Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שהעסקה עם חברת ליסינג מסויימת התבטלה כי לא הביאו לי את האאוטלנדר מהבוקשת חזרתי שוב לחפש מאחר ואמרו לי שאם אין לי דרישה ל7 מקומות אז האאוטלנדר לא כדאית.

 

המחיר שאני מתכוון להשקיע הוא סביב 150k

וכמובן שכמה שפחות יותר טוב.

 

אני כבר לא בטוח שאני רוצה רכב חדש חדש כי ההפסד הוא גדול

 

מה שחשוב לי ברכב:

תנוחת ישיבה גבוהה

תא מטען גדול

תחזוקה (כולל טיפולים וחלקים) לא בשמיים.

כמובן שרצוי מנוע שיסחוב את כל החבילה אף על פי שהשלמתי עם עצמי בהזמנת האאוטלנדר שמנוע חזק אין שם.

 

שמתי עין על הקוגה של פורד אולי ביד שניה... מה החסרונות שלו?

וכמו"כ cx5 יד שניה

פורסם

איני יכול להעיד על כל הרכבים שברשימה אבל עשיתי סקירה בשבועות האחרונים יחד עם חבר עם דרישות דומות.

נראה לי שכבר הבנת לבד שהאאוטלנדר נחות מכל שאר הדגמים שציינת (ברמת מחיר של 150000) אם אין לך צורך ב-7 מקומות.

הטוסון והספורטאז' די דומות, תמורה מצויינת לכסף, אני אישית פחות אהבתי - מרגישות פשוטות (יחד עם זאת מאובזרות טוב) ועם ביצועים בינוניים יחסית למתחרות.

לקו הגמר הגיעו המאזדה והקוגה. שניהם רכבים מרשימים, מרגישים "שולטים" ובעלי ביצועים טובים, בעיקר הקוגה.

נבחרה הקוגה לבסוף בזכות המחיר חיסול בו מוכרים את שאריות המלאי בגלל החלפת הדגם.

יש לי ניסיון של שבועיים עם המקביל האמריקאי (האסקייפ), אני לפחות מאוד אהבתי את החוויה.

בתקציב שלך לא תוכל לקנות מאזדה חדשה, תצטרך למצוא אחת בת שנה, שזה אולי לא רעיון רע...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

איפה נמכרים שאריות מלאי של קוגה? ביבואן? או מגרשי ליסינג?

ואיך תא המטען שלה יחסית לאאוטלנדר?

פורסם

אני מדבר על יבואן,

בנוסף יש אותו ב-0 קילומטר ב-140 ברמת איבזור TREND (הנמוכה יותר) איני יודע מאיזה מלאי הם מציעים.

בקשר לתא המטען, לפי מראה עיניים בלבד, זה של האאוטלנדר גדול יותר.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

אל תהיה בטוח, ואל תאמין, לכל מי שאומר לך שאאוטלנדר נחות מאחרים. תבדוק בעצמך. המנוע שלו לא משהו מיוחד, אבל גם האחרים בסגמנט לא התברכו במנוע של מזראטי לבנטה. אתה לא צריך 7 מקומות, אוקיי, אבל מה עם אמינות? תא מטען גדול? צריכת דלק? סחירות? מראה חיצוני? איבזור עשיר? שימושיות של צג המידע שילווה אותך בנסיעה?

 

את כל אלה אתה צריך לבדוק בכל הרכבים שאתה שוקל לקנות.

 

כתבת שמעניין אותך "תנוחת ישיבה גבוהה, תא מטען גדול, תחזוקה לא בשמיים, מנוע שיסחוב את כל החבילה". מה מכל זה לא מתאים בול לאאוטלנדר? הוא אמנם לא זריז ומושך אותך לנהיגה נינוחה, אבל כשאתה ממהר או חייב לתת גז (כמו בעקיפה מהירה) הוא מספק את הסחורה ומעיף אותך כמו שצריך. המליצו לך על פורד קוגה, למשל: בתאוצה מאפס ל100 קמ"ש ההפרש ביניהם הוא שניה וחצי לטובת הקוגה. אני לא חושב שזה משמעותי.

 

מה שכן, אתה יכול למצוא באאוטלנדר עיצוב פנימי מיושן יחסית לאחרים, בניגוד לעיצוב החיצוני החדשני והמוחצן.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

האאוטלנדר העדכני בשונה מהדגמים שלפני שנת המודל 2013,

לא נראה כמו רכב שטח/גי'פ עירוני,

הוא נראה יותר כמו מיניוואן - מוביל נוסעים.

פורסם

דווקא אהבתי את הצורה החדשה של האאוטלנדר אבל זה עניין שפחות מושך אותי...

 

ראיתי גם קיה סורנטו 2014 שנכנס בתקציב עם מעט ק"מ

וגם 2016 אורבן שקצת חורג והשאלה אם כדאי להתאמץ בשבילו

פורסם

טוב בתור בעלים לשעבר של הטוסון 2016 (שנה אחת ) הגיפון מאוד נעים נוח מרווח כלל מיזוג לאחור , רצוי ברמת אופן סקאי , מנוע סביר לא לרעה ולא לטובה , צריכת דלק לא משהו ,בדיוק כמו הIX35 כדאיות קניה כיד שניה ,חדש הרכב הזה לא שווה כחדש .

