Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיביי 80 שקלים ריפוד עור אמיתי לכיסוי ידית אמצע בין נהג לנוסע. במיוחד לקורולה מהדגם הנל. נראה ומרגיש סוף.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה מעולה.

מעניין כמה ירצה רפד על עבודה כזו.

הייתי אצל רפד לברר על תפירה לשטיחונים ברכב-רצה 100 ש"ח על תפירה של ניילון (כנראה PVC) על גבי השטיחונים המקוריים.

בסוף רכשתי שטיח באורך 1.4 מטר וחתכתי לפי מידת השטיחים המקוריים , לדעתי יצא סביר+

את העבודה השטיח החדש עושה וגם עיצוב הסלון ישתנה לטובה לטעמי .

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

תשים סט שטיחים שקופים, על המקורי, נראה סוף.(לא שקוף גוון כחול או חום אלה שקוף שקוף עדין).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

במקום השטיחונים המקוריים שמתי שטיח שחור רך מבריק

מחר אעלה תמונה . לדעתי הרבה יותר מתאים לרכב במקום השטיח הפשוט ששמו במקור.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם
לגבי תאורת תא מטען. יש מתאם מבית נורה לנקבה פס לדים לבן. מצמידים איפה שהרמקולים ויהיה לך אור יום.

 

פס הלדים צריך להכיל 5 לדים לפחות ורצוי שיהיה עמיד בלחות.

לא הצלחתי למצוא על איזה מתאם מדובר .

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם (נערך)

תודה רבה .

ממש נוח שהפס לדים עצמו כבר כלול ולא צריך לרכוש בנפרד, זה חוסך זמן וכמובן חוסך הלחמה .

 

בנוסף, ארכוש 5 מתאמים כאלה שיהיה במידה וארצה להחליף את התאורה בסלון (תאורת קריאה באמצע, 2 תאורות לנהגג\נוסע מקדימה,2 תאורות איפור בסוככים מקדימה)

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

כנראה לסלון צריך פלטה קטנה יותר (פחות לדים) 48 יהיה מעולה לתא המטען .

כמה לדעתכם מומלץ לבחור עבור הסלון ?

זה לא שאני לא מרוצה מעוצמת האור בסלון , אבל אם הלדים יתנו יותר , רק נרוויח מזה.

באחד הדיונים שפתחתי לאחרונה , ציינתי שבדלתות אין תאורה שתאיר ולו במקצת את השביל כאשר מגיעים לרחוב חשוך.

התאורה הפנימית נועדה קרוב לוודאי להאיר את פנים הרכב וכן חלק קטן ממפתן הדלת או השביל כי אחרת אין הסבר הגיוני למה לא התקינו דבר כה טריוויאלי כמו תאורה בדלתות .

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

לגבי שאר התאורה באינטריור אין טעם במתאמים. פשוט להזמין מאיביי כמה לדים בודדים בגוון לבן וזהו מדובר על שקלים בודדים. היום קיימים לדים עם כל סוגי השקעים והבתי נורות שיש.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

ממה שמצאתי , הפלטות יותר זולות מהנורות היעודיות כביכול .

אם יש שני מוצרים שעושים את אותו הדבר , אני לא רואה מה הטעם לשלם יותר גם אם מדובר בגרושים .

יכל להיות שאיכות ההרכבה של הפלטות נמוכה יותר מאשר זו של הנורות.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

הזמנתי פלטה עם מתאם לתא המטען ונורות לסלון .

כשיגיע, אתקין ואעלה תמונות.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הפלטות שהזמנתי נשרפו כעבור שבוע לכן לא העלתי תמונות.

אתמול להפתעתי הרבה גיליתי שבתא הכפפות ישנה תאורה לבנה די חזקה.

התאורה הופיעה בחושך מוחלט (בסביבות חצות) .

באור יום תא הכפפות לא מואר.

מה שהכי מוזר שבספר הרכב אין אזכור כלשהו אודות התאורה.

ברכב מותקן חיישן תנועה שמפעיל את התאורה בסלון בלילה ברגע שמתקרבים לרכב , כנראה שבתא הכפפות מותקן חיישן דומה.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

ברכב מותקן חיישן תנועה שמפעיל את התאורה בסלון בלילה ברגע שמתקרבים לרכב , כנראה שבתא הכפפות מותקן חיישן דומה.

 

זה לא חיישן תנועה, הרכב מזהה את המפתח ואז מדליק את התאורה.


×
×
  • תוכן חדש...