Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו XC60 החדשה נחשפה בג׳נבה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תא נוסעים פשוט יפיפה.

נכנסת לרשימת האפשרויות לרכב הבא שלי בשנה הבאה, סטלביו, XC60 ובקרוב גם X3, יהיה מעניין

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מאחורה מזכירה מאוד את הF Pace, במיוחד הפנסים.

עיצוב הרבה יותר מוצלח משל הxc90 לטעמי.

בחיי שאני לא מבין את כל הנסיונות האלא למצוא בכח למי היא דומה.

היא נראית לחלוטין כמו וולוו, לא שום דבר אחר וטוב שכך.

גם המעצב הראשי שלהם טוען שהם הלכו על evolution לא revelotion.

 

ההשוואה לF-Pace מופרכת כמעט כמו השוואה לX5, והפנסים דומים בתנאי שאתה מתעלם מ90% מהפנס של הוולוו ומתייחס אך ורק לפס הדק של הפנס על דלת תא המטען, ואז אולי אולי אפשר למצוא איזשהו דמיון.

 

6135ee097d97c550250bbf6489735fd4.jpg

d43a02c2fa4fd6b8553c5f6843156c47.jpg

פורסם

נראית מעולה וממשיכה את הקו העיצובי המוצלח (לדעתי) של ה-XC90.

אחרי שנים של נמנום ודשדוש במקום, נדמה שמשהו טוב עובר על וולוו בתקופה האחרונה (בדומה לפיז'ו).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
מעניין ומסקרן איך תראה ה S60 הבאה.

יחד עם ה V40 וה S90, יש לוולוו היום היצע עשיר ואטרקטיבי שמתבסס כולו ( למעט פלטפורמת ה V40 ׂ) על פיתוח עצמי, הכולל מנועים חזקים ותיבה אוטומטית מעולה בת 8 הילוכים.

בניגוד ליצרנים רבים, לוולוו יש משאבים כספיים עצומים, וזה מאפשר לה להשקיע בפיתוח, מה שלא היה יכול לקרות בעת שנשלטה על ידי פורד.

 

ה-V60 כבר עכשיו זה שלמות (חיצונית) לדעתי. לשים בו את הפנים העכשיוי והשלמות תהיה מוחלטת. :) חבל שלא מביאים לארץ, הייתי נהנה לראות אותם בכבישים ואולי יום אחד לרכוש אחת יד שניה..

 

לגבי פיתוח המנועים אני לא מסכים. הם מתבססים פחות או יותר על אותו מנוע במספר גרסאות הספק. ב XC-90 לפחות היה ראוי לשים מנוע יותר גדול מ-2 ליטר.

פורסם

בפנים היא זהה ל-v90 ודומה מאוד ל-xc90.

יש v60 בארץ מודלים 2011 ו-2012 וגם השנה הגיעה אחת בהזמנה מיוחדת.

המנוע 2 ליטר מספיק חזק ל-xc90 והביצועים טובים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

העיצובים החדשים של וולוו לקחו מאאודי את כתר ה"יוקרתי ואלגנטי אבל לא צועק בלינג בלינג" לדעתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מענין שתא הנוסעים יותר אלגנטי במעט אפילו מה-xc90 הבכירה ממנה... בעיקר באיזור פתחי המיזוג, פשוט עיצוב מדהים.

פורסם

עיצוב חוץ נהדר. מאוד נאה. אני לא אוהב פנים בהיר אבל שאלו יהיו הצרות שלי.

יש קצת מידע טכני?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
ה-V60 כבר עכשיו זה שלמות (חיצונית) לדעתי. לשים בו את הפנים העכשיוי והשלמות תהיה מוחלטת. :) חבל שלא מביאים לארץ, הייתי נהנה לראות אותם בכבישים ואולי יום אחד לרכוש אחת יד שניה..

 

לגבי פיתוח המנועים אני לא מסכים. הם מתבססים פחות או יותר על אותו מנוע במספר גרסאות הספק. ב XC-90 לפחות היה ראוי לשים מנוע יותר גדול מ-2 ליטר.

 

 

אין דבר כזה בוולוו מנוע מעל 2 ליטר. עקרונית. זה שייך להיסטוריה.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)
עיצוב חוץ נהדר. מאוד נאה. אני לא אוהב פנים בהיר אבל שאלו יהיו הצרות שלי.

יש קצת מידע טכני?

היא ארוכה ב6 ס״מ (4.69) בהשוואה לדור הקודם, התרחבה בסנטימטר אחד, ובסיס הגלגלים התארך ב9 ס״מ. אין פרטים על גודל הבגאז׳ משום מה (לפחות לא ראיתי באף אחת מהידיעות שקראתי).

 

המנועים מההשקה יהיו מוכרים למדי. D4 וD5 דיזל (187 כ״ס ו232 בהתאמה), T5 בנזין (252 כ״ס), T6 (320 כ״ס) וT8 פלאג אין היבריד (401 כ״ס).

 

אין נתונים בגזרת הביצועים בכלל חוץ מהT8 שתעשה 0-100 ב5.2 שניות.

 

כל הדגמים יוצעו עם הנעה כפולה בלבד וגיר אוטומטי 8 הילוכים בשלב ההשקה לפחות, כאשר בהמשך יוצע גם דגם הנעה רגילה, כמו גם גיר ידני (לא ממש רלוונטי אלינו).

בנוסף אמורים להופיע מנועי דיזל ובנזין חדשים, ויש שמועות על דגם היבריד נוסף בעל 3 צילינדרים.

 

לגבי הפנים הבהיר באמת שאלו יהיו הצרות שלך, זה הרי ברור לך שיהיו אופציות כן?

 

37cb35bb36280d50272a5083b9ba0fac.jpgc6d0733f770bc900b31dd5de98fafe4a.jpg985b6534a5acf6b81ddb2d6debe76575.jpg

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

מרשימה ומזמינה ביותר.

המושבים פשוט וואוו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)

לדגם 7 מקומות קוראים XC90.

לגבי האאוטלנדר אני מניח שאתה ציני...

עריכה אחרונה על ידי robertf

×
×
  • תוכן חדש...