכה) - אבל זה לא מפריע לך :-) ממליץ על קריירה של פוליטיקאי...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתקן לעכברוני:

 

הוא בוגר אני קטנוני

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

וברצינות - לא היתה לי בעיה עם אף אחד מהגירים מבחינת נסיעה. לא ממש הבנתי היכן היה לרוני לא נעים, אבל זה כנראה באמת עניין אינדיבידואלי. אולי התחושה של רוני נובעת בכלל מכך שהרכב כבד יותר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הייתה בעיה עם ההשתהות בזינוק, חוסר החלטיות במהירות נמוכה. כל אותם דברים שמאפיינים גיר רובוטי ולא מצאתי אותם בDSG7 החדש שיש בסיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתרון היחיד שיהיה לטיגואן זה אך ורק 2.0 ליטר עם dsg7 ואיכות בניה וחומרים עדיפים על אטקה

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי מבחינת השוק. היא הרי לא ממש מתחרה בטוסון, נכון? היא תחליף למשפחתית והיא קצת יותר מרווחת ממנה. עיין ערך "סטיישן" :-)

 

הייטי משחקת בשני סגמנטים - מיקרוואן וקרוסאובר. היא בהחלט מתחרה לגיטימית בטוסון ושות׳ (אין הבדל דרמטי בגודל תא הנוסעים והמרווח לנוסעים, חבילת כח/ביצועים אטרקטיבית יותר, פלטפורמה דומה וכד׳), למרות שהפרשנות של סקודה מקורית יותר (בעיני).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פולקסווגן מומחים בלייצר גולף בכל מיני צורות ומידות. הנה עוד אחת.

וגולף זו אחלה מכונית. אז למה לקחת סיכונים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת כנראה הסיבה שמכרו "רק" 200 יחידות עוד לפני שהרכב הגיע לארץ.

 

האטקה, שבגדול הושקה באותו זמן מכרה באותה תקופה (ינואר-פברואר) 124 יחידות.

 

יש תמיד מקום לדעות אישיות כמו שלך, רק צריך לקחת אותן בפרופורציות ולהבין שהן כנראה משקפות את דעתך אבל ממש לא את הלך הרוח בשוק הרכב.

 

 

 

צודק, בול! אבל בול!

ה Q2 הוא בול"האחות הקצת יותר שווה" של דאציה סנדרו!

קצת מגוחך לספר לי שדעתי האישית או קרובות לה קרוב לודאי משקפת את דעתי, או קרובות לה, אבל נניח לזה, גם לפרופורציה הזו שאתה מבקש לאמץ אין כל כך מקום כשמדובר בדעה אישית. מכל מקום העובדה שאנשים אחרים חושבים אחרת ממני, ולראיה קונים את האוטו הזה, אינה ענין חדש, מרביתם של האחרים גם מצביעים בבחירות באופן שונה ממני. אין בכמות כדי להצביע על איכות ואין ברעיון העדר שום דבר המצביע על שכל, בחלק מכובד מהמקרים אפילו להיפך, גם במקרה של האודי הזה כך וגם זו כידוע דעתי האישית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא כיף. רועי אתה כבד

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2644 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...