Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, קניתי אייפון חדש,

6S וחיברתי את ה 5S לאיטיונס ועשיתי גיבוי אצלי במחשב, שאני מחבר את החדש הוא רושם שיקח כמה דק לריסטור בסוף אומר לי שאני צריך להקליד את הסיסמא בטלפון, לאחר שהקלדתי יש פס שמתמלא לאט ושמסתיים יש בגרת סירי וכו ולבסוף אני רואה שהוא לא העביר לי אפ בכלל רק אנשי קשר (כנראה מתוך ה ICLOUDׂ)

מה עושים?

יכול להיות מכיוון שב 5S הגרסה של הטלפון ישנה אז הוא לא מצליח להסתנכרנן?

פורסם

במכשיר הישן כנס לתפריט הגדרות > iclouod > אחסון > נהל שטח אחסון > שם תבחר ב"אפשר את כל היישומים". סמן את כולם.

גבה לאייקלאוד את המכשיר הישן.

כשתפעיל את החדש עשה "שחזר מגיבוי" והכל אמור לעבור.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

עשיתי גיבוי למחשב פיזי שלי לא בסדר?

בICLOUD יש לי רק 5 GB לא יכול לגבות שם 16GB של האייפון 5.\

בלי קשר אין לי את האפשרות הזו ב"ניהול אחסון" יש לי ספריית תמונות 38 מג, ווטסאפ 280מג ודואר 13 קב ועדיין הוא מראה לי ב ICLOUD.COM שיש לי 4.5 GB תפוסים עי מסמכים WTF

פורסם

בעלות של 1$ לחודש אתה יכול להגדיל את הגיבוי ל-50GB.

לדעתי זה כדאי.

 

אם לא תרצה לשלם כל חודש, תעשה הגדלה ל-50GB, תגבה ותבטל.

תשלם 1$ חד פעמי ובחודש הבא לא תחוייב.

זה יאפשר לך לגבות הנייד מהאייקלאוד היום.

 

אם אין לך את האופציה אתה בגרסה ישנה יותר, אבל מנסיוני לא אמורה להיות בעיה לגבות למחשב ומשם ״שחזור מגיבוי״ לנייד החדש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הiCloud לא מגבה את הקבצים של האפליקציות - רק את המידע משתמש.

גם לפלאפון של 16 גיגה אין 16 גיגה של מידע משתמש.

יש 12 גיגה אחרי מערכת ההפעלה ומתוך זה הרוב בקבצי אפליקציות.

 

רק אם יש לך תמונות שiCloud מנהל אז אולי יש לך יותר באמת מה5 ג׳יגה שאפל נותנים חינם.

 

עדיין - אתה אמור לעשות גיבוי ולשחזר את הטלפון החדש בתור הישן וזה אמור להעביר הכל.

 

מוזר

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...