הספורטז' אותו הדבר עם תוספת ברמת הבטיחות .

 

לגבי היהלום היפני רכב חביב ובלי להתחכם יותר מידי ויענה בצורה מעולה למשפחה שרוצה רכב גדול .

 

הבחירה שלי ? וגם לקנות אחת בת שנה והיא הCX5 היא מרגישה חזקה והיא חסכונית יותר ורמת ההרכבה טובה מאוד לדעתי , ותא מטען סביר לא כזה גדול אבל שימושי אין חלון גג ולא מיזוג ליושבים מאחור והיא פחות מרווחת מהטוסון המרשים .

 

אם בוחרים עיצוב ואיבזור -הטוסון שלך .

אם חשוב לך תא מטען גדול (יש גם 7 מושבים) ומרווח לנוסעים אז האאוטלנדר .

אם מנוע גיר והתנהגות וצריכת דלק טובה ופחות איבזור חיצוני וגיפון שהוא לא מגושם הCX5 מתאימה לך .

 

כמובן שזה הדירוג שלי לגבי רכבים אלה . מקווה שזה עוזר לך :)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

נסעתי מספר פעמים בקוגה 2016 ולמען האמת, לא התלהבתי ממנה (למרות שמאוד רציתי :lol:)

 

מה אהבתי ברכב:

 

הרכב גבוה ויפה

שיכוך מהמורות טוב

יש לו יחידת כוח טובה אך לא מדובר בטיל בליסטי

החלפות ההילוכים חלקות וללא רעידות וכו'.

 

 

מה הפריע לי:

 

לא אהבתי את העיצוב של הקונסולה המרכזית

הישיבה לא הייתה נוחה, מדובר בדגם עם כסאות מעור

קרקושים מאיזור הדשבורד - אני רוצה להאמין שהסיבה, היא ההתקנה המקומית של מערכת המולטימדיה

תכנון לקוי של הקונסולה המרכזית. לדוגמא: הגישה לכפתורי המזגן אינה נוחה, מכיוון שהמוט של הגיר כמעט צמוד לכפתורים

פורסם

איך תנוחת הישיבה במאזדה? הכיסא גבוה או "שיושבים על הריצפה"

ותא המטען שלו יחסית לאאוטלנדר שאהבתי

פורסם

כבעל קוגה טרנד כשנה ממליץ ומסכים עם כל מה שנכתב למעלה. נוח מאוד לישיבה (אני גבוה). הכי מפריע לי: האנדרואיד ממוקם רחוק מדי (ולי יש עוד ידיים ארוכות...) וצריכת הדלק: 1:10 במקרה הטוב במשולב.

פורסם

אם כבר מדברים על משומשים ליונדאי ix35 יש תא מטען גדול כמעט פי שתיים מזה של הייטי שלך.

 

אישית הייתי מרכז מאמצים במכירת הרכב שלך, ואח"כ מחפש.

 

מבין האופציות שהזכרת לסורנטו 2014 / 2016 יש תא מטען ענק - אני הייתי מסתפק ב2014.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חשבתי למתוח את התקציב ולראות את האקסטרייל של ניסאן

במיוחד עכשיו שהם נותנים מחיר מחירון בטריידאין

עשיתי נסיעת מבחן באקסטרייל כמובן בגרסה המפוארת

רשמים:

א. מנוע סוחב יפה אחרי הכל דיזל וטורבו

ב. הגג נמוך מידי במיוחד לאנשים בגובה שלי (1.85) הייתי סנטימטרים בודדים מהתקרה

ג. הכיסאות מאחורה (6-7) בלתי אפשריות כמעט

ד. מצלמות הקפיות 360 נראה לי חרטא מרוח מטושטש ולא מי יודע מה ברור

ה. זיהוי רכב בשטח מת מהבהב מכל עץ בכביש המהיר

ו. המולטמדיה בדגם המפואר לא מזהה עברית ואין ניווט... בחייאת אנחנו 2017.

 

בסך הכל הדבר היחיד שדיבר אלי זה החיסכון בדלק ואפילו לא ההצע של המנוע כי אחרי הכל זה טנק משפחתי קטן ואני לא מחפש "לעשות פתיחות" בכביש המהיר.

בתור רכב שלא יעשה הרבה קילומטר אין לי אפילו סיבה להתייחס לנתון הדלק.

עוד משהו ששכחתי?

פורסם
המליצו לך על פורד קוגה, למשל: בתאוצה מאפס ל100 קמ"ש ההפרש ביניהם הוא שניה וחצי לטובת הקוגה. אני לא חושב שזה משמעותי.

 

רק שנתוני הקג"מ, האצות ביניים ולמעשה ההתנהלות עם מנוע טורבו לעומת אטמוספרי, נוחות הרבה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...