Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, רציתי לקבל מידה לגביי החלפת לוח שעונים.

להחליף לוח שעונים של סיויק סדאן 2003, ללוח שעונים של סיויק 2004.

 

כמה שאלות..

האם אפשר להחליף לוח שעונים קומפלט ראש בראש? והאם זה אותם חיבורי חשמל?

או שצריך לפרק את הקלף של לוח השעונים ולהעביר אותו?

איך זה מתבצע?

כבר ביררתי ויש לי אפשרות להשיג את הלוח, אך אני רוצה לדעת בוודאות איך הולך התהליך

והאם היציאות חיבור חשמל הם זהות או שצריך לחתוך ולהעביר?

 

http://junkyard.co.il/upload/20101124201138265.jpg

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

שלום,

גם אני בעל הונדה סיוויק 2003...

עשיתי חיפוש קטן וניסיתי לתקוף את העניין דרך המק"טים של הונדה.

מה שמצאתי, הוא שהמק"ט של ה METER ASSY ב2003 הוא (יש שלושה) 78120S5AB93 /F02 /F52, אך המק"ט של 2004 הינו 78120S5AF22, בהנחה שהדגם שלך הוא 1.6ES

בגלל שהמקטים שונים אז אי אפשר להסיק שניתן להחליף את החלק בין הדגמים. אני הייתי בודק איך נראים הקונקטורים מאחור, אם הם שונים אז נראה לי שהסיפור אבוד.

מצורפים שרטוטים של שני המק"טים.

 

מקווה שעזרתי

2003.png2004.png

פורסם
שלום,

גם אני בעל הונדה סיוויק 2003...

עשיתי חיפוש קטן וניסיתי לתקוף את העניין דרך המק"טים של הונדה.

מה שמצאתי, הוא שהמק"ט של ה METER ASSY ב2003 הוא (יש שלושה) 78120S5AB93 /F02 /F52, אך המק"ט של 2004 הינו 78120S5AF22, בהנחה שהדגם שלך הוא 1.6ES

בגלל שהמקטים שונים אז אי אפשר להסיק שניתן להחליף את החלק בין הדגמים. אני הייתי בודק איך נראים הקונקטורים מאחור, אם הם שונים אז נראה לי שהסיפור אבוד.

מצורפים שרטוטים של שני המק"טים.

 

מקווה שעזרתי

[ATTACH=CONFIG]481334[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]481335[/ATTACH]

 

תודה ההונדה שלי היא 2003 הדגם הפשוט של 1.6 רגיל לא es

 

אתה אומר שצריך לבדוק אם הקונקטורים זהים אז זה יכול לעבוד?

אם לא אין טעם לנסות נכון?

איך אני יכול להשיג תמונות של הקונקטורים ואיך אני יודע מה הדגם המדויק של הרכב שלי

מקט כמו שאתה אומר

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

לגבי הדגם המדוייק של הרכב, כדאי להשתמש ב VIN שלך. מספר זה הינו תעודת הזהות של הרכב.

תוכל למצוא אותו אם תפתח את מכסה המנוע ובצד ימין של הרכב, בערך מעל גלגל ימין תחפש את הלוחית עם מספר ה VIN.

מצורפת תמונה של הלוחית, ה VIN הינו המספר הארוך שמתחיל ב JHM.

את המספר הנ"ל הכנס לאתר הבא לדוגמא: https://www.catcar.info/honda/?lang=en

מכאן כבר לא תוכל לטעות עם המק"טים של הרכב שלך.

 

תמונות של קונקטורים - שתי אפשרויות: או לפרק את הפאנל שלך לצלם ולהשוות לפאנל החדש, או לחפש לפי מקטים ברשת בתקווה למצוא תמונות עם רזולוציה טובה של הפאנלים מאחור, אני חייב להודות שניסיתי את האופציה השניה ולא ממש הצלחתי..

IMG_0120.JPG

פורסם

אוקיי תודה אני כנראה אצתרך לפרק לראות ולצלם את הקונקטור אצלי ואז לבדוק את הקונקטור של 2004

 

במידה וזה לא אותו קונקטור אי אפשר לעשות קומבינת חוטים?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

הכל אפשרי. השאלה אם זה שווה את ההיתעסקות.

מבין למה אתה רוצה את לוח השעונים המודרני יותר. התאורה הרבה יותר מרשימה.

יש לי סיויק 2004 ואם תהיה מעוניין אשמח לעלות תמונה של לוח השעונים לכדי השוואה.

(הודות להונדה, שני ברגים וזה בחוץ.)

פורסם
הכל אפשרי. השאלה אם זה שווה את ההיתעסקות.

מבין למה אתה רוצה את לוח השעונים המודרני יותר. התאורה הרבה יותר מרשימה.

יש לי סיויק 2004 ואם תהיה מעוניין אשמח לעלות תמונה של לוח השעונים לכדי השוואה.

(הודות להונדה, שני ברגים וזה בחוץ.)

 

אשמח אם תוכל להעלות את חיבורי הקונקטורים של 2004 ככה שאני יבדוק אצלי אם מדובר על אותם קונקטורים

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

×
×
  • תוכן חדש